3000 Yılında Neler Olacak?
-
la delimisiniz siz 3000 yılını dusunuonus :D rene abi bide sana bişi solice bi makale okudum ark gondertti her kuresel ısınma sonucu girilen cağ buzul çağı imiş... su hakkatan kalmıcak donucak sanırım :(
bi dedikleri bi dediklerini tutmuo bilimadalarının ama elden ne gelir onlar ne derse inanıos... bosverin 3000 yılını onumuzdeki 100 yıl buzul cagı girerse ne olcak? :S götümüz donar valla.... makalenin yalancısıyım....
-
bugnü yaşadık geçti gitti yarın varmı ? ileride ne olucaz kkim bilir ? biraz fazlamışey oldu yafff...bence dünya o kadar yıl ayakta kalamaz
-
3000 yılını ancak ve ancak CEM UZAN iktidara gelirse görürüz:)
bu arada seçim öncesi cem uzandan 3000 yılına vaatler isteyelim...
CEM UZAN BAŞKAN FENERBAHÇE PERİŞAN:)))
-
abazalık yapmak gibi olmasında o zamana dünya dayanırsa eğer insanlar sokaklarda hayvanlar gibi ilişkiye giren ırklara dönüşür bu bir hayal değil gerçek olacak şeyler arsında
ama şimdi olsa ne iyi oluyaaaa:p
-
3000 yılına kadar gerçekten insanoğlunun vücudunda köklü değişim olacak..
daha 2008 de ne olacağını bilmiyoruz 3000 yılında internet diye bişeyin olacağını sanmıyorum.
email falan olacağını hiç sanmıyorum belkide taş devrinden tekrar bir start yapacağız ne dersiniz ?
belkide hep böyle oluyor belli bi vakit insanoğlu yaşıyor bişeyler oluyor yok oluyoruz tamamen ve tekrar oluşum falan başlıyor olabilirmi _
-
1000 yıl sonra tartışırız bu konular ne aceleniz var :D:D
-
abi kürsel ısınma diye bişey var 3000li yılları görmez bu dünya
-
Taş çatlasın 2100
-
bence insanlar daha milyar yıl yaşayacaklar ve bu geniş evrenin büyük bölümünü kullanıp tüketecekler ta ki bazı gerçeklerin kendiliğinden ispatlanacağı zamana kadar iyi ile kötü savaş içerisinde olacak.
-
way be !!
