2012-LYS Sonuçları Açıklandı...!
-
eskiden buralardan derece çıkardı peeeaaah
-
Geçmiş olsun tercih yapıcak arkadaşlara öneri iş imkanı var diye okumak istemediğiniz bir bölüm seçmeyin.
-
Sanırım Ege Radyo Sinema TV'ye gidiyorum..
Nasıldır bilen var mı ya da İzmir'de yeri nasıl bir yerde ?
-
436 puan dilden girdim de sıkıntı sıralamada ankara amerikan istiyordum geçen sene 402 puanla kapatmış sıralama 4940 şimdi benim puan 436 ama sıralama 5895 işe bak..
-
odeilde beyler benim okul puanım 62 bunlar 59 hesaplamış
-
http://www.youtube.com/watch?v=zIUMgk1VbQA
Mesaj 20 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 19:56'da Gharzvog tarafından düzenlendi.
Mesaj 20 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 19:56'da Gharzvog tarafından düzenlendi.
Toplam Hit: 4755 Toplam Mesaj: 37
