folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 25 Asker '' Doğal Afet Şehidi'ymiş!!!



25 Asker '' Doğal Afet Şehidi'ymiş!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı
    cagatay09 bunu yazdı

    bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan

    askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını

    akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım

    ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.

    zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..

    Göreceksiniz...

    :) hocam düşünce ve temennilerine öyle canı gönülden katıldım ki anlatamam :)

     

    Ben Katılmıyorum. :)

    Dünya Değişiyor artık... Böyle Hayaller Görmeyi Bırakmadığımız Sürece, Asla Huzuru Bulamayacağız.. 
    Ben Türküm Desem Ne Olur Demesem Ne Olur.. sonuçta İstesemde İstemesemde Türk, Gibi Ve Kürt Gibi Yaşıyorum.. Doğduğumda Ortamımda Böyle Büyüdüm.. Türkiyeyi Böyle Tanıdım, Böyle Sevdim. 

    Birilerinden Korktuğu İçin Ben FenerBahçeliyim, Yada Ben Galatasaraylıyım Diyene Yada Ben Türküm Yada Ben Kürdüm Diyene Lanet Olsun... Önemli Olan Nasıl Hisettiğidir. Kendi Benliğidir.

    ShockMan tarafından 17/Eki/12 17:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Yazdım yazdım sildim. 

    Şimdi kısaca özetliyorum 

    6 adet Türki Cumhuriyet. 

    Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

    http://turkbirligi.net/

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı

    Yazdım yazdım sildim. 

    Şimdi kısaca özetliyorum 

    6 adet Türki Cumhuriyet. 

    Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

    http://turkbirligi.net/

     

    Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)

    Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.

    ShockMan tarafından 17/Eki/12 18:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    rappermcs bunu yazdı

    Yazdım yazdım sildim. 

    Şimdi kısaca özetliyorum 

    6 adet Türki Cumhuriyet. 

    Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

    http://turkbirligi.net/

     

    Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)

    Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.

    Çünkü bu birliğe canı gönülden katılacak devletler belli.

    Bu durumda çin e sınır komşusun diyaloğun sağlam olmalı. hindistan dibindeki teknolojideki gelişimleri ortada.
    Bu durumda ne üstteki rusya ne de amerika sesini çıkarabilir. g.t kadar yerdeki israil yok olur gider bu gücün karşısında.. İşte plan bu otur ve gerçekleştir. Daha sonra huzurlu ve mutlu yaşamaya başlayalım.


     AZERBAYCAN CUMHURİYETİ
     KAZAKİSTAN CUMHURİYETİ
     ÖZBEKİSTAN CUMHURİYETİ
     TÜRKMENİSTAN CUMHURİYETİ
     KIRGIZİSTAN CUMHURİYETİ

    rappermcs tarafından 17/Eki/12 18:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    rappermcs bunu yazdı

    Yazdım yazdım sildim. 

    Şimdi kısaca özetliyorum 

    6 adet Türki Cumhuriyet. 

    Kur Türk birliğini ondan sonra hepimiz hümanistiz rahat olun :)

    http://turkbirligi.net/

     

    Diğer Ülkeleri Hiç Hesaba Katmamışsın.... Allah Gönlüne Göre Versin. Bol Humanistli Günler Dilerim. :)

    Onu bunu Geçelimde Konuyu Dağıtmamak Adına Söyliyim... AQP nin Askerimize Bakış Açısı Kesinlikle Tiskinti Verici Boyutlarda.

    Çünkü bu birliğe canı gönülden katılacak devletler belli.

    Bu durumda çin e sınır komşusun diyaloğun sağlam olmalı. hindistan dibindeki teknolojideki gelişimleri ortada.
    Bu durumda ne üstteki rusya ne de amerika sesini çıkarabilir. g.t kadar yerdeki israil yok olur gider bu gücün karşısında.. İşte plan bu otur ve gerçekleştir. Daha sonra huzurlu ve mutlu yaşamaya başlayalım.


