50 Sağ Tuş Eklentisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wegeta59
    wegeta59's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek

    pc nın ugras veren komutlarını sağ tık altında toplanmıs hali süper olmazmı buyrun

    alıntıdır ama upload bana ait

     

    http://rapidshare.com/files/233800636/50SagTus-EklentisiByM.H.Orhan.exe.exe


    ""Ben her bahar aşık olurum, filizlenir anılarda gururum 17.05.2000""
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    detay?pls..

    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    evet mümkünse ss.

    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek
    mouse sağ tık ile hızlı erişim diyor sanırım, chk  v.s komutlara.

    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wegeta59
    wegeta59's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek

    yani şöle.

    aygıt yöneticisi.gizli dosya göster gizle.msconfig.aygıt yöneticisi.yeniden başlat.mönitör kapat.denetim masası.... vs bunun gibi her zaman lazım olan komutları sağ tık menüde (yenile yapıyoruzya onun menüsünde)kısa yol olarak calısması


    ""Ben her bahar aşık olurum, filizlenir anılarda gururum 17.05.2000""
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    tamam onun bi ekran görüntüsü varsa çok güzel olur..

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wegeta59
    wegeta59's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek

    ss koymayı bilmiom:( 


    ""Ben her bahar aşık olurum, filizlenir anılarda gururum 17.05.2000""
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    wegeta59 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ss koymayı bilmiom:( 


    -----------------------------

    olsun hocam. bak sana kısaca anlatayım..

    şimdi ekran görüntüsünü alcağımız şey karşımızda. print screen tuşuna basıyoruz bir kez.

    ardından başlat > donaltılar > paint programını açıyoruz..

    açtıktan sonra klavyeden CTRL + V tuşuna basıyoruz. resmi painte atıyoruz.

    sonra farklı kaydetten resmimizi jpg olarak kaydediyoruz

    www.imageshack.us veya www.666kb.com adresine gidip resmimizi upload ediyoruz.

    ve linki burada paylaşıyoruz :)


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    Resim sayfayı mahvetmesın dıye lınkı koydum

    http://img36.imageshack.us/my.php?image=dwa1.jpg

    http://img36.imageshack.us/my.php?image=dwa2.jpg

     


    Was here...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    iyiymiş, hele şu kısayol dosyaları için "dosya konumuna git" baya gerekli ve xp nin eksiği, eyw hocam güzel paylaşım.

    Metallica Rules
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    oldwolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    iyiymiş, hele şu kısayol dosyaları için "dosya konumuna git" baya gerekli ve xp nin eksiği, eyw hocam güzel paylaşım.
    -----------------------------

    Hedef bul var onun yerıne Xp de zaten


    Was here...
Toplam Hit: 5285 Toplam Mesaj: 22