3 Şehit - 13 Yaralı - Cizre"De Hain Saldırı!
-
Ulan yeterrr Allah belanızı versin sizin yeterrrrrrr.
-
arkadaşlar hepimizin başı sagolsun. hakkari ve kırsalında askerlik yaparken ev baskınlarına giderdik aynı yatakta yengesi ve karısıyla yakaladıgımız çok kişilerin soy agacı yoklaması yapardım laptop ile hepsinin ermeni asıllı oldugunu ögrendim kayıt kapalı dendimi soyu bilinki ermenidir ondan dogan çocuklar bu vatana hayır getirecek degildir. babası küçük yaşta kız alıyorlar hem oglu kullanıyor hem babası bunu yapan ırk sizce kürt olabilirmi tabiki ermenidir en çok mübadele zamnında van ve yöresi siirt ve diyarbakır yöresini kürtleri katletmiş ve çogunun ırzına geçmişler onlardan dogan ermeni tohumları bunu yapıyor aslı kürt olan bunu yapmaz vatana sahip çıkmıştır dedeleri çanakkalede amaaa arada ırkı bozulmuşlar var bununda sebebi budur gerçekte budur bunu inkar etmezler böyle terör yapan komşuları varsa atasını araştırsın soyunda dönme vardır. gerçegi göreceklerdir ankara nufus genel müdürlüğü ne bir dilekçe yazsınlar soyunu ögrensinler.
-
r.i.p...
artık küfür etmekten bıktım bunlara
-
Mekanları cennet nur olsun.
.
-
Allah rahmet eylesin
-
Nereye kadar gidecek bu böyle merak ediyorum canım acıyor her Şehit haberi gelince !!!
-
müstahak bize bütün bunlar.ne de olsa %47lik ile ahmaklıkta dünya birincisiyiz.
hani nerde üçlü mekanizma , anlık istihbarat desteği yok profesyonel ordu yok stratecik ortaklık bilmem ne ? dindar cumhurbaşkanıda kar etmedi daha bugün nooolur pkk yı bitirin diye ırak gibi garabet bi ülkenin kıçını yalıyordu. ermenileri yalamak kesmedi demekki
gidip teröristin inine girip ümüğünü sıkmak , bu belaya destek verenlerin içte dışta kadın çocuk dinlemeden belasını vermek dışında herbişey denendi. bu amerikancı dindar(!) hükümette bu sorunu çözmek dışında herşeyi yapar eminim
daha çoook insan ölecek bu daha ne ki ...
-
vukuat kesinlikle haklısın kardeşim. bu devlet toplumumuzu korusun diye var ama bu devlet idaresi görünen o ki bi kısım etnik döküntünün olmayan hakkını korumayı toplumumuzdan daha fazla önemsiyor. ozaman vatandaş çok haklı ben bu devlete askerde vermem vergide demeye ...
