3D Ekran Kartı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
    -----------------------------

    birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
    -----------------------------

    birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?


    -----------------------------
    hd versionlari 3.0 ve ustu diye biliyorum dostum, 46xx serisi ve ustu destekliyor benimki 4600 ve 3.0 shader.

    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
    -----------------------------

    birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?


    -----------------------------
    hd versionlari 3.0 ve ustu diye biliyorum dostum, 46xx serisi ve ustu destekliyor benimki 4600 ve 3.0 shader.

    -----------------------------

    o zaman sorun yok hocam iş güzel bi kart seçmeye kaldı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...

    6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.


    -----------------------------

    hocam 200 lira civarı bi kart önerirmisin bana? yeni oyunları kaldırabilen cinsten bişi? Ama mümkünse amd tavsiye et nvidia olmasın :/ yenileri çıkıcak bend eonu bekliyorum ama bu ekran kartlarından piyasada çok var takip etmek istemiyorum o yüzden haklarında pek bilgim yok. yoksa kendim bu işi hallederim..


    -----------------------------

     

    ben kendi kartımı satıyorum 180 lira sapphire ati 5750 sıfırı da 230 lira.

    illa sıfır istiyosan ve bütçen de yoksa 4670 al 150 liraya o da gayet iyi karttır f/p olarak


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...

    6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.


    -----------------------------

     

    hocam 200 lira civarı bi kart önerirmisin bana? yeni oyunları kaldırabilen cinsten bişi? Ama mümkünse amd tavsiye et nvidia olmasın :/ yenileri çıkıcak bend eonu bekliyorum ama bu ekran kartlarından piyasada çok var takip etmek istemiyorum o yüzden haklarında pek bilgim yok. yoksa kendim bu işi hallederim..


    -----------------------------

     

     

    ben kendi kartımı satıyorum 180 lira sapphire ati 5750 sıfırı da 230 lira.

    illa sıfır istiyosan ve bütçen de yoksa 4670 al 150 liraya o da gayet iyi karttır f/p olarak


    -----------------------------

    sağol hocam araştırayım :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
    -----------------------------

    peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
    -----------------------------

    peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?


    -----------------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=TYfec0PqJ00
    benimki desteklemiyor ama yükleyince dx11i sonuçta birazdaha güzelleşiyor görüntü. ayrıca youtube'a nvidia 9600gt yazarsan bu ekran kartıyla oynanmış 3-5 oyunu görebilirsin grafikler youtube'un el verdiğince bile gayet güzel gözüküyor. edit:ekran kartımın 1 gb'lık versiyonuna bak daha önceki sürümüde varmış heralde.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
    -----------------------------

    peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?


    -----------------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=TYfec0PqJ00
    benimki desteklemiyor ama yükleyince dx11i sonuçta birazdaha güzelleşiyor görüntü. ayrıca youtube'a nvidia 9600gt yazarsan bu ekran kartıyla oynanmış 3-5 oyunu görebilirsin grafikler youtube'un el verdiğince bile gayet güzel gözüküyor. edit:ekran kartımın 1 gb'lık versiyonuna bak daha önceki sürümüde varmış heralde.

    -----------------------------

     

    ben dx11 alim :D

Toplam Hit: 2341 Toplam Mesaj: 20