folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 25 Asker '' Doğal Afet Şehidi'ymiş!!!



25 Asker '' Doğal Afet Şehidi'ymiş!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Fenerbahçeli olarak söylüyorum : Ne idüğü belirsiz bi futbolcu geliyor. 10 sene kalıyor türkçe bile öğrenemiyor. tonla parayı götürüyor. tek yaptığı futbol oynamak. ama şimdi paylaşılamıyor.

    25 tane aslan şehidim şehit sayılmazken alex denen herif cumhuriyet resepsiyonuna çağırışıyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    C_e_Z_a bunu yazdı

    İşin aslı şu ; 100.000 bin suriyeli mülteciye 400 milyon tl harcayan hükümet, 25 vatan evladına ödeyeceği tazminattan tırstı!

     eee. ordan yol da buluyorlar ya..

    ltcelik tarafından 17/Eki/12 10:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı

    shockman hacım biz her yerde bas bas bağırdık. Bu adamlar şimdi pişman olmuşlar. yok öyle yağma ülkenin içine sıçtılar. Bu güne kadar her iktidar yedi içti ama bunlar ülkenin içine ettiler. Her geçen gün o eski günlere dönme şansımızı yitirmeye devam ediyoruz siz farkında olmasanız da.

    hocam kimse kusura bakmasın aqp gibi bir TERÖR örgütüne destekçi olmuş bir adama hiç iyi gözle bakamam. Ben şahıs olarak çok affedici bir karakterimdir ama Mevzu bahis kişisel bir durum değil. Senin benim her hangi birimizin çocuğunun geleceği. Var mı bir evladın bilmiyorum ama ben onlar için ölürüm. Bu arada yanlış duymadın Türkiyenin ilk legal terör örgütüdür kendileri. Bunu da son kongrelerinde tüm dünyaya ilan ettiler.

    Bu %50 ibaresini inan her yerde kullanıyorum ve kullanmaya devam ediyor olacağım. Eğer aqp yi desteklemiş ve pişman olmuş müridler varsa (ki halen destekleyeni de var)

    arkadaş sattınız ülkeyi!

    Yok Canım Yahu O Kadar da Karamsar Olmamalısın... Hem Ülkeyi Satan %50 Değilki, AQP nin Ta Kendisi... Parti Kötüyse Halk Elbet Verir Cevabını. Haa Satmakmı Bu Ülke Ne Satışlar Gördü Yıkılmadı Bununlamı Yıkılacak... Boşa Üzülüyorsun... Bu Halk Çile Yumağı Olmaya Alışık Zaten..

    Ayrıca AQP tek Değil Türkiyeyi Satan, Sülosuda Tansu suda Sattıydı, Ne Oldu Bişey Oldumu.? Faturayı Hep Halk Ödüyor Kuzu Kuzu Hemde...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    vay be ne saçma bir olay bu ben öleceğim ve benim aileme yok şu kadar para verecekler ulan allah korusun benim çocuğuma öyle birşey olsa bana öyle para vereceklerse tek diyeceğim oğlun için harca beddeliye kullan neyse bedelini onlar ödemiyor nede olsa sen ben o bu şu .

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı

    shockman hacım biz her yerde bas bas bağırdık. Bu adamlar şimdi pişman olmuşlar. yok öyle yağma ülkenin içine sıçtılar. Bu güne kadar her iktidar yedi içti ama bunlar ülkenin içine ettiler. Her geçen gün o eski günlere dönme şansımızı yitirmeye devam ediyoruz siz farkında olmasanız da.

    hocam kimse kusura bakmasın aqp gibi bir TERÖR örgütüne destekçi olmuş bir adama hiç iyi gözle bakamam. Ben şahıs olarak çok affedici bir karakterimdir ama Mevzu bahis kişisel bir durum değil. Senin benim her hangi birimizin çocuğunun geleceği. Var mı bir evladın bilmiyorum ama ben onlar için ölürüm. Bu arada yanlış duymadın Türkiyenin ilk legal terör örgütüdür kendileri. Bunu da son kongrelerinde tüm dünyaya ilan ettiler.

