24 Kasım Öğretmenler Günü
-
tanıdığım 100 lerce öğretmen den bir elin parmakları kadarının öğretmenler gününü kutluyorum.
-
Öncelikle Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk'ü sevgi ve saygıyla yad ediyor,Onun nezdinde tüm öğretmenlerimizin bu güzel ve anlamlı gününü kutluyorum.
sonra hayatımda üniversiteye kadar 1 tane öğretmeni gerçekten öğretmen kabul ettiğimi belirtiyorum.
şu anki öğretmenlerin %70 i borçlu halde hayatlarını devam ettirmeye çalıştıklarını belirtiyorum. ve bu haldeyken öğrencilere verilen eğitimin pek bi anlamı olduğunu sanmıyorum ki araştırmalara baktığımızda öğretmenlerin %70 i kitap bile okumuyor. yani çoğu geçim derdinde..ve okullardaki 1 sınıfta 50 öğrenci dönemi ne zaman bitecek gülünç bir durum. sonrada oks öss sınavlarında dershaneye gitmeyen öğrenciler sıfır çekiyor diye kendi kendilerine soran yetkililere de gülüyorum.. zaten bu ülkede paran varsa okursun paran yoksa okuyamassın diktası oturtulmuş...
kapatılan köy enstitülerinin tekrar açılmasını istiyorum..ancak bu müfredatla başarılı oluruz. çünkü verilen eğitim ortada. bulanmış beyinlerle bilimsel olarak pratik bir uygulanmanın az olduğu şu anki sistemde çağın gerisine düşmekteyiz.bu gidişle gençliğin geleceği iyi gözükmemektedir.
Anneden Babadan daha çok bilgi verdiği için öğretmenlik vazifesini adam gibi yapan öğretmenleri seviyorum.
