

2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]
-
SharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdı
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html
şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)
fail: 2011 duyurusu
bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın
konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]
la havle ...
kahkaha attım ya cok ciddiyim :D
-
FCN bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdı
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html
şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)
fail: 2011 duyurusu
bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın
konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]
la havle ...
kahkaha attım ya cok ciddiyim :D
en sondakinden :))))))))))))))999999
-
Sittin sene açıklanmaz bayramdan önce
-
izleyin http://tvarsivi.com/player.php?y=3&z=2012-08-16+17%3A59%3A00
dün bu herif dediyse açıklanmaz. büyük ihtimal bayramdan sonra
-
yarım saat sonra açıklanıyor beyler hadi sinerji : D
-
Reistyle bunu yazdı
Sittin sene açıklanmaz bayramdan önce
zannımca 15.00 önemli bi kilometre taşı. 3 de açıklanmazsa bayramdan sonraya artık
SharpShooter tarafından 17/Ağu/12 14:29 tarihinde düzenlenmiştir -
piskopati_x bunu yazdıFCN bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdıgakarsam bunu yazdıSharpShooter bunu yazdı
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12637/2011-osys-yerlestirme-sonuclarinin-aciklanmasi-12082011.html
şöyle bir duyuru var, 15:00 den sonra açıklandığı olmuş. ama bu duyuruyu 1 gün önceden girmişler ve şuan herhangi bir duyuru yok. biraz karışık :)
fail: 2011 duyurusu
bende onu diyorum zaten.. 2011 de saat 15.00 de açıklanmış yani hala umut var gibisinden. biraz okuduklarını anlamaya yönelik çalışmalısın
konu başlığı: 2012 ÖSYS Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması [ ÖSYM ]
la havle ...
kahkaha attım ya cok ciddiyim :D
en sondakinden :))))))))))))))999999
koptum harbiden ya bende beklemedeyim :D
-
daha degese sınav sonucuda var. Bunlar herşeyi hazırladıda şampanya patlatıp kutlamamı yapıyor yoksa tüm sonuçları bir anda açıklayalım yeni aldığımız server'lar dayanacakmı test edelim mi diyorlar. Merakla bekliyoruz
-
o degilde şaun pc'nin saati 3 gosteriyo bi bok yok aq
-
yine hüsrannnn sitede gram kasma yok tribe girdim :D