folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 3. Dünya Savaşı Türkiye"Den Çıkar



3. Dünya Savaşı Türkiye"Den Çıkar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Dünya savaşı Türkiye'den çıkar
    Önce Le Monde gazetesi, ardından Stern dergisi yayınladı... Bu makale gündemde.
    15 Haziran 2007 Cuma 09:13
    "Üçüncü Dünya Savaşı, Türkiye"den çıkabilir..." başlıklı yazısı önce Le Monde gazetesinde, ardından Alman Stern dergisinde yayınlandı.
    İşte Avrupa'da tartışma yaratan o yazıdan bir bölüm;

    Türkiye"de darbe olursa, tarihte bugüne kadar hiç gerçekleşmemiş yeni bir oluşumla karşılaşacak dünya.
    Türkiye, olası bir darbeden sonra, Rusya ve İran"la ortaklık kurmak isteyecek.

    Silahı, enerjiyi ve parayı bu iki ülkeden alacak.
    Rusya"yla İran"ın elindeki doğal gaz, petrol ve nükleer güç, Türkiye"yi bir süreliğine de olsa ayakta tutmaya yeter.

    Ama Rusya, Türkiye, İran bloku dünyanın bütün dengelerini değiştirir. Ortadoğu"nun kontrolünü tümüyle ele geçirir.
    Avrupa"yı küçük kıtasına hapseder.

    Kafkaslar"ı, Afganistan"ı, Pakistan"ı kendi gücüne katar.
    Müslüman dünyayla yakın bir ilişki kurar.
    Petrol kaynaklarına egemen olur.
    Çin"le işbirliği yapabilir.

    Bu gelişme, Avrupa, Amerika ve biraz da Japonya"dan oluşan “Batı”nın dünyadaki etkinliğini inanılmaz bir biçimde azaltır.

    Yeni blok asker, enerji ve para açısından çok güçlenir.
    Böylece, Türkiye"deki çatlama dünyada büyük bir çatlamaya yol açar.

    Eğer Üçüncü Dünya Savaşı çıkacaksa, sanırım, bu çatlamadan çıkar

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    ama o savaşı yine batı kazanır :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    ama o savaşı yine batı kazanır :)
    -----------------------------
    Turkiye + rusya + iran + cin batinin isi zor olur cook zor hemde.

    "Toros dağlarının tepelerinde tek bir Türkmen evinin bacası tüter halde kalmış ise, ben bu milletten umudumu kesmem, bayrağımı göğsüme sarar, milletimin istiklali uğruna ölürüm. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    ama o savaşı yine batı kazanır :)
    -----------------------------
    Vahi mi GeLdi Hoja? (:

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    ya rusya-cin-iran kim oluo a.g abd den farklarımı var(düşmanlık bakımından) , hepsi fırsat olsa bi kasık suda bogarlar bizi. 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    son zamanlar duyduğum en güzel komplodur bu :) yaklaşık 4 gün önce okuma fırsatım oldu bu yazının tam metnini bulursam koyarım çok daha can alıcı noktalar var gazetelerde geçen kısmı sadece görünen kısmı :) ne olayalra yer veriliyor , kusursuz mükemmel :)

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    Görünen o ki zaten çok büyük bir savaşa doğru gittiğimizi sanki önceden bilmiş gibi haber yapmayı marifet saymışlar.

    Askerin güneye yığılması tüm dünyaya rest çekmesi çok hayra alamet değil haberiniz ola. 

    3. dünya savaşı çıktım çıkaam diyor zaten. İran ve tr ortak hareket ediyor. Perde arkasında rusyanın olduğu gün gibi aşikar. 

    Pakistan, çin, türki cumhuriyetler, ortadoğunun bir kısmı bu paktı destekliyor. 

    Sözün özü;

    tr+iran+rus+ç,n= yeni dünya düzeni. 


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    iran düne kadar teröre destek veren,bu ülkedeki irticai hareketleri destekleyen ülke,rusya ise tarihte her zaman düşmanımız olsun gerek sıcak denizler gerekse boğazlara hakim olmak istemiş,kendi komünist rejimini benimsetmeye calısmıs ülke.. bunlarlamı ittifak yapacaz?ne varkı var bunlardın abd den avrupadan?

    Amphetamine Logic.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ahmet altan ın yazısı diyorlar buna kardeşlerim türkçeden de anlaşıldığı üzere bence çeviri değil
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaşlar bencede bu yeni düzen çünkü türkiyeyle amerika arasında artık ipler gerilmiş durumda en ufak bir şeyde nerdeyse kopacak zaten bu terör nedeniyle amerikayla aramızda soğuk rüzgarlar esiyo. iran en azından türkiye için bişeyler yapar. zaten pkk kamplarını flan bombalıyomuş o yüsden onlarda anladılar türkiyeden sonra kendi başlarına bela olcaklarını o yüsden türkiyenin yanında yer almak istiyolar bencede tr-iran-rusya-pakistan-çin bunlara belki diğer türkiye cumhuriyetleride eklenebilir.

    zaten rusyayla amerika ve ab arasında da bi sorun sözkonusu putin in açıklamarını duymuşsunuzdu belki. ''G-8 Devrini tamamladı. ruble ( rusyanın para birimi ) dolara rakip. gibi sözler rusyada artık amerikanın ve ab nin karşısında olduğunu gösterdi. bu söyledğimiz ittifak aslında hiçte zor değil.


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    İranda bir teknoloji var şaştım.. Adamlar atom bombası imal ediyorlar çerez gibi.

    Benim sevdiğim tek bir millet vardır içinde düşmanlık olmayan onlarda japonlar.

    Çinliler bize yapıp sattıkları dandik 1 milyonluk mallar gibi silah bomba yapacaklarsa o iş yatar :)


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 4455 Toplam Mesaj: 39