

3D Videoclip Calismasi (Yapim Asamasi)
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
bence kokpiti tekrar elden geçir(tabi demesi kolay :D) f1 sürer gibi oturuyorlar
-----------------------------dai :D kokpitte pedallair silersem sahneyi doldurucak baska bisey modellemem gerek :D useniyom :D
-
pedalı silme hacı uzaylıları biraz daha yaklaştır ön tarafa araba kullanır gibi ayaklar görünmesin böylece pedal derdinde olmaz.
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
pedalı silme hacı uzaylıları biraz daha yaklaştır ön tarafa araba kullanır gibi ayaklar görünmesin böylece pedal derdinde olmaz.
-----------------------------:D ayaklarinin altina baska bir platform yerlestirdim :D simdi gorunmuyo :D videoklip render asamasinda suan :D bitince ekliycem ;)
-
ben de merak ettim hadi hayırlısı.. eline sağlık.
-
Arladaslar; Klipten ilk 40 saniyeyi bitirdim ;) bir bakin bakalim :D
video: http://vimeo.com/9194856
-
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
Arladaslar; Klipten ilk 40 saniyeyi bitirdim ;) bir bakin bakalim :D
video: http://vimeo.com/9194856
-----------------------------Private videoymuş. Üyelik istedi :|
Bu arada hocam çözemiyom seni, bi gün uzaylılarla bi gün havada uçan böcüklerle bi gün dinazorlarla karşımızdasın :D
Sen niye yaşıtların gibi araba falan çizmion ya :|
http://www.youtube.com/watch?v=qHD8Xf5Rnvo
Bak Pantural abiye :D
Gerçi onun da dinazorlu bi videosu vardı sanırım :D
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
Arladaslar; Klipten ilk 40 saniyeyi bitirdim ;) bir bakin bakalim :D
video: http://vimeo.com/9194856
Private videoymuş. Üyelik istedi :|
Bu arada hocam çözemiyom seni, bi gün uzaylılarla bi gün havada uçan böcüklerle bi gün dinazorlarla karşımızdasın :D
Sen niye yaşıtların gibi araba falan çizmion ya :|
http://www.youtube.com/watch?v=qHD8Xf5Rnvo
Bak Pantural abiye :D
Gerçi onun da dinazorlu bi videosu vardı sanırım :D
-----------------------------simdi duzeltildi hocam ;)
-
Adam harbi harbi gaza basıo la :D
Abi uzay gemilerinin ivmeleri biraz gerçek dışı gibi geldi bana..
Bi de bi tane gemiyi gösteriyosun ya arkadan, en son 3 nokta halinde ışığı kalıyo.. Sanki durmuş gibi gözüküyo, normalde daha da gidip kaybolmaları gerekmez mi?
Onun dışında gayet hoş olmuş merakla bekliyorum (:
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Adam harbi harbi gaza basıo la :D
Abi uzay gemilerinin ivmeleri biraz gerçek dışı gibi geldi bana..
Bi de bi tane gemiyi gösteriyosun ya arkadan, en son 3 nokta halinde ışığı kalıyo.. Sanki durmuş gibi gözüküyo, normalde daha da gidip kaybolmaları gerekmez mi?
Onun dışında gayet hoş olmuş merakla bekliyorum (:
-----------------------------Haklisin dostum :D animasyonu oraya kadar aldim. ama dedigim gibi bastan savma bir montaj yaptim. tum parcalar bitsin post effektleriyle beraber montajliycam ;)