3D Ekran Kartı
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
-----------------------------birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
-----------------------------birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?
-----------------------------
hd versionlari 3.0 ve ustu diye biliyorum dostum, 46xx serisi ve ustu destekliyor benimki 4600 ve 3.0 shader. -
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
alacagin ekran kartinin shader 5.0 olmasi yeterli oalcaktir. buna cok dikkat et. yeni tum oyunlar 5.0 icin yapiliyor artik...
-----------------------------birçok sitede o yazmıyo hocam ddr mb ve bit i yazıyo shader5 atilerde hangi karttan sonra desteklenmeye başladı? bunun hakkında bi bilgin varmı?
-----------------------------
hd versionlari 3.0 ve ustu diye biliyorum dostum, 46xx serisi ve ustu destekliyor benimki 4600 ve 3.0 shader.
-----------------------------o zaman sorun yok hocam iş güzel bi kart seçmeye kaldı.
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...
6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.
-----------------------------hocam 200 lira civarı bi kart önerirmisin bana? yeni oyunları kaldırabilen cinsten bişi? Ama mümkünse amd tavsiye et nvidia olmasın :/ yenileri çıkıcak bend eonu bekliyorum ama bu ekran kartlarından piyasada çok var takip etmek istemiyorum o yüzden haklarında pek bilgim yok. yoksa kendim bu işi hallederim..
-----------------------------ben kendi kartımı satıyorum 180 lira sapphire ati 5750 sıfırı da 230 lira.
illa sıfır istiyosan ve bütçen de yoksa 4670 al 150 liraya o da gayet iyi karttır f/p olarak
-
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
scheitann bunu yazdı:
-----------------------------
çok değil ekran kartı almak için 15 gün bekleyin...
6XXX serisi ati lerin detayları ve fiyatları netleşti lansmanı yapıldı piyasaya giriş gününü bekliyoruz.
-----------------------------hocam 200 lira civarı bi kart önerirmisin bana? yeni oyunları kaldırabilen cinsten bişi? Ama mümkünse amd tavsiye et nvidia olmasın :/ yenileri çıkıcak bend eonu bekliyorum ama bu ekran kartlarından piyasada çok var takip etmek istemiyorum o yüzden haklarında pek bilgim yok. yoksa kendim bu işi hallederim..
-----------------------------ben kendi kartımı satıyorum 180 lira sapphire ati 5750 sıfırı da 230 lira.
illa sıfır istiyosan ve bütçen de yoksa 4670 al 150 liraya o da gayet iyi karttır f/p olarak
-----------------------------sağol hocam araştırayım :)
-
nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
-----------------------------peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
-----------------------------peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=TYfec0PqJ00
benimki desteklemiyor ama yükleyince dx11i sonuçta birazdaha güzelleşiyor görüntü. ayrıca youtube'a nvidia 9600gt yazarsan bu ekran kartıyla oynanmış 3-5 oyunu görebilirsin grafikler youtube'un el verdiğince bile gayet güzel gözüküyor. edit:ekran kartımın 1 gb'lık versiyonuna bak daha önceki sürümüde varmış heralde. -
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
nvidia geforce 9600 gt. mafia 2 call of duty 6 vb. tüm oyunları son özelliklerde çalıştırıyor. ama directx 10 maalesef. onun haricinde herşeyindne memnunum. 3d destekliyor ayrıca. google'da ufak bi araştırmayla baya detayına ulaşabilirsin fazla kullanılan bi kart.
-----------------------------peki dx11 olmayınca dx11 oyunları çalıştıramıyor anlamına gelmiyor sonuç olarak dx11 olmayınca ne gibi sorunlarla karşılaşılıyo?
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=TYfec0PqJ00
benimki desteklemiyor ama yükleyince dx11i sonuçta birazdaha güzelleşiyor görüntü. ayrıca youtube'a nvidia 9600gt yazarsan bu ekran kartıyla oynanmış 3-5 oyunu görebilirsin grafikler youtube'un el verdiğince bile gayet güzel gözüküyor. edit:ekran kartımın 1 gb'lık versiyonuna bak daha önceki sürümüde varmış heralde.
-----------------------------ben dx11 alim :D
