2014 ÖSYM Yerleştirme Sonuçları
-
İstanbul Üniversitesini kazanan varsa pm atsın yardımcı olmaya çalışırım
-
DeadSoul bunu yazdı
ytü - elektronik ve haberleşme müh.
ilk seneyi 0.7 ortalamayla bitirdim sanırım o.O
-
Okadar dedik sosyoloji nasıldır diye kimse akıl vermeyince yazmadık kaldık sap gibi. En azından 2 yıl önce comü balıkcılık kazanıştım. Comuye devam. Anlıcanız Ali demir comu neyine yetmiyor dedi.
Sosyoloji konusunda beni aydınlatacaklar varsa çekinmeyin yazın gari. Daha ek yerleştirmesi var. iü uzaktan eğitim sosyoloji dolmaz herhalde. -
Trabzon ya da Rize kazanan varsa yardmcı olurum
-
+18 şu heykelden alın bu heykelden odasında bulunduran ın şeytan tüyü eksik olmazmış kızlarla arası anladın sen onu
HERKESİ TEBRİK EDERİM UMARIM BEKLEDİĞİNİZDEN İYİ GEÇER.
-
kayıtlar ne zaman olcak peki bilen varmı ?
-
normalde kayıt tarihler 1-5 eylül arasında olmasına rağmen sonuç sayfasında kayıt tarihi olarak 01-09 / 01-09-2014 yazıyor. Bu konuda aydınlatıcak birileri var mı?
-
hsyN bunu yazdıDeadSoul bunu yazdı
ytü - elektronik ve haberleşme müh.
ilk seneyi 0.7 ortalamayla bitirdim sanırım o.O
:D
-
piradomim bunu yazdıDeadSoul bunu yazdındmylmz bunu yazdıDeadSoul bunu yazdı
ytü - elektronik ve haberleşme müh.
Hoşgeldin kardiş ^^ Hazırlığa hazır ol :))
hehe :) hoşbulduk hocam, korkutmayın pls :)
korkma ytü de 5.senem bu yıl (hazırlıkla) ben bu kadar kolay geçilen bi üniv. görmedim duymadım. Neredeyse final haftasında bile çalışmadan dersleri en duşuk cc ile verebiliyosun tecrübe ile sabit.
edit: hazırlık okumak istemezsen kesinlikle sene basındaki hazırlık atlama sınavına gir . o sınavda geçme olayı su sekilde.
Hazırlık binası kontenjanı diyelim 1000kişi ve hazırlık okuması gereken 3000 kişi var.zaten en az bi 300-500 kişi sınava girmez sınava giren diğer kişileri sıralıyolar sondaki 500-700 kişi kalıyo gerisi hazırlığı geçiyor :) Gecen sene sınava o kadarçok girmeyen olduki kontenjandan fazla diye hazırlık atlama sınavını bir daha yaptılar :D
Evet hocam o bize denk geldi de geçen sene hazırlıkta 2bin bilmek kaç kişiydik biz beklemeliler beraber ama geçirmediler adiler.:D Bu yıl sonunda bile 1750 küsürü kaldı :) Neyse kardeş sen hazırlığı geçmeye bak :)
-
Cok mutluyum. Kuzenim Gata Tip Hemsireligi kazandi.
