

3D Allosarus Hareketli (Projectionman)
-
amatörce ama güzel tebrikler
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam.... -
hmm arkadaşım sunu incelersen belki sana faydası olur:
http://blogs.gscept.com/2008/08/ip3/public/fp_content/images/t-rex_rig.jpg
http://blogs.gscept.com/2008/ip3/index.php/2008/11/index.html
-
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam....
-----------------------------yorumu gördüm ses çıkarmadım :) bozulacağını bildiğim için izleyim dedim :)
Dj amatör işler yapma :)
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------hmm arkadaşım sunu incelersen belki sana faydası olur:
http://blogs.gscept.com/2008/08/ip3/public/fp_content/images/t-rex_rig.jpg
http://blogs.gscept.com/2008/ip3/index.php/2008/11/index.html
-----------------------------
hocam gayet guel ;) tesekur ederimsadece kafanin ayrintili eklem ksimlari kaldi ;)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam....
-----------------------------yorumu gördüm ses çıkarmadım :) bozulacağını bildiğim için izleyim dedim :)
Dj amatör işler yapma :)
-----------------------------
dai bozulma diil de nebiliyim, ben 5 yildir TV sektorunde Gorsel effekt uzerine 4d uzerine calisiyorum. test videolarima amatorce diyor. amator yapabilen varsa benim yaptigimi ciksin karsma. -
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam....
-----------------------------yorumu gördüm ses çıkarmadım :) bozulacağını bildiğim için izleyim dedim :)
Dj amatör işler yapma :)
-----------------------------
dai bozulma diil de nebiliyim, ben 5 yildir TV sektorunde Gorsel effekt uzerine 4d uzerine calisiyorum. test videolarima amatorce diyor. amator yapabilen varsa benim yaptigimi ciksin karsma.
-----------------------------bozulmuşsun işte :) dj ilerde sana işim düşecek sen bir şirket olda :)
-
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam....
-----------------------------3000 € ya gelirim :P
-
İlginç güzel olmuş.Seviyorum böyle şeyleri..
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
amatörce ama güzel tebrikler
-----------------------------
muahshhs :) bunu yapabilen amator goster bana seni yanimda ise alicam....
-----------------------------3000 € ya gelirim :P
-----------------------------herşey dahilmi bu paraya? :)