2010 Yili Nasil Gecti ?
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
kısaca özetlemek gerekirse ;
bok gibi
----------------------------- -
zordu çok zor...
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
kısaca özetlemek gerekirse ;
bok gibi
----------------------------- -
y.rrrrraaaak gibi geçti. 2011'de de aynen devam edecek.
-
2010 ile 2009 u karıştırıyorum hala insanların ne kadr çok şey bildiğini öğrendim bunların yüzde 1 ini bile bilmezken konuşmaki için ne kadar çok şey varmış
-
hakkaten ne lanet bi yıl
-
berbat....
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
kısaca özetlemek gerekirse ;
bok gibi
----------------------------- -
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
24 yıllık hayatım boyunca geçirdiğim en kötü,en pis,en lanet,en çaresiz,en umutsuz,en morali bozuk,en depresif,en güçsüz,en bitik,en acımasız,en kaybetmiş,en ibretlik,en saçma,en ters yıldı... bitiyor neyse ki ama hayatımda ömrüm boyunca unutamayacağım izler,yaralar bırakarak bitiyor. kısaca hayatımda,her şeyi kaybettiğim yıl oldu.Hem de aklınıza gelebilecek her şeyi. aq yılı feleğimi şaşırttın,dünyamı ters döndürdün,ne akıl ne ruh sağlığı bıraktın,defolup gitsin aq
-----------------------------Aynen birader... Defolup gitsin artık a* yılı !
-
Güzel ve verimli bir yıldı.
