2007 OKS (A.Q)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    anadolu lisesine girmek iş değil kendimden biliyorum ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    tuncaxxz bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    bak çok doğru söylemiş

    hemen bi tane deneme çöz sakin kafa ile (: sonra yanlışlarına bak o konularışöle bi gözden geçir konu testlerini çöz

    geçen senenin oks sorularını çözdüysen ordaki eksiklerine bak onları hallet pek bi sorun olmaz (:

    hacı bide rehber öğretmeninle(okul veya dersane) konuş böle böle de benden çok istiyolar de

    annenlerle konuşur senle konuşuru olay tatlıya bağlanır

    ama istiyosan yapabilirsin (: eskik yada anlamadığın konular bu hafta içi öğretmenlere anlattır.yapış yakalarına soru çözdür :P

    ben 2005 te girdim 410 aldım.şu anki aklım olsaydı daha fazla alacağıma inanıyorum (:


    -----------------------------

     

     hajı nah alırdın 410dan fazla  ulan son 1 ay beraber çalıştık sen 410 ben 430aldım daha ne :D 70 net üstümü yapıcan nah yaparsın çalış da göriiim enseni öss de o kadar aklın başına geldiyse:D

     

    ahanda yazıom bura tuncanın aklı başına geldiytse Öss de 350yi geçsin tahribat huzurunda deliği 100 bin:D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    Tayok bunu yazdı:
    -----------------------------
    anadolu lisesine girmek iş değil kendimden biliyorum ;)
    -----------------------------
    ewt hoja doru deyon benim anadolu lisesi 6000 lisede 5. olurken şimdi 6000 lisede sondan 100. olmuş başarıları düştü iice önemini yitirdi ben bu aralar şu anadolu lisesini istiyorum dien birini duymadım...disiplin önemli lisede...

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    onu bunu geçte 75 yapıosan 80 ide yaparsın.. sen bi büyük iç girmedne önce ooh.. ben oks ye yani lgs ye hiç çalışmadan girdim.. burak borayı kazanmıştım tabi 250 gram sevdasına düşüp antalyaya tatile gittim :P kontejyan doLdu şimdi moda anadolu meslekte sürünüoruz:P

    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Anadolu Lisesi son dönemini yaşadı ve bu sene tüm anadolu liseleri bitti. eğitim saygı öğretim gelecek seneden itibaren 0 ve 0 a akın değerler olcak. 75 net yapıyorum diye üzülme LGS yani oks senin en iyi sınavın olacak. sınava girmeden önce özel okullar sınavı sorularına bak kesinlikle paralel soruyorlar. ayrıca sınav sabahı başarılı olduğun bi derste bir test çöz. Bunu kesin yap çünkü acayip moral veriyor. Bal cart curt yeme millet gibi sınava gidecem diye normal beslenme dengeni bozma diğer günlerde ne yiyorsan o gün de aynı şeyi ye. ve sakın yeni elbiselerle girme sınava bi önceki gün ne iydiysen onu giy. deterjan kokusu cart curt etkilemesin seni. başarılar.

    Hoop.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaşlar konu ile alakalı olmucak eğer derslerden aranız kötü ise ve öss yapamıcam diyorsanız düz lise okumayın; bir meslekte kabiliyetiniz varsa kendinize güveniyorsanız meslek lisesinde okuyun(mesela bilgisayar programcılıgı)

    sanatla ilgili bir bölüm okumak istiyorsanız(resim,tiyatro..vs) sanat lisesinde okuyun


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Ya bırak OKS yi falan...

    Ben ankara ataturk anadolu lisesi mezunuyum da elime ne geçiyor mq ?

    ( www.aaal.k12.tr )

    Bırak siet... 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    konyacity bunu yazdı:
    -----------------------------
    Anadolu Lisesi son dönemini yaşadı ve bu sene tüm anadolu liseleri bitti. eğitim saygı öğretim gelecek seneden itibaren 0 ve 0 a akın değerler olcak. 75 net yapıyorum diye üzülme LGS yani oks senin en iyi sınavın olacak. sınava girmeden önce özel okullar sınavı sorularına bak kesinlikle paralel soruyorlar. ayrıca sınav sabahı başarılı olduğun bi derste bir test çöz. Bunu kesin yap çünkü acayip moral veriyor. Bal cart curt yeme millet gibi sınava gidecem diye normal beslenme dengeni bozma diğer günlerde ne yiyorsan o gün de aynı şeyi ye. ve sakın yeni elbiselerle girme sınava bi önceki gün ne iydiysen onu giy. deterjan kokusu cart curt etkilemesin seni. başarılar.
    -----------------------------
    hoca bu sene özel okullar sınavı, dpy , oks ,polis koleji birlikte yapılıo....

    ama dedikleri gibi 75 net yapıosan normalde sınavda 80 yaparsın.hiç girmedim sınava ama:D.......

    bu saatten sonra çalışmak biras faydasız zaten..son 1 ay olsaydı tmm...benimde matematikde geometriyi yapamıodum...1 hafta falan geometriye çalıştım hep...şimdi epey yapıom...zaten bide perş.den sonra en geç bidaha çalışma...perşembeye kadarda deneme çöz..konusunu bilipde yapamadığın soruları öğren en azından oks de onları kaçırma.... 

    ama yinede bana güvenme benim tecrübem yok bende bu sene girecem:D

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya bırak OKS yi falan...

    Ben ankara ataturk anadolu lisesi mezunuyum da elime ne geçiyor mq ?

    ( www.aaal.k12.tr )

    Bırak siet... 


    -----------------------------

     adam haklı bende anadolu ogretmen lisesi mezunuyum daha unıversıteye gıdecez bakalım

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
Toplam Hit: 7510 Toplam Mesaj: 40