2012-LYS Sonuçları Açıklandı...!
-
Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın
-
tercihler ne zaman acilir tahminen
-
maserati bunu yazdı:
-----------------------------tercihler ne zaman acilir tahminen
-----------------------------temmuz 23te başlar diyolardı.
-
hypnos_ bunu yazdı:
-----------------------------Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın
-----------------------------hocam sağdaki kısımda okul ek puanlı ygs1 den mi tercih yapcak neyden yapcaksa ona baksın bölüme göre değişir
-
bu sene içinki tahmini puan,sıralama falan bunun rehberi açıklandımı?
-
Puanlama sisteminde bir bokluk mu var bana mı öyle geliyor TS-1 358 puanı görünce ağlayacaktım 29526 diyor sıralama ne iş ?
-
sıralama 54bin dokz eylül deniz ulaştırma olurmu acaba biraz şans lazım sanki :D
-
asa42 bunu yazdı:
-----------------------------hypnos_ bunu yazdı:
-----------------------------Ben çok eski zamanda oss lerin oldugu zamanda sınava girdiğim için bu yeni sistemi pek anlayamadım. Arkadaşım sınava girdi. Açıktan yazacakta. Bu hangi puana göre oluyor. Üstte ki kısım mı yoksa altta ygs1 - 2 - 3 - 4.. bunlara mı bakcak. Sıralamada 399k falan da. Bu işten anlayan muridler bir el atsın
-----------------------------hocam sağdaki kısımda okul ek puanlı ygs1 den mi tercih yapcak neyden yapcaksa ona baksın bölüme göre değişir
-----------------------------eyvallah hocam. yılan hikayesine dönmüştü olay.
-
Tbt batışlarda galiba :)
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------Tbt batışlarda galiba :)
-----------------------------
Tipcilar ve muhendsler uyanmadi daha ;)
