64Bit İle İlgili Sorun
-
arkadaşlar elimde fidelio diye bi program var otel işletmlerinde kullanılan bi program sistemim win7 64bit ama bu program 32 bit uyumluymuş nette filan 64bit uyumlusunu bulamadım her yerde bulunabilen bi programda değil zaten şimdi sorun şu ğcyi 32bite düşürmeden nasıl çalıştırabilirim bu programı şimdiden teşekkürler kolay gelsin...
-
windows7 64 bit geriye dönük çalışır. 32 bit uyumu vardır.
-
bu programda pek arkasına bakmıyo kardeşim 64 bit uyumlu değildir hatası veriyo uyumlulukdan değişik sistemleri denedim ama yemedi
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------bu programda pek arkasına bakmıyo kardeşim 64 bit uyumlu değildir hatası veriyo uyumlulukdan değişik sistemleri denedim ama yemedi
-----------------------------XP Mode ?
-
virtualmachine di galiba adı kur onu oraya windowsu 32 bit olarak kur programı sanal makina üzerinden kurabilrisn herhalde
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------captain bunu yazdı:
-----------------------------bu programda pek arkasına bakmıyo kardeşim 64 bit uyumlu değildir hatası veriyo uyumlