3D Ekran Kartı
-
arkadaşlar shader2 hatası alıyorum bunun için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun
-
hacılar yeri gelmişkenyazayım
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd5570hm-334-10400.html
bu kart nasıldır?
-
direct x ve ekran karti driverlari yukluyse
calistaracagin oyun veya program'in sonuna sunu ekle
misal
"C:\Program Files\CS\cs.exe" -window
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------hacılar yeri gelmişkenyazayım
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd5570hm-334-10400.html
bu kart nasıldır?
-----------------------------
5000 + serisinden mutsuz olacagini hic sanmiyorum hocam.. -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar yeri gelmişkenyazayım
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd5570hm-334-10400.html
bu kart nasıldır?
-----------------------------
5000 + serisinden mutsuz olacagini hic sanmiyorum hocam..
-----------------------------seri işi tamamda modele göre işin içine boktanlık kaçabiliyor hocam :/
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar yeri gelmişkenyazayım
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd5570hm-334-10400.html
bu kart nasıldır?
-----------------------------
5000 + serisinden mutsuz olacagini hic sanmiyorum hocam..
-----------------------------seri işi tamamda modele göre işin içine boktanlık kaçabiliyor hocam :/
-----------------------------
ati alacağına aynı özelliklerde bi nvidia alsanda physx'in nimetlerinden yararlansan :) -
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar yeri gelmişkenyazayım
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari_kategorisinde/sapphire_hd5570hm-334-10400.html
bu kart nasıldır?
-----------------------------
5000 + serisinden mutsuz olacagini hic sanmiyorum hocam..
-----------------------------seri işi tamamda modele göre işin içine boktanlık kaçabiliyor hocam :/
-----------------------------
ati alacağına aynı özelliklerde bi nvidia alsanda physx'in nimetlerinden yararlansan :)
-----------------------------nvidia deme hocam ya nefret ediyorum nvidiadan sevmiyorum ismine karşı bi kötümser bakış açım var. nvidia gördüğüm sAyfayı kapatıyorum. pahalı oluşu ve intel ile işbirlikte olması acayip derecede nefretimi kendine çekiyo. ati gibi bi marka varken neden nvidia ?
-
atinn yanina ortalama bi invidia kurcalanmis driverla ikisini birden calistirirsin yapan ark var ordan bliom
-
çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...
6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.
-
alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
-
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...
6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.
-----------------------------hocam 200 lira civarı bi kart önerirmisin bana? yeni oyunları kaldırabilen cinsten bişi? Ama mümkünse amd tavsiye et nvidia olmasın :/ yenileri çıkıcak bend eonu bekliyorum ama bu ekran kartlarından piyasada çok var takip etmek istemiyorum o yüzden haklarında pek bilgim yok. yoksa kendim bu işi hallederim..
