2014 ÖSYM Yerleştirme Sonuçları
-
MikRoBiT bunu yazdı
Doğuş üniversitesi elektronik ve haberleşme müh
İstanbula hoşgeldiin o zaman kanka. Hayırlı uğurlu olsun :)
-
Persebar bunu yazdı
Dumlupınar :( ulan öylesine yazmıştım 19.tercihim gelmiş allah kahretsin var mı baska bedbah ? :(
Allah başka dert vermesin :D
-
Marmara Üniversitesi kazanan arkadaşlara yardımcı olabilirim
-
Kazanan arkadaşlara başarılar 4 yılın tadını çıkarın :)
-
mezunlar tayfasina kaldim, 1 sene daha hazirlancaz pff :(
-
Istanbul Aydın Üniversitesi Yazılım Mühendinsiliği :)
unbalanced a Rakip çıkıyorum uleynn !!
-
DeadSoul bunu yazdındmylmz bunu yazdıDeadSoul bunu yazdı
ytü - elektronik ve haberleşme müh.
Hoşgeldin kardiş ^^ Hazırlığa hazır ol :))
hehe :) hoşbulduk hocam, korkutmayın pls :)
korkma ytü de 5.senem bu yıl (hazırlıkla) ben bu kadar kolay geçilen bi üniv. görmedim duymadım. Neredeyse final haftasında bile çalışmadan dersleri en duşuk cc ile verebiliyosun tecrübe ile sabit.
edit: hazırlık okumak istemezsen kesinlikle sene basındaki hazırlık atlama sınavına gir . o sınavda geçme olayı su sekilde.
Hazırlık binası kontenjanı diyelim 1000kişi ve hazırlık okuması gereken 3000 kişi var.zaten en az bi 300-500 kişi sınava girmez sınava giren diğer kişileri sıralıyolar sondaki 500-700 kişi kalıyo gerisi hazırlığı geçiyor :) Gecen sene sınava o kadarçok girmeyen olduki kontenjandan fazla diye hazırlık atlama sınavını bir daha yaptılar :D
piradomim tarafından 23/Tem/14 21:36 tarihinde düzenlenmiştir -
toba gelen varmı? :W
-
AÖF yok mu lan bu sene hiç ? :)
-
hayırlı olsun genjler. kendi taban puanınızla yerleştiğiniz yerlerin geçen yıl ki taban puanlarını karşılaştırır mısınız?
örn sizin taban puan 80bin. size 60binlik yer gelmiş vs
