2014 ÖSYM Yerleştirme Sonuçları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    MikRoBiT bunu yazdı

    Doğuş üniversitesi elektronik ve haberleşme müh

    İstanbula hoşgeldiin o zaman kanka. Hayırlı uğurlu olsun :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Persebar bunu yazdı

    Dumlupınar :( ulan öylesine yazmıştım 19.tercihim gelmiş allah kahretsin var mı baska bedbah ? :(

    Allah başka dert vermesin :D


    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Marmara Üniversitesi kazanan arkadaşlara yardımcı olabilirim 


    طדṮ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    Kazanan arkadaşlara başarılar 4 yılın tadını çıkarın :)


    işte öyle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyTiFix
    AyTiFix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2012
    Erkek

    mezunlar tayfasina kaldim, 1 sene daha hazirlancaz pff :( 


    "Bu maskenin altında bir fikir var ve fikirlere kurşun işlemez"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    Istanbul Aydın Üniversitesi Yazılım Mühendinsiliği :) 

    unbalanced a Rakip çıkıyorum uleynn !!


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    DeadSoul bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı
    DeadSoul bunu yazdı

    ytü - elektronik ve haberleşme müh.

    Hoşgeldin kardiş ^^ Hazırlığa hazır ol :))

    hehe :) hoşbulduk hocam, korkutmayın pls :)

    korkma ytü de 5.senem bu yıl (hazırlıkla) ben bu kadar kolay geçilen bi üniv. görmedim duymadım. Neredeyse final haftasında bile çalışmadan dersleri en duşuk cc ile verebiliyosun tecrübe ile sabit.

     

    edit: hazırlık okumak istemezsen kesinlikle sene basındaki hazırlık atlama sınavına gir . o sınavda geçme olayı su sekilde.

    Hazırlık binası kontenjanı diyelim 1000kişi ve hazırlık okuması gereken 3000 kişi var.zaten en az bi 300-500 kişi sınava girmez sınava giren diğer kişileri sıralıyolar sondaki 500-700 kişi kalıyo gerisi hazırlığı geçiyor :) Gecen sene sınava o kadarçok girmeyen olduki kontenjandan fazla diye hazırlık atlama sınavını bir daha yaptılar :D 

    piradomim tarafından 23/Tem/14 21:36 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    toba gelen varmı? :W

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek

    AÖF yok mu lan bu sene hiç ? :)


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    hayırlı olsun genjler. kendi taban puanınızla yerleştiğiniz yerlerin geçen yıl ki taban puanlarını karşılaştırır mısınız?

    örn sizin taban puan 80bin. size 60binlik yer gelmiş vs


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 14570 Toplam Mesaj: 112