2 Yıllık Önerceğiniz Bölümler
-
abi gıda oku gir bi yemekaneye müdür oluyon zaten 2 yıllıkla
olmadı diplomanı kiraya verebiliyorsun ufak tefek atölyelere.
tek kötü yanı sabah en erken sen işe başlıyorsun :D
****************
anastezi okuyabiliyorsan süperdir
****************
öle elektrikmiş , elektronikmiş, elektronik haberleşmeymiş , SAKIN ha sağlam tanıdığın yoksa fabrikada işçi den başka bişey olamazzsın :
-
mephisto bunu yazdıSserkan bunu yazdımephisto bunu yazdı
lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al
Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede
10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor
bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.
muğla lojistik mezunuyum ben.. lojistik adına herkes iyi şeyler söylüyor ama abartıldığı kadar iyi değil.. yaşar lojistikten falanda arkadaşlarım var.. istenilen düzeyde değil pek herşey.
ya dayın olacak güzel yerlere gireceksin yada saydığın firmalara girebilmek için gerçekten çok iyi geliştirmen lazım kendini.. dil açısından özellikle.. 2 yıllık değilde 4 yıla tamamlamaya çalış öyleyse.. ayrıca lojistik mezunu değilde denizcilik işletmesi mezunu, endistrü mühendisi daha çok kıdem sahibi oluyordur bu firmalarda..
mesela kpss atanması bekleniyormuş hiç kadro açmamışlar lojistik alanına. bu da ayrı birşey.. hevesini kırmış olmayayım sakın araştırmaya devam et.. benim görüşlerim abartı fazla.. kötü demiyorum standart bölüm ama abartılara dikkat ;)
edit: bende sağlık alanını öneririm.. bölümleri ne oluyor bilmem ama acil tıp teknisyenliği iyi meslek.. girebilirsen şansını dene. dediğin gibi ama sağlık meslek liseleri önünü kapayabilir.
Hocam güzel yerlerden kasıt üst düzel yönetici yada ne biliyim müdür yetkili felan olmak gibi bi amacım yok ilk yıllarda
ilk amacım okul bittikten sonra işsiz kalmamak.
Demek istediğiniz okuma boşuna işsiz kalırsın mı ?
-
samaccc bunu yazdı
abi gıda oku gir bi yemekaneye müdür oluyon zaten 2 yıllıkla
olmadı diplomanı kiraya verebiliyorsun ufak tefek atölyelere.
tek kötü yanı sabah en erken sen işe başlıyorsun :D
****************
anastezi okuyabiliyorsan süperdir
****************
öle elektrikmiş , elektronikmiş, elektronik haberleşmeymiş , SAKIN ha sağlam tanıdığın yoksa fabrikada işçi den başka bişey olamazzsın :
Hocam sağlık çok zor gibi ama deniycem sağlık meslekçilerden yer kalırsa tabi.
Sağlam tanıdığım olsa konumu açarım hocam malesef badem bıyıklı dayımız yok :)
-
iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim
gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....
-
kaygusuz bunu yazdı
iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim
gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....
Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ?
2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada
varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ?
-
Sserkan bunu yazdıkaygusuz bunu yazdı
iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim
gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....
Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ?
2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada
varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ?
İlgi ve Uzmanlık Alanları
2 yıllık mekatronik bölümü okuduk
-----------------------------------------
Ağzı olan konuşuyor. Bırak hocam bırak.
-
Sserkan bunu yazdıkaygusuz bunu yazdı
iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim
gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....
Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ?
2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada
varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ?
1 yıl daha bekle.
askeriye polis teskilatına git.
1 yıl daha calış. nolursan ol gitme
bana 2005 de sakın gitme diyen hocamı dinlemediğim için kafamı duvarlara vuruyorum.
ha şu an ne iş yapıyorsun diyorsanuçak fabrikasında jet motorların elektrik elektronik işi yapıyorum. pek yok ama rahatım şükür
fabrikada iyidir.
-
kaygusuz bunu yazdıSserkan bunu yazdıkaygusuz bunu yazdı
iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim
gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....
Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ?
2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada
varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ?
1 yıl daha bekle.
askeriye polis teskilatına git.
1 yıl daha calış. nolursan ol gitme
bana 2005 de sakın gitme diyen hocamı dinlemediğim için kafamı duvarlara vuruyorum.
ha şu an ne iş yapıyorsun diyorsanuçak fabrikasında jet motorların elektrik elektronik işi yapıyorum. pek yok ama rahatım şükür
fabrikada iyidir.
Hocam 2.yılım zaten bi yıl daha çalışmaya ne benim sabrım nede ailemin durumu el vermez o yüzden tek çare bi bölüm bulup girmek yada hiç 2 yıl kaybetmeyip girip bi fabrikaya askeri ücrete çalışmak
polislik zaten olmuş baştan aşa torpil badem bıyıklı dayın yada malum partide adamın yoksa imkansız çok arkadaşım girdi mülakatı geçemeden
geri döndüler.
-
gıda
-
u235 bunu yazdı
gıda
Gıda derken biraz acarmısın hocam ?
