2 Yıllık Önerceğiniz Bölümler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    abi gıda oku gir bi yemekaneye müdür oluyon zaten 2 yıllıkla

    olmadı diplomanı kiraya verebiliyorsun ufak tefek atölyelere.

    tek kötü yanı sabah en erken sen işe başlıyorsun :D

    ****************

    anastezi okuyabiliyorsan süperdir

    ****************

    öle elektrikmiş , elektronikmiş, elektronik haberleşmeymiş , SAKIN ha sağlam tanıdığın yoksa fabrikada işçi den başka bişey olamazzsın :


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    mephisto bunu yazdı
    Sserkan bunu yazdı
    mephisto bunu yazdı

    lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al

    Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede

    10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor

    bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.

    muğla lojistik mezunuyum ben.. lojistik adına herkes iyi şeyler söylüyor ama abartıldığı kadar iyi değil.. yaşar lojistikten falanda arkadaşlarım var.. istenilen düzeyde değil pek herşey.

    ya dayın olacak güzel yerlere gireceksin yada saydığın firmalara girebilmek için gerçekten çok iyi geliştirmen lazım kendini.. dil açısından özellikle.. 2 yıllık değilde 4 yıla tamamlamaya çalış öyleyse.. ayrıca lojistik mezunu değilde denizcilik işletmesi mezunu, endistrü mühendisi daha çok kıdem sahibi oluyordur bu firmalarda.. 

    mesela kpss atanması bekleniyormuş hiç kadro açmamışlar lojistik alanına. bu da ayrı birşey.. hevesini kırmış olmayayım sakın araştırmaya devam et.. benim görüşlerim abartı fazla.. kötü demiyorum standart bölüm ama abartılara dikkat ;)

     

    edit: bende sağlık alanını öneririm.. bölümleri ne oluyor bilmem ama acil tıp teknisyenliği iyi meslek.. girebilirsen şansını dene. dediğin gibi ama sağlık meslek liseleri önünü kapayabilir.

    Hocam güzel yerlerden kasıt üst düzel yönetici yada ne biliyim müdür yetkili felan olmak gibi bi amacım yok ilk yıllarda 

    ilk amacım okul bittikten sonra işsiz kalmamak.

    Demek istediğiniz okuma boşuna işsiz kalırsın mı ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    abi gıda oku gir bi yemekaneye müdür oluyon zaten 2 yıllıkla

    olmadı diplomanı kiraya verebiliyorsun ufak tefek atölyelere.

    tek kötü yanı sabah en erken sen işe başlıyorsun :D

    ****************

    anastezi okuyabiliyorsan süperdir

    ****************

    öle elektrikmiş , elektronikmiş, elektronik haberleşmeymiş , SAKIN ha sağlam tanıdığın yoksa fabrikada işçi den başka bişey olamazzsın :

    Hocam sağlık çok zor gibi ama deniycem sağlık meslekçilerden yer kalırsa tabi. 

    Sağlam tanıdığım olsa konumu açarım hocam malesef badem bıyıklı dayımız yok :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim

    gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....



    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı

    iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim

    gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....


    Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ? 

    2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada 

    varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı
    kaygusuz bunu yazdı

    iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim

    gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....


    Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ? 

    2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada 

    varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ? 

    İlgi ve Uzmanlık Alanları


    2 yıllık mekatronik bölümü okuduk

     

     

    -----------------------------------------

    Ağzı olan konuşuyor. Bırak hocam bırak.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı
    kaygusuz bunu yazdı

    iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim

    gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....


    Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ? 

    2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada 

    varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ? 

    1 yıl daha bekle.

    askeriye polis teskilatına git.

    1 yıl daha calış. nolursan ol gitme

    bana 2005 de sakın gitme diyen hocamı dinlemediğim için kafamı duvarlara vuruyorum.

    ha şu an ne iş yapıyorsun diyorsan

     

    uçak fabrikasında jet motorların elektrik elektronik işi yapıyorum. pek yok ama rahatım şükür

    fabrikada iyidir.

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı
    Sserkan bunu yazdı
    kaygusuz bunu yazdı

    iki yıllık okuyamak isteyenlere önerim

    gidin boğaz köprüsünden kendinizi atın....


    Napalım gidip fabrikada sabah 8'aksam 7 amelelikmi yapalım ? 

    2 yıllık okuyupta meslek sahibi olunmuyormu yada 

    varsa daha parlak bi fikriniz söyleyin onu yapalım ? 

    1 yıl daha bekle.

    askeriye polis teskilatına git.

    1 yıl daha calış. nolursan ol gitme

    bana 2005 de sakın gitme diyen hocamı dinlemediğim için kafamı duvarlara vuruyorum.

    ha şu an ne iş yapıyorsun diyorsan

     

    uçak fabrikasında jet motorların elektrik elektronik işi yapıyorum. pek yok ama rahatım şükür

    fabrikada iyidir.

     

    Hocam 2.yılım zaten bi yıl daha çalışmaya ne benim sabrım nede ailemin durumu el vermez o yüzden tek çare bi bölüm bulup girmek yada hiç 2 yıl kaybetmeyip girip bi fabrikaya askeri ücrete çalışmak 

    polislik zaten olmuş baştan aşa torpil badem bıyıklı dayın yada malum partide adamın yoksa imkansız çok arkadaşım girdi mülakatı geçemeden

    geri döndüler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    gıda

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    gıda

    Gıda derken biraz acarmısın hocam ? 

Toplam Hit: 3166 Toplam Mesaj: 24