Ulaşım Araçları ve Seyahat
2011 Model Dizel Polo Yay İşareti Yanıp Sönme Sorunu
2011 Model Dizel Polo Yay İşareti Yanıp Sönme Sorunu
-
ilginçtir volkswagen caddy aracımızda fren müşürünü değiştirince sorun düzelmişti :)
fren pedalının arkasında yumurta büyüklüğünde küçük bir parça
sert bir çukura girince arızalanmıştı bizimki
benzer problem yukardaki linkte
HorbaDor tarafından 09/Mar/17 13:42 tarihinde düzenlenmiştir -
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
-
MbK bunu yazdı
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
aynen öyle oluyor kirli yakıttan dolayı, banada 2000 lira masraf çıkarttı, -
Zodiac bunu yazdıMbK bunu yazdı
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
aynen öyle oluyor kirli yakıttan dolayı, banada 2000 lira masraf çıkarttı,Valla canimi sıktı bu ariza işi. 😑😑😑
-
-
Bence 30 binlik teklifi hiç kaçırma :)
-
MbK bunu yazdıZodiac bunu yazdıMbK bunu yazdı
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
aynen öyle oluyor kirli yakıttan dolayı, banada 2000 lira masraf çıkarttı,Valla canimi sıktı bu ariza işi. 😑😑😑
:D abi selam , egr nedir ne değildir bi araştır istersen. km yükseldikçe ve yakıtın kusursuz olmadıkça (ki türkiyedeyiz) egr kurum doldurmaya devam edecek.
ileriki aşaması performans düşüşü ve turbo problemleri olarak geri gelicek.
önerim , egr iptal ettirip varsa fap temizletmen. malesef biz almanların euro4 - euro5 standartlarında yakıt alamıyoruz. atık yakıt sürekli egr yüzünden tekrar motoru dolanıcak.
buda hem performans kaybına hemde egr-dpf gibi parçaların kurum tutup dolmasına ve daha ciddi masraflar açmasına yol açacak.
bunların her ikisini 1000 tl civarında halledebilirsin , ve ömür boyu ne egr problemi yaşarsın nede varsa fap dolma problemi ayriyetten yakıtta düşüş ve performans kazancın olur.
konu ile ilgili merak ettiğin bir konu olursa sorabilirsin. pm veya burdan. elimden geldiğince yardımcı olurum.
saygılar
-
baristbt bunu yazdıMbK bunu yazdıZodiac bunu yazdıMbK bunu yazdı
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
aynen öyle oluyor kirli yakıttan dolayı, banada 2000 lira masraf çıkarttı,Valla canimi sıktı bu ariza işi. 😑😑😑
:D abi selam , egr nedir ne değildir bi araştır istersen. km yükseldikçe ve yakıtın kusursuz olmadıkça (ki türkiyedeyiz) egr kurum doldurmaya devam edecek.
ileriki aşaması performans düşüşü ve turbo problemleri olarak geri gelicek.
önerim , egr iptal ettirip varsa fap temizletmen. malesef biz almanların euro4 - euro5 standartlarında yakıt alamıyoruz. atık yakıt sürekli egr yüzünden tekrar motoru dolanıcak.
buda hem performans kaybına hemde egr-dpf gibi parçaların kurum tutup dolmasına ve daha ciddi masraflar açmasına yol açacak.
bunların her ikisini 1000 tl civarında halledebilirsin , ve ömür boyu ne egr problemi yaşarsın nede varsa fap dolma problemi ayriyetten yakıtta düşüş ve performans kazancın olur.
konu ile ilgili merak ettiğin bir konu olursa sorabilirsin. pm veya burdan. elimden geldiğince yardımcı olurum.
saygılar
HDI motorlu 2007 -2011 citroen c 3-C4 Ford focus gibi araçlarda DPF EGR iptali yapınca daha değişik sorunlar oluyor aracım muayeneden geçmemişti.
ama HDI motor görünce korkarak uzaklaşıyorum artık dizelde TDI ve DCI motor daha az sorunlu ve az masraflı oluyor -
blackstone_tr bunu yazdıbaristbt bunu yazdıMbK bunu yazdıZodiac bunu yazdıMbK bunu yazdı
Arac egr arizasi yapmis. Şimdilik kullanmaya devam etti usta. Kirli yakittan olabilirmiş.
Bir daha ariza yaparsa 1000-1500 tl girecekmiş bana. 😑😑😑
aynen öyle oluyor kirli yakıttan dolayı, banada 2000 lira masraf çıkarttı,Valla canimi sıktı bu ariza işi. 😑😑😑
:D abi selam , egr nedir ne değildir bi araştır istersen. km yükseldikçe ve yakıtın kusursuz olmadıkça (ki türkiyedeyiz) egr kurum doldurmaya devam edecek.
ileriki aşaması performans düşüşü ve turbo problemleri olarak geri gelicek.
önerim , egr iptal ettirip varsa fap temizletmen. malesef biz almanların euro4 - euro5 standartlarında yakıt alamıyoruz. atık yakıt sürekli egr yüzünden tekrar motoru dolanıcak.
buda hem performans kaybına hemde egr-dpf gibi parçaların kurum tutup dolmasına ve daha ciddi masraflar açmasına yol açacak.
bunların her ikisini 1000 tl civarında halledebilirsin , ve ömür boyu ne egr problemi yaşarsın nede varsa fap dolma problemi ayriyetten yakıtta düşüş ve performans kazancın olur.
konu ile ilgili merak ettiğin bir konu olursa sorabilirsin. pm veya burdan. elimden geldiğince yardımcı olurum.
saygılar
HDI motorlu 2007 -2011 citroen c 3-C4 Ford focus gibi araçlarda DPF EGR iptali yapınca daha değişik sorunlar oluyor aracım muayeneden geçmemişti.
ama HDI motor görünce korkarak uzaklaşıyorum artık dizelde TDI ve DCI motor daha az sorunlu ve az masraflı oluyorhocam selam ,
kendi aracımda PSA motor var , dpf yerine düz boru çekildi , egr fiziksel olarak ve yazılımsal olarak iptal edildi.
yaptırdığım yer zaten bu işi ankarada garantili yapan yerlerden biri , hemen karşı egzos emisyon pulu veren yerde test yapıyorlar , üstüne bu işlemler sonrası dyno testide cabası performans açısından
bu iş birazda işi yapanda bitiyor , dpf fark basınc sensörlerinin değerlerini oturtamazsan , belli başlı arıza kodlarını kapamazsan vs.vs. araç traktörde olur gitmeyen şahinde olur.
sanırım bahsettiğiniz motor c5'te de var. Bi akrabamızın aracınada aynı yerde bu işlemleri uyguladılar , sanırım bi 70bin km oldu hala adam periyoduk bakım dışında uğramıyor.
benim bu işten öğrendiğim her araç yapılıyor her motor yapılıyor. sadece yapan işi bilsin :)
saygılar
-
Ulan iyice kafam karisti. Facebook'ta da megachips sahibi birisi ekledi. Kesin cozum zart zurt cozuyoruz diyor. Egr'nin sifirini alsam yine turboya mi sardiracak 🤔