50 Sağ Tuş Eklentisi
-
falca ve pessimist ilginiz için teşekkürler
-
falca bunu yazdı:
----------------------------------------------------------Hedef bul var onun yerıne Xp de zaten
----------------------------------------------------------
var da, biraz uzak kalıyo, direk sağ tuş menüsünde olması daha iyi değil mi?
yoksa o eklentilerin hepsi windowsta mevcut şeyler, maksat sık kullanılanları el altında bulundurmak.
-
valla ilk paylaşımımdı bu
işinize yaradıysa ne mutlu bana
-
yararlı paylaşım ,teşekkürler
-
bu tür guzel yazılımlar oldukça paylaşmaya dewam edicem
ama 40 kişi download etmiş tesekkur eden 10 kişi :(
-
wegeta59 bunu yazdı:
-----------------------------bu tür guzel yazılımlar oldukça paylaşmaya dewam edicem
ama 40 kişi download etmiş tesekkur eden 10 kişi :(
-----------------------------hocam burası bildigimiz paylaşım forumları gibi ,hızlı cevapla teşekkür etme yeri değilki.
felsefeyi yaşa.
-
HeroiquE bunu yazdı:
----------------------------
-----------------------------hocam burası bildigimiz paylaşım forumları gibi ,hızlı cevapla teşekkür etme yeri değilki.
felsefeyi yaşa.
-----------------------------
hocam ne olursa olsun bi teşekkür mesajı zor şey deil dimi -
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------wegeta59 bunu yazdı:
-----------------------------bu tür guzel yazılımlar oldukça paylaşmaya dewam edicem
ama 40 kişi download etmiş tesekkur eden 10 kişi :(
-----------------------------hocam burası bildigimiz paylaşım forumları gibi ,hızlı cevapla teşekkür etme yeri değilki.
felsefeyi yaşa.
-----------------------------şu felsefeyi yaşa cümlesini kurmayın artık ya
-
süpermiş... ben bunu sırf CD rom aç / kapa komutu için bile kurarım yaw indiryom hemen ... paylaşım için saol...
-
Serdarr bunu yazdı:
-----------------------------
süpermiş... ben bunu sırf CD rom aç / kapa komutu için bile kurarım yaw indiryom hemen ... paylaşım için saol...
-----------------------------
serdar sadece cd rom aç/kapa komutunu yükleye bilrisn
