41.2 Saniyede Mat
-
Turk basininin sacma sapan halleri yine. Sanki magnus hic mac kaybetmiyormus gibi haber yapmislar :)
-
NmC bunu yazdı
Turk basininin sacma sapan halleri yine. Sanki magnus hic mac kaybetmiyormus gibi haber yapmislar :)
Silkine sallamamistir (:
Magnus durmaksizin oynuyor sanalda , reelde
Sanalda cokca troll de oynuyor hatta bunalmaktan surekli troll de.
Bunu yapmak zorunda zirvede yerini tutmak icin sosyal yasami da satranc business ı da satranc, cok ciddi para da kazaniyor mecburen yurutecek
Adam bu durmaksızın oynamaktan o kadar yorgun ki pek ciddiye almamistir diye dusunuyorum. Biri Türk diye dibine kadar yetersiz veri ile arkasinda da duramayacagim vallahi
Zaten magnus son 4 5 senedir cok yorgun ve bıkkın suratı sifati da oyle, hani bir sure ya da tamamen emeklilik aciklasa ben acikcasi sasirmam.
Cok disli rakip olursa biraz sevkleniyor, kendi kadar senedir oynayan ya da kendine yakin kariyerli kisileri. Veyahut Araplarin duzenledigi dehset yuksek odullu blitz'ler lololol
-
LaNCeLoT bunu yazdı
Su satrancı da hiç sevmem awg
Bilgisayar oyunları ortada yokken çok eğlenceliydi ya şimdi hiç sarmıyor tabi
