folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 5 Milyon Doları Ver Cennete Git



5 Milyon Doları Ver Cennete Git

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    donuk
    donuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    bune şimdi hiç bişey anlamdım

    !!! YA BASTA !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    15:15:55] baron_27: senin
    [15:15:56] baron_27: baban da mı
    [15:15:58] baron_27: yahudi

    [15:16:00] - Excalibur: yoo
    [15:16:03] baron_27: türk mü
    [15:16:17] baron_27: gerçekleri
    [15:16:19] baron_27: söyle
    [15:16:20] baron_27: neymiş
    [15:16:22] baron_27: biz de
    [15:16:24] baron_27: bakalım
    [15:16:32] ' : 5 milyon dolara cennet e gitcekmiş hıyar
    [15:16:38] baron_27: :D
    [15:16:40] baron_27: hassiktir
    [15:18:56] - Excalibur: sorgusuz sualsiz cennettesiniz
    [15:18:58] ' : aqdum
    [15:19:05] ' : beni çam ağacının altına diksinler

    koptum a.g. ne taşşak geçmişsiniz de bu baron_27 kim :D


    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    yapmayın beyler  100 milyona opluk alan adamlar var 5.000.000 $ 'a cenneti gercek sanarlar valla:D


    Yapay zeka, zeka değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatal3460
    Fatal3460's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    yapmayın beyler  100 milyona opluk alan adamlar var 5.000.000 $ 'a cenneti gercek sanarlar valla:D


    -----------------------------

     

    Harbıden bıde olelerı var 200-300 ytl verıp aylık op olanlar varken cennetın satısı kesın olur ..

     


    Üç Nokta
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    roccocan
    roccocan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    donuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kudüs'ün Zeytin Tepesi'nde yer alan mezarlıktaki kabirlerin fiyatı 1 ile 5 milyon dolar arasında değişiyor.

    Üç büyük dinin kutsal mekânlarına ev sahipliği yapan Kudüs kentinde, Yahudilerin önemli tapınakları bulunuyor. Zeytin Tepesi olarak adlandırılan bölgedeki mezarlık ise en dikkat çekici mekanlardan biri. Yahudi inanışına göre çarmığa gerilen Hz.İsa bu tepeden kutsal Büyük Mezar Kilisesi'nin bulunduğu bölgeye götürüldü. İnanışa göre kıyamet koptuğunda Sırat Köprüsü bu güzergâhta kurulacak, bu nedenle mezarı burada olan Yahudiler sorgusuz sualsiz cennete gidecek. Bu inanış mezarların fiyatının 1 milyon dolar ile 5 milyon dolar arasında değiştiği ifade ediliyor. Hıristiyanların en önemli kutsal mekânlarından biri olan Büyük Mezar Kilisesi de ziyaretçi akınına uğruyor.

    Hz. İsa'nın çarmıha gerildikten sonra toprağa verildiği yer olarak bilinen kiliseye giden Hırıstiyanlar, Hz. İsa'nın cenazesinin yıkandığı musalla taşının başında dua ederken, Yahudilerin en çok ziyaret ettiği yer Ağlama Duvarı.
    -----------------------------
     parası olmayan cennete giremeyecekmi kardeşim :) ve fiyat aralığı ilginç 1-5 mlyn dolar arası galiba cennetin derinliklerine  doğru fiyat biraz dağa tuzlu oluyo cennetin kıyısı köşesi 1 mlyn dolar dağa ferağ ve  rahat olan cennet mekanları 5 mlyn dolar 1 mlyn dolar olan yerlerde ceğenlem manzarası var yani dağüa ucuza kaçıyo pahalı olany yerlerde kimseyle muhatap olmadan direk cennnet tesin garanti ve pekte rahat

    sen okadar günah işle  ondan sonra para verip cennete git ilginç yaw

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    http://www.satiscalibur.com/ja/baron.html   Bu çok komik olmuş :D

    [15:19:05] ' : beni çam ağacının altına diksinler  :)


    Her Hakkım Saklıdır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi
    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.satiscalibur.com/ja/baron.html   Bu çok komik olmuş :D

    [15:19:05] ' : beni çam ağacının altına diksinler  :)


    -----------------------------

     

    cam agaci mezari patlatir catlatir diyolar ama golgesinde yatmak da  guzel olabilir diyenler  var :f

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------
    vasiyetimdir;ben ölünce tahribatın serverın kasasına gömün beni
    -----------------------------
      Hayır valla olmaz odunluğa gömeriz  .

    Temel adalettir .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    O kadar çok koşmayın, o kadar yorulmayın, şu yerin altında çırak ne olmuşsa usta da o olmuştur.....Mevlana

    ve bu yazılan cennet farzı misalinizi gaale almıyorum....


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 3568 Toplam Mesaj: 24