folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 2012-LYS Sonuçları Açıklandı...!



2012-LYS Sonuçları Açıklandı...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakan363
    Hakan363's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın 


    www.dunyadailkler.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    tercihler ne zaman acilir tahminen


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    maserati bunu yazdı:
    -----------------------------

    tercihler ne zaman acilir tahminen


    -----------------------------

    temmuz 23te başlar diyolardı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    hypnos_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın 


    -----------------------------

    hocam sağdaki kısımda okul ek puanlı ygs1 den mi tercih yapcak neyden yapcaksa ona baksın bölüme göre değişir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    bu sene içinki tahmini puan,sıralama falan bunun rehberi açıklandımı?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Puanlama sisteminde bir bokluk mu var bana mı öyle geliyor TS-1 358 puanı görünce ağlayacaktım 29526 diyor sıralama ne iş ?


    Kendine İyi Bak ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    sıralama 54bin dokz eylül deniz ulaştırma olurmu acaba biraz şans lazım sanki :D


    öğle yemeğini yemez o marinada kesti hızı, mühendis değil sanki jigolo.iremde üzdü onca kızı,az saplamadı çuvaldızı,bir nogay vardı bilir o.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakan363
    Hakan363's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    asa42 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hypnos_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın 


    -----------------------------

    hocam sağdaki kısımda okul ek puanlı ygs1 den mi tercih yapcak neyden yapcaksa ona baksın bölüme göre değişir


    -----------------------------

    eyvallah hocam. yılan hikayesine dönmüştü olay. 


    www.dunyadailkler.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Tbt batışlarda galiba :)


    memento mori.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tbt batışlarda galiba :)


    -----------------------------
    Tipcilar ve muhendsler uyanmadi daha ;)
Toplam Hit: 4752 Toplam Mesaj: 37