

3D Jenerik Calismam (Shaban Interactive)
-
:D 1 yil once TV de yayimlanan bir program icin yaptigim 3d jenerigi sizlerle paylasmak istiyorum :) Yorumlarinizi eksikl etmeyin lutfen.
Video Link;
http://www.youtube.com/watch?v=x1eHaDSdDkY
Alternatif Link;
-
gayet başarılı bir çalışma olmuş.
-
hocam gelecek var sende umarım daha da iyi olursun. Ben beğendim açıkçası tek şey kırmızı çizginin böle ucundan takip etse cok daha güzel olur tek eleştirim bu
-
hocam süpersin ülkemizde snn gibi yeteneklerde var daha ölsekde gam yemeğiz nice başarılarına :)
-
avluka bunu yazdı:
-----------------------------
hocam süpersin ülkemizde snn gibi yeteneklerde var daha ölsekde gam yemeğiz nice başarılarına :)
-----------------------------hocam cok duygulandim :D eyvallah cok sagol :)
-
bana cinema 4D öğret :D
-
kroo bunu yazdı:
-----------------------------
bana cinema 4D öğret :D
-----------------------------programi indir :D herhangibir sorun olursa pm at :D
-
avluka bunu yazdı:
-----------------------------
hocam süpersin ülkemizde snn gibi yeteneklerde var daha ölsekde gam yemeğiz nice başarılarına :)
-----------------------------eyvallah hocam cok tesekur ederim :)
-
vallahi tebrik ederim bir 2-3 yıl sonrada ilk filmim diye 3d bi film yaparsın artık :D kısmetse....
-
Hocam muhteşem olmuş ciddi ciddi sürüklüyor insanı. Hakikaten animasyon film falan çeksen tutulur :)
-
bloodmage bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam muhteşem olmuş ciddi ciddi sürüklüyor insanı. Hakikaten animasyon film falan çeksen tutulur :)
-----------------------------Coktesekur ederim dostum ;) bu calismayi 1 yil once yapmistim ;) yeni birsuru teknik ogrendim :D onlari da uygulasam supepr seyler cikar :D