    Bu %50 ibaresini inan her yerde kullanıyorum ve kullanmaya devam ediyor olacağım. Eğer aqp yi desteklemiş ve pişman olmuş müridler varsa (ki halen destekleyeni de var)

    arkadaş sattınız ülkeyi!

    Her İktidar yedi içtide Kalmadı işte, Böyle Düşünerek Hata ediyorsun... Bundan Öncede Defalarca Türkiye Satıldı... Ama Satanlar Milli Motif İşleyerek Sattığından Bişeyin farkına Varmadınız... Süloda Tansuda Sattı, Kenan Evrenlerde Sattı, Adnan Menderesi Asanlarda Sattı.. Sadece AQP Suçluymuş Gibi Konuşmuşsun ama Üstat, Böyle Olmazki. AQP nin Ne Bok Olduğu Su Üzerine Çıktı... Kızgınlığı Olan Her kes Haklı.... Buna Bişey Diyemez Kimse.  Ama Bu İlk Defa Türkiyede Olmuş Gibi Konuşmuşsun.

    ShockMan tarafından 17/Eki/12 13:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    rappermcs bunu yazdı

    shockman hacım biz her yerde bas bas bağırdık. Bu adamlar şimdi pişman olmuşlar. yok öyle yağma ülkenin içine sıçtılar. Bu güne kadar her iktidar yedi içti ama bunlar ülkenin içine ettiler. Her geçen gün o eski günlere dönme şansımızı yitirmeye devam ediyoruz siz farkında olmasanız da.

    hocam kimse kusura bakmasın aqp gibi bir TERÖR örgütüne destekçi olmuş bir adama hiç iyi gözle bakamam. Ben şahıs olarak çok affedici bir karakterimdir ama Mevzu bahis kişisel bir durum değil. Senin benim her hangi birimizin çocuğunun geleceği. Var mı bir evladın bilmiyorum ama ben onlar için ölürüm. Bu arada yanlış duymadın Türkiyenin ilk legal terör örgütüdür kendileri. Bunu da son kongrelerinde tüm dünyaya ilan ettiler.

    Bu %50 ibaresini inan her yerde kullanıyorum ve kullanmaya devam ediyor olacağım. Eğer aqp yi desteklemiş ve pişman olmuş müridler varsa (ki halen destekleyeni de var)

    arkadaş sattınız ülkeyi!

    Her İktidar yedi içtide Kalmadı işte, Böyle Düşünerek Hata ediyorsun... Bundan Öncede Defalarca Türkiye Satıldı... Ama Satanlar Milli Motif İşleyerek Sattığından Bişeyin farkına Varmadınız... Süloda Tansuda Sattı, Kenan Evrenlerde Sattı, Adnan Menderesi Asanlarda Sattı.. Sadece AQP Suçluymuş Gibi Konuşmuşsun ama Üstat, Böyle Olmazki. AQP nin Ne Bok Olduğu Su Üzerine Çıktı... Kızgınlığı Olan Her kes Haklı.... Buna Bişey Diyemez Kimse.  Ama Bu İlk Defa Türkiyede Olmuş Gibi Konuşmuşsun.

    Shockman hacım yazdıkların doğru katılıyorum. tek katılmadığım nokta aqp nin diğerlerinden farklı olduğu. İktidara gelen herkes çaldı çırptı yedi içti.  ve sana şunu söylemek isterim umarım şu aqp illetinden kurtulduğumuzun hemen ardından gelecek olan hükümette yiyecek çalacak çırpacak.

    Ama bu din istismarcıları gerçekten çok tehlikeli. Bu ülkeye hiç birşey olmadı olmayacak da şayet biz bu illetten kurtulabilirsek bu konuda hem fikiriz bak..

    İlk mesajımda da dediğim gibi bu adamların şehitlik kavramını, türklük kavramını, etnik köken tartışmalarını ortaya atıp değiştirme ve yok etme çabalarının tek bir amacı vardır. Bizim birlik ve beraberliğimizi yok edip amaçsız boş insanlar haline gelip her söylenene evet dememiz içindir.

    Beni de bağlamaz kimin ne kökenli olduğu.sen elin amerikalısı ol elin çinlisi ol gel benim kapı komşum ol. Sorun mu? elbette değil.

    Ama bu adamlar türklük üzerinden kürt kökeni üzerinden alevi kökeni üzerinden siyaset yaparak emellerine ulaşma çabasındalar.

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    rappermcs bunu yazdı

    shockman hacım biz her yerde bas bas bağırdık. Bu adamlar şimdi pişman olmuşlar. yok öyle yağma ülkenin içine sıçtılar. Bu güne kadar her iktidar yedi içti ama bunlar ülkenin içine ettiler. Her geçen gün o eski günlere dönme şansımızı yitirmeye devam ediyoruz siz farkında olmasanız da.

    hocam kimse kusura bakmasın aqp gibi bir TERÖR örgütüne destekçi olmuş bir adama hiç iyi gözle bakamam. Ben şahıs olarak çok affedici bir karakterimdir ama Mevzu bahis kişisel bir durum değil. Senin benim her hangi birimizin çocuğunun geleceği. Var mı bir evladın bilmiyorum ama ben onlar için ölürüm. Bu arada yanlış duymadın Türkiyenin ilk legal terör örgütüdür kendileri. Bunu da son kongrelerinde tüm dünyaya ilan ettiler.

    Bu %50 ibaresini inan her yerde kullanıyorum ve kullanmaya devam ediyor olacağım. Eğer aqp yi desteklemiş ve pişman olmuş müridler varsa (ki halen destekleyeni de var)

    arkadaş sattınız ülkeyi!

    Her İktidar yedi içtide Kalmadı işte, Böyle Düşünerek Hata ediyorsun... Bundan Öncede Defalarca Türkiye Satıldı... Ama Satanlar Milli Motif İşleyerek Sattığından Bişeyin farkına Varmadınız... Süloda Tansuda Sattı, Kenan Evrenlerde Sattı, Adnan Menderesi Asanlarda Sattı.. Sadece AQP Suçluymuş Gibi Konuşmuşsun ama Üstat, Böyle Olmazki. AQP nin Ne Bok Olduğu Su Üzerine Çıktı... Kızgınlığı Olan Her kes Haklı.... Buna Bişey Diyemez Kimse.  Ama Bu İlk Defa Türkiyede Olmuş Gibi Konuşmuşsun.

    Shockman hacım yazdıkların doğru katılıyorum. tek katılmadığım nokta aqp nin diğerlerinden farklı olduğu. İktidara gelen herkes çaldı çırptı yedi içti.  ve sana şunu söylemek isterim umarım şu aqp illetinden kurtulduğumuzun hemen ardından gelecek olan hükümette yiyecek çalacak çırpacak.

    Ama bu din istismarcıları gerçekten çok tehlikeli. Bu ülkeye hiç birşey olmadı olmayacak da şayet biz bu illetten kurtulabilirsek bu konuda hem fikiriz bak..

    İlk mesajımda da dediğim gibi bu adamların şehitlik kavramını, türklük kavramını, etnik köken tartışmalarını ortaya atıp değiştirme ve yok etme çabalarının tek bir amacı vardır. Bizim birlik ve beraberliğimizi yok edip amaçsız boş insanlar haline gelip her söylenene evet dememiz içindir.

    Beni de bağlamaz kimin ne kökenli olduğu.sen elin amerikalısı ol elin çinlisi ol gel benim kapı komşum ol. Sorun mu? elbette değil.

    Ama bu adamlar türklük üzerinden kürt kökeni üzerinden alevi kökeni üzerinden siyaset yaparak emellerine ulaşma çabasındalar.

     

    Aynen Üstat, Kesinlikle Hem Fikirim...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    C_e_Z_a bunu yazdı

    İşin aslı şu ; 100.000 bin suriyeli mülteciye 400 milyon tl harcayan hükümet, 25 vatan evladına ödeyeceği tazminattan tırstı!


    aynen öyle.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan

    askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını

    akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım

    ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.

    zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..

    Göreceksiniz...

    cagatay09 tarafından 17/Eki/12 16:37 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    cagatay09 bunu yazdı

    bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan

    askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını

    akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım

    ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.

    zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..

    Göreceksiniz...

    :) hocam düşünce ve temennilerine öyle canı gönülden katıldım ki anlatamam :)

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
Toplam Hit: 3204 Toplam Mesaj: 28