50 Sağ Tuş Eklentisi
-
pc nın ugras veren komutlarını sağ tık altında toplanmıs hali süper olmazmı buyrun
alıntıdır ama upload bana ait
http://rapidshare.com/files/233800636/50SagTus-EklentisiByM.H.Orhan.exe.exe
-
detay?pls..
-
evet mümkünse ss.
-
mouse sağ tık ile hızlı erişim diyor sanırım, chk v.s komutlara.
-
yani şöle.
aygıt yöneticisi.gizli dosya göster gizle.msconfig.aygıt yöneticisi.yeniden başlat.mönitör kapat.denetim masası.... vs bunun gibi her zaman lazım olan komutları sağ tık menüde (yenile yapıyoruzya onun menüsünde)kısa yol olarak calısması
-
tamam onun bi ekran görüntüsü varsa çok güzel olur..
-
ss koymayı bilmiom:(
-
wegeta59 bunu yazdı:
-----------------------------ss koymayı bilmiom:(
-----------------------------olsun hocam. bak sana kısaca anlatayım..
şimdi ekran görüntüsünü alcağımız şey karşımızda. print screen tuşuna basıyoruz bir kez.
ardından başlat > donaltılar > paint programını açıyoruz..
açtıktan sonra klavyeden CTRL + V tuşuna basıyoruz. resmi painte atıyoruz.
sonra farklı kaydetten resmimizi jpg olarak kaydediyoruz
www.imageshack.us veya www.666kb.com adresine gidip resmimizi upload ediyoruz.
ve linki burada paylaşıyoruz :)
-
Resim sayfayı mahvetmesın dıye lınkı koydum
http://img36.imageshack.us/my.php?image=dwa1.jpg
http://img36.imageshack.us/my.php?image=dwa2.jpg
-
iyiymiş, hele şu kısayol dosyaları için "dosya konumuna git" baya gerekli ve xp nin eksiği, eyw hocam güzel paylaşım.
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------
iyiymiş, hele şu kısayol dosyaları için "dosya konumuna git" baya gerekli ve xp nin eksiği, eyw hocam güzel paylaşım.
-----------------------------Hedef bul var onun yerıne Xp de zaten
