3 D Film İzlemek
-
3d gozluk aldim.bunla film tv izlemek mesela adamı resmen salak ediyor.))
http://www.youtube.com/watch?v=RUsqwaeDekM
-
İndirip 3dtvye atsam seyredebilir dimi?
-
Birde sanırım Real3D diye bir dalga var. Bu 3D sinemaların hepsinde o var. Böyle yeşil kırmızı renkli değilde, bulanık bir görünümü var, gözlüğü takınca 3 boyutlu oluyor.
Etrafta öyle bir video bilen varsa paylaşabilir mi, gözlüğü bir test edemedim.
-
turksatta test yayını var.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Birde sanırım Real3D diye bir dalga var. Bu 3D sinemaların hepsinde o var. Böyle yeşil kırmızı renkli değilde, bulanık bir görünümü var, gözlüğü takınca 3 boyutlu oluyor.
Etrafta öyle bir video bilen varsa paylaşabilir mi, gözlüğü bir test edemedim.
-----------------------------Hocam bu kırmışı yeşil değil zaten stereoscopic yani gerçek 3d. Aktif gözlüklerle izleniyor. görüntü yan yana yada üst üste
-
yav bu 3d izlemek için gözlük yeterli mi mesela laptobumdan gözlük olsa 3d film izliyebilirmiyim :D
-
gözlüksüz izledim o vidoeyu zaten gözlük yok :D öyle bile kılıcı monitörden uzatmış gibi oldu aq bana gözlük gerekmiyor otomatik 3d görüyorum :D
-
ben bu gözlüklü 3d filmi demirörende izledim.her taksime gittigimde mutlaka demirören Avm'ye ugrar çişimizi yapar ondan sonra en alttaki 3d televizyonlar macbooklar imaclari falan karıstırırız.allahtan kimse bişe demiyo.
-
whopper bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Birde sanırım Real3D diye bir dalga var. Bu 3D sinemaların hepsinde o var. Böyle yeşil kırmızı renkli değilde, bulanık bir görünümü var, gözlüğü takınca 3 boyutlu oluyor.
Etrafta öyle bir video bilen varsa paylaşabilir mi, gözlüğü bir test edemedim.
-----------------------------Hocam bu kırmışı yeşil değil zaten stereoscopic yani gerçek 3d. Aktif gözlüklerle izleniyor. görüntü yan yana yada üst üste
-----------------------------Hocam ama sinema salonlarında bulanık bir görüntü oluyor. Gözlükte güneş gözlüğü gibi iki camıda siyah takıyorsun görüntü 3D oluyor.Ona örnek olarak bir video,film vs. yok mu, nette epey aradım ama sonuç çıkmadı. -
Bunların hepsi farklı yöntemler kullanan stereoskobik 3d lerdir arkadaşlar..
-
whopper bunu yazdı:
-----------------------------
İndirip 3dtvye atsam seyredebilir dimi?
-----------------------------Yok Hocam Tv bizde de var ama mal gibi duruyor izlenmiyor. Onun için 3D oynatıcı gerekiyor. 3D özellikli sinema sistemleri de 1,5 civarıydı galiba. NOrmal oynatıcılarla denedim bi boka yaramıyor.
