folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2011 Work And Travel



2011 Work And Travel

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..


    -----------------------------

     

    konaklama yeme içme dahil kaç liraya gidip geleceksin hocam?

     


    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Amelelik yapıcam diyosun yani ?

    O kadar çetrefilli anlatıyolar anlatıyolar hem dil öğreniyosun hem para kazanıyosun hem de farklı ülkeler görüyosun diyolar.

    Ama götürüyorlar balık kasası vs. taşıtıyorlar.


    Hiç gitme hocam rezil olursun.

    Benim bi arkadaş amerikaya gitti balık kasası taşıtmışlar amelelik yaptırmışlar.

    Amerikanın doğru düzgün sokağını bile göremedim diyor.


    sokarım öyle işte afedersin :) 


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..

     


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

    6-7 bin filan tutar heralde, fiyat araştıramadım daha.. Araştırmaya çalıştımda Ef'in sitede fiyatlar yazmıyor,

    Tel'i veriyosun arıyolar, oda işime gelmiyo henüz..

     

     


    -----------------------------

     

    Geçen sene arkadasım londraya gitti 10bini geçti haberin olsun....


    -----------------------------

    Benımde eskı kız arkadasım gıtmıstı 6 haftalıgına dıl okuluna yıne Londra'da 15 bin Tl yi buldu yanlız aracıda bayagı bı para yemıstı,güya hocasıydı :)


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amelelik yapıcam diyosun yani ?

    O kadar çetrefilli anlatıyolar anlatıyolar hem dil öğreniyosun hem para kazanıyosun hem de farklı ülkeler görüyosun diyolar.

    Ama götürüyorlar balık kasası vs. taşıtıyorlar.


    Hiç gitme hocam rezil olursun.

    Benim bi arkadaş amerikaya gitti balık kasası taşıtmışlar amelelik yaptırmışlar.

    Amerikanın doğru düzgün sokağını bile göremedim diyor.


    sokarım öyle işte afedersin :) 


    -----------------------------

    O derece berbatmıymış ya?

    Belkı onun şansına kotu yer gelmıstır dıye bı ıhtımal orataya atsam olmazmı? :) 

    Belkı bızım veya bı baskasının sansına daha ıyı yerler gelebılır? olmaz mı bole bısey? :)


    Allah büyüktür vesselam...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..

     


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

    Peki senın malıyet kac hocam?


    -----------------------------

    2400 tl şirket 200$ vize $ 54tl vize (2011 zamlı fiyatı:D)800-900$ uçak bileti ve ilk zamanlar için 400-500 $

    fakat orada harçadığın parayı kazanıyorsun ama geri getiremiyosun :D


    Everything that has a beginning and has an end...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..

     

     


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

     

    Peki senın malıyet kac hocam?


    -----------------------------

     

    2400 tl şirket 200$ vize $ 54tl vize (2011 zamlı fiyatı:D)800-900$ uçak bileti ve ilk zamanlar için 400-500 $

    fakat orada harçadığın parayı kazanıyorsun ama geri getiremiyosun :D


    -----------------------------

    5 bin TL civarina gelıyor yanı ..Bayagida varmıs ya :) ama 3-4 ay kalıcaksın yanı 5 bin Tl 3-4 aya fena sayılmaz ama ılk basta goze cok gelıyor :)


    Allah büyüktür vesselam...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amelelik yapıcam diyosun yani ?

    O kadar çetrefilli anlatıyolar anlatıyolar hem dil öğreniyosun hem para kazanıyosun hem de farklı ülkeler görüyosun diyolar.

    Ama götürüyorlar balık kasası vs. taşıtıyorlar.


    Hiç gitme hocam rezil olursun.

    Benim bi arkadaş amerikaya gitti balık kasası taşıtmışlar amelelik yaptırmışlar.

    Amerikanın doğru düzgün sokağını bile göremedim diyor.


    sokarım öyle işte afedersin :) 


    -----------------------------

    Haklısın ama brz yanlış anlamışsın senin arkadaşların alaskaya para kazanmaya gitmişler ve anladığım kadarı ile kazanamadan gelmişler ben 2 sene önce sınıf arkadaşım gitti 10 000$ kazanıp geldı ford fiesta aldı gecen sene buna özenerek giden 2 arkadaşım oldu onlarda yanlızca maliyeti karşıladılar:)

    Ben ise dil geliştirmek ve gezmek için gidiyorum bu yüzden ona göre işler ,şehir seçiyorum:)


    Everything that has a beginning and has an end...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

    6-7 bin filan tutar heralde, fiyat araştıramadım daha.. Araştırmaya çalıştımda Ef'in sitede fiyatlar yazmıyor,

    Tel'i veriyosun arıyolar, oda işime gelmiyo henüz..


    -----------------------------

    Geçen sene arkadasım londraya gitti 10bini geçti haberin olsun....


    -----------------------------

    Şartlara göre değişiyor hocam , Kalıcağın yer, orda kalıcağın süre , vs vs.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..

     

     


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

     

    Peki senın malıyet kac hocam?


    -----------------------------

     

    2400 tl şirket 200$ vize $ 54tl vize (2011 zamlı fiyatı:D)800-900$ uçak bileti ve ilk zamanlar için 400-500 $

    fakat orada harçadığın parayı kazanıyorsun ama geri getiremiyosun :D


    -----------------------------

    5 bin TL civarina gelıyor yanı ..Bayagida varmıs ya :) ama 3-4 ay kalıcaksın yanı 5 bin Tl 3-4 aya fena sayılmaz ama ılk basta goze cok gelıyor :)


    -----------------------------
    bide şunu düşün saat ücreti 8$ ve 8saatin üzeri overtime sana 12 $ dolara geliyor:) bunu 12 hafta ile çarparsan zati 5bine geliyor.

    konaklama dersen ise haftalık 100$ hesapla ve toplamda 12  13  14 hafta kalacağınıda unutma=)


    Everything that has a beginning and has an end...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    hiasa bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben maltaya gidicem inş bu yaz , ama W & T filan değil , EF dil okulu olucak heralde..

     


    -----------------------------

    Sana maliyeti ne kadar hocam ?


    -----------------------------

    6-7 bin filan tutar heralde, fiyat araştıramadım daha.. Araştırmaya çalıştımda Ef'in sitede fiyatlar yazmıyor,

    Tel'i veriyosun arıyolar, oda işime gelmiyo henüz..

     

     


    -----------------------------

     

    Geçen sene arkadasım londraya gitti 10bini geçti haberin olsun....


    -----------------------------

    Benımde eskı kız arkadasım gıtmıstı 6 haftalıgına dıl okuluna yıne Londra'da 15 bin Tl yi buldu yanlız aracıda bayagı bı para yemıstı,güya hocasıydı :)


    -----------------------------

    Londra dünyanın en pahalı yerlerinden birisi o yüzden normal:)


    Everything that has a beginning and has an end...
Toplam Hit: 4444 Toplam Mesaj: 36