25 Asker '' Doğal Afet Şehidi'ymiş!!!
-
rappermcs bunu yazdıcagatay09 bunu yazdı
bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan
askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını
akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım
ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.
zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..
Göreceksiniz...
:) hocam düşünce ve temennilerine öyle canı gönülden katıldım ki anlatamam :)
Ben Katılmıyorum. :)
Dünya Değişiyor artık... Böyle Hayaller Görmeyi Bırakmadığımız Sürece, Asla Huzuru Bulamayacağız..
Ben Türküm Desem Ne Olur Demesem Ne Olur.. sonuçta İstesemde İstemesemde Türk, Gibi Ve Kürt Gibi Yaşıyorum.. Doğduğumda Ortamımda Böyle Büyüdüm.. Türkiyeyi Böyle Tanıdım, Böyle Sevdim.Birilerinden Korktuğu İçin Ben FenerBahçeliyim, Yada Ben Galatasaraylıyım Diyene Yada Ben Türküm Yada Ben Kürdüm Diyene Lanet Olsun... Önemli Olan Nasıl Hisettiğidir. Kendi Benliğidir.
ShockMan tarafından 17/Eki/12 17:27 tarihinde düzenlenmiştir -
Yazdım yazdım sildim.
Şimdi kısaca özetliyorum
6 adet Türki Cumhuriyet.
Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

-
rappermcs bunu yazdı
Yazdım yazdım sildim.
Şimdi kısaca özetliyorum
6 adet Türki Cumhuriyet.
Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)
Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.
ShockMan tarafından 17/Eki/12 18:04 tarihinde düzenlenmiştir -
ShockMan bunu yazdırappermcs bunu yazdı
Yazdım yazdım sildim.
Şimdi kısaca özetliyorum
6 adet Türki Cumhuriyet.
Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)
Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.
Çünkü bu birliğe canı gönülden katılacak devletler belli.
Bu durumda çin e sınır komşusun diyaloğun sağlam olmalı. hindistan dibindeki teknolojideki gelişimleri ortada.
Bu durumda ne üstteki rusya ne de amerika sesini çıkarabilir. g.t kadar yerdeki israil yok olur gider bu gücün karşısında.. İşte plan bu otur ve gerçekleştir. Daha sonra huzurlu ve mutlu yaşamaya başlayalım.
rappermcs tarafından 17/Eki/12 18:29 tarihinde düzenlenmiştir
AZERBAYCAN CUMHURİYETİ
KAZAKİSTAN CUMHURİYETİ
ÖZBEKİSTAN CUMHURİYETİ
TÜRKMENİSTAN CUMHURİYETİ
KIRGIZİSTAN CUMHURİYETİ -
rappermcs bunu yazdıShockMan bunu yazdırappermcs bunu yazdı
Yazdım yazdım sildim.
Şimdi kısaca özetliyorum
6 adet Türki Cumhuriyet.
Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)
Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.
Çünkü bu birliğe canı gönülden katılacak devletler belli.
Bu durumda çin e sınır komşusun diyaloğun sağlam olmalı. hindistan dibindeki teknolojideki gelişimleri ortada.
Bu durumda ne üstteki rusya ne de amerika sesini çıkarabilir. g.t kadar yerdeki israil yok olur gider bu gücün karşısında.. İşte plan bu otur ve gerçekleştir. Daha sonra huzurlu ve mutlu yaşamaya başlayalım.
AZERBAYCAN CUMHURİYETİ
KAZAKİSTAN CUMHURİYETİ
ÖZBEKİSTAN CUMHURİYETİ
TÜRKMENİSTAN CUMHURİYETİ
KIRGIZİSTAN CUMHURİYETİBu Söylediklerin Gerçekleşirse Bununda Değiştirilmesini İsteyecek İnsanlar Çıkmayacağını Nasıl Garanti Ediyorsunki.. Ben Oraya Takıldım.?
Edit. : Ulaştığım Sonuç Şudur... İnsanlık Bu Genel Huyundan Ötürü Hiç Bir Zaman Huzuru Bulamayacak.. Bu Bu Kadar Basittir.
ShockMan tarafından 17/Eki/12 20:04 tarihinde düzenlenmiştir -
sarı saçlım mavi gözlüm nerdesin
-
ShockMan bunu yazdırappermcs bunu yazdıcagatay09 bunu yazdı
bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan
askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını
akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım
ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.
zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..
Göreceksiniz...
:) hocam düşünce ve temennilerine öyle canı gönülden katıldım ki anlatamam :)
Ben Katılmıyorum. :)
Dünya Değişiyor artık... Böyle Hayaller Görmeyi Bırakmadığımız Sürece, Asla Huzuru Bulamayacağız..
Ben Türküm Desem Ne Olur Demesem Ne Olur.. sonuçta İstesemde İstemesemde Türk, Gibi Ve Kürt Gibi Yaşıyorum.. Doğduğumda Ortamımda Böyle Büyüdüm.. Türkiyeyi Böyle Tanıdım, Böyle Sevdim.Birilerinden Korktuğu İçin Ben FenerBahçeliyim, Yada Ben Galatasaraylıyım Diyene Yada Ben Türküm Yada Ben Kürdüm Diyene Lanet Olsun... Önemli Olan Nasıl Hisettiğidir. Kendi Benliğidir.
şimdi usta senin niyet uzaktan güzel görünüyor gerçekten emin ol, ama bu durum en çok istismar edilen niyetlerin başında geliyor. dünya barışı
diye birşey yok ustam. yok öyle birşey... böyle bir düşünce , niyet yada istekler olabilir ama gerçekte yoktur böyle bir barış asla olmayacakta.
hayalden ibarettir. Dünya üzerinde ayakta kalınacaksa bu ULUSAL birliktir. sen ayrı ben gayrı yoktur ulusalcılıkta... Vatandaşı olan her birey
ulusal birlik ve beraberlik içinde olmalıdır. biz öylemiyiz şu anda bir düşün bakalım. halbuki bu durumu Din birliği ile mümkün olacağına inanmak
tamamen safsatadır hele ki tamda dünya geneli karışıklıkların olduğu bir dönemde hattaa ortadoğu gibi çorba olmuş bir bölgede bunun
olacağına inanmak tamamen hayal ürünüdür. bir sürü mezhep ve bu mezheplerin bir sürü kolu var. bu kana susamış cahil araplarımı birleştirip
islam birliği kuracağız. valla birleşirler ama araplar birleşir bize dalarlar ancak o ihtimal olur... dediğim gibi şu anda devletimizin bekaası için
ulusal birlik olmalı ve olacakta... kendi ulusuna ırkına milletine din üzerinden yüklenip küfreden pislik torbalarıda kaçacak delik arayacaklardır.
cagatay09 tarafından 17/Eki/12 21:54 tarihinde düzenlenmiştir
