folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]



2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı

    http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html

    şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)

    fail: 2011 duyurusu

    bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın

    konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]

    la havle ...

    kahkaha attım ya cok ciddiyim :D  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek
    FCN bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı

    http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html

    şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)

    fail: 2011 duyurusu

    bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın

    konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]

    la havle ...

    kahkaha attım ya cok ciddiyim :D  

    en sondakinden :))))))))))))))999999


    Freedoom is not free.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    Sittin sene açıklanmaz bayramdan önce


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    izleyin http://tvarsivi.com/player.php?y=3&z=2012-08-16+17%3A59%3A00

    dün bu herif dediyse açıklanmaz. büyük ihtimal bayramdan sonra

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    yarım saat sonra açıklanıyor beyler hadi sinerji : D


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    Reistyle bunu yazdı

    Sittin sene açıklanmaz bayramdan önce

    zannımca 15.00 önemli bi kilometre taşı. 3 de açıklanmazsa bayramdan sonraya artık

    SharpShooter tarafından 17/Ağu/12 14:29 tarihinde düzenlenmiştir

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    piskopati_x bunu yazdı
    FCN bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    gakarsam bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı

    http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html

    şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)

    fail: 2011 duyurusu

    bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın

    konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]

    la havle ...

    kahkaha attım ya cok ciddiyim :D  

    en sondakinden :))))))))))))))999999

    koptum harbiden ya bende beklemedeyim :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    daha degese sınav sonucuda var. Bunlar herşeyi hazırladıda şampanya patlatıp kutlamamı yapıyor yoksa tüm sonuçları bir anda açıklayalım yeni aldığımız server'lar dayanacakmı test edelim mi diyorlar. Merakla bekliyoruz

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    o degilde şaun pc'nin saati 3 gosteriyo bi bok yok aq

     


    Freedoom is not free.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    yine hüsrannnn sitede gram kasma yok tribe girdim :D


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
Toplam Hit: 11556 Toplam Mesaj: 84