folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 3 D Film İzlemek



3 D Film İzlemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    FiL3MAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    yav bu 3d izlemek için gözlük yeterli mi mesela laptobumdan gözlük olsa 3d film izliyebilirmiyim :D


    -----------------------------

    ekran kartı destkleme muhabbeti var hocam

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    tarih öncesi bir ekran kartın yoksa herşekilde destekliyor kartlar.Ama iş sadece gözlükte bitmiyor ki senin bahsettiğin gözlük hangisi?

    Nvidia 3d gözlük yada onun gibi 3d tv ler için özel üretilmiş gözlüklerdense o tamam.Şimdi diğer gerekli olan 3d destekli tv yada 120hzde çalışan monitörün olması lazım.Yani normal 60hzde çalışan lcd monitöründe 3d izleyemezsin.En azından vaad edilen 3d yi izleyemezsin eski cygan gözlüklerle eski yöntemlerle izlersin bunun içinde internette birkaç program var ekranda görüntüyü o 3d cygan gözlüklerle izlenebilir hale getiren tabi o gözlüklerle izlediğin 3d ne kadar 3d olur bilemem.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    whopper bunu yazdı:

    -----------------------------
     

    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Birde sanırım Real3D diye bir dalga var. Bu 3D sinemaların hepsinde o var. Böyle yeşil kırmızı renkli değilde, bulanık bir görünümü var, gözlüğü takınca 3 boyutlu oluyor.

    Etrafta öyle bir video bilen varsa paylaşabilir mi, gözlüğü bir test edemedim.


    -----------------------------

     

    Hocam bu kırmışı yeşil değil zaten stereoscopic yani gerçek 3d. Aktif gözlüklerle izleniyor. görüntü yan yana yada üst üste


    -----------------------------
    Hocam ama sinema salonlarında bulanık bir görüntü oluyor. Gözlükte güneş gözlüğü gibi iki camıda siyah takıyorsun görüntü 3D oluyor.
    Ona örnek olarak bir video,film vs. yok mu, nette epey aradım ama sonuç çıkmadı.

     


    -----------------------------

    3D TV den anlatayım Hocam bu iki görüntüyü birleştiriyor bahsettiğin bulanık görüntü çıkıyor. Ama senin bahsettiğin Real 3D veya IMAX ki bence onlar biraz daha iyi 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    whopper bunu yazdı:

    -----------------------------
     

    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Birde sanırım Real3D diye bir dalga var. Bu 3D sinemaların hepsinde o var. Böyle yeşil kırmızı renkli değilde, bulanık bir görünümü var, gözlüğü takınca 3 boyutlu oluyor.

    Etrafta öyle bir video bilen varsa paylaşabilir mi, gözlüğü bir test edemedim.


    -----------------------------

     

    Hocam bu kırmışı yeşil değil zaten stereoscopic yani gerçek 3d. Aktif gözlüklerle izleniyor. görüntü yan yana yada üst üste


    -----------------------------
    Hocam ama sinema salonlarında bulanık bir görüntü oluyor. Gözlükte güneş gözlüğü gibi iki camıda siyah takıyorsun görüntü 3D oluyor.
    Ona örnek olarak bir video,film vs. yok mu, nette epey aradım ama sonuç çıkmadı.

     


    -----------------------------
    orada olay gene kırmızı ile mavi gözlük arasındaki olayla aynı
    bundaki fark ışığın yatay ve dikey gelmesi ile alakalı (diğer bir olasılık sağlak vida ile solak vida gibi)
    ekrandan iki farklı ışık çıkarman lazım

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    3D izledikten sonra saatlerce mide bulantısından kendime gelemiyorum.

    mpg4 rulz :p


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    mavi kırmızı gözlükler ile 3D resimlere gayet güzel bakabiliyorum ama videolar beş para etmez duruyor

Toplam Hit: 2723 Toplam Mesaj: 17