2016 Zamlarla Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

     

    kelime sınırı mı var uzuzn yazınca kasıyor post etmiyor 

    SeRDaR tarafından 05/Oca/16 16:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Ulan 430 tl bağ-kur ödüyordum aylık, 570 tl'ye çıkmış

    Sikerim bunların verdiği asgari ücreti, hakkaten sikmeseler bari..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    Ulan 430 tl bağ-kur ödüyordum aylık, 570 tl'ye çıkmış

    Sikerim bunların verdiği asgari ücreti, hakkaten sikmeseler bari..

    Harbi bu ne benmde GSS borcum 14.5 bin olmuş bu ne la kredi çeker gibi aylık 400 er çakıyor piçler

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WhatsApp
    WhatsApp's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    Ulan 430 tl bağ-kur ödüyordum aylık, 570 tl'ye çıkmış

    Sikerim bunların verdiği asgari ücreti, hakkaten sikmeseler bari..

    bu sefer yalamadı hayret

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Viski'ye yapıştırmışlar yine zammı.. :)


    Kendine İyi Bak ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/225386/turkiyede-vergi-adaletsizligi

     

    manhyak tarafından 05/Oca/16 17:58 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    Dolar adım adım çekilirken insanların ümüğü adım adım sıkılacak, sakın yarının bu günden iyi olacağını düşünmeyin abd 4 trilyon doları piyasadan topluyor son 2 senedir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hep telefon olayına giriyorsunuz yok işte 5 lirası yok telefonu var vs vs , günümüzde tüm dünyada böyle insanlar önce cep telefonu alıyor neden ?

    akıllı cep telefonu = laptop , media player , kişisel asistan , cep bankacılığı , film , müzik , konsol oyunları , bulmaca , sosyalleşe vs. 

    ulan çükümüzden daha fazla cep telefonumuz ile uğraşıyoruz gün boyunca bırakın da adam kaç paraysa parası varsa gitsin alsın + olarak 

    herkez tüm bu dünyadaki herkez abd isveç norveç fark etmez hep daha fazlasını ister şimdi burda insanlar daha fazlasını istiyor diye gelip parası yok iphone u var diyorsunuz. 

    herkez 60 bin 80 bin liraya araba alamayabilir ama biraz sıkıp 2 bin liraya 3 bin liraya telefon alabilr artık bunun adı cep telefonu değil herşeyinizi o alet ile görüyorsunuz günde 10 saat belki kullanıyorsunuz

    80 bin lira verdiğin arabayı günde 10 saat kullanıyormusun ? o zaman şu telefon işini karıştırıp durmayın.

    not : asgari ücret alan biriyim , 2 yıllık üniversite mezunuyum açıktan da 4 yıllığa devam ediyorum çünki kredi ödüyorum çalışmak zorundayım senin gözünde vasıfsız biri olabilirim ancak şuanki şartlar bunu gerektiriyor.    bazı şeyleri yoluna koydugumda bende kendi işimi yapıyor olacağım.

    PanxeR tarafından 05/Oca/16 22:31 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 14942 Toplam Mesaj: 99
zam 2016