     AZERBAYCAN CUMHURİYETİ
     KAZAKİSTAN CUMHURİYETİ
     ÖZBEKİSTAN CUMHURİYETİ
     TÜRKMENİSTAN CUMHURİYETİ
     KIRGIZİSTAN CUMHURİYETİ

    Bu Söylediklerin Gerçekleşirse Bununda Değiştirilmesini İsteyecek İnsanlar Çıkmayacağını Nasıl Garanti Ediyorsunki.. Ben Oraya Takıldım.?

    Edit. : Ulaştığım Sonuç Şudur... İnsanlık Bu Genel Huyundan Ötürü Hiç Bir Zaman Huzuru Bulamayacak.. Bu Bu Kadar Basittir. 

    ShockMan tarafından 17/Eki/12 20:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    sarı saçlım mavi gözlüm nerdesin


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    rappermcs bunu yazdı
    cagatay09 bunu yazdı

    bunların zaten şehit kavramıda enteresan amk. vatan için ölene şehit gözüyle bakmıyorlar ki. onlara göre din için ölen şehit. yoksa gerek yaşayan

    askerlerimiz gerekse şehit olan askerlerimizi insan yerine bile koymadılar. uludere denen yerde ölen vatandaşların (!) ailelerine dünyanın parasını

    akıttılar. ama bu vatan için kanını akıtmış ruhunu teslim etmiş askerlerimizin ailelerine diğerlerinin yanında çerez parası denecek kadar yardım

    ettiler. açık açık söylüyorum bu ülkede Türkiyede TÜRK DÜŞMANLIĞI almış başını yürümüş gitmiş artık. ama neyse durun klavyede olmuyor bu işler.

    zamanı gelince napacağı gerçek TÜRK Milleti gösterecektir... yeri gelecek Türk olmayan bile "Türküm abi ben " diyerek paçayı kurtarmaya çalışacak..

    Göreceksiniz...

    :) hocam düşünce ve temennilerine öyle canı gönülden katıldım ki anlatamam :)

     

    Ben Katılmıyorum. :)

    Dünya Değişiyor artık... Böyle Hayaller Görmeyi Bırakmadığımız Sürece, Asla Huzuru Bulamayacağız.. 
    Ben Türküm Desem Ne Olur Demesem Ne Olur.. sonuçta İstesemde İstemesemde Türk, Gibi Ve Kürt Gibi Yaşıyorum.. Doğduğumda Ortamımda Böyle Büyüdüm.. Türkiyeyi Böyle Tanıdım, Böyle Sevdim. 

    Birilerinden Korktuğu İçin Ben FenerBahçeliyim, Yada Ben Galatasaraylıyım Diyene Yada Ben Türküm Yada Ben Kürdüm Diyene Lanet Olsun... Önemli Olan Nasıl Hisettiğidir. Kendi Benliğidir.

    şimdi usta senin niyet uzaktan güzel görünüyor gerçekten emin ol, ama bu durum en çok istismar edilen niyetlerin başında geliyor. dünya barışı

    diye birşey yok ustam. yok öyle birşey... böyle bir düşünce , niyet yada istekler olabilir ama gerçekte yoktur böyle bir barış asla olmayacakta.

    hayalden ibarettir. Dünya üzerinde ayakta kalınacaksa bu ULUSAL birliktir. sen ayrı ben gayrı yoktur ulusalcılıkta... Vatandaşı olan her birey

    ulusal birlik ve beraberlik içinde olmalıdır. biz öylemiyiz şu anda bir düşün bakalım. halbuki bu durumu Din birliği ile mümkün olacağına inanmak

    tamamen safsatadır hele ki tamda dünya geneli karışıklıkların olduğu bir dönemde hattaa ortadoğu gibi çorba olmuş bir bölgede bunun

    olacağına inanmak tamamen hayal ürünüdür. bir sürü mezhep ve bu mezheplerin bir sürü kolu var. bu kana susamış cahil araplarımı birleştirip

    islam birliği kuracağız. valla birleşirler ama araplar birleşir bize dalarlar ancak o ihtimal olur... dediğim gibi şu anda devletimizin bekaası için

    ulusal birlik olmalı ve olacakta...  kendi ulusuna ırkına milletine din üzerinden yüklenip küfreden pislik torbalarıda kaçacak delik arayacaklardır.

    cagatay09 tarafından 17/Eki/12 21:54 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3199 Toplam Mesaj: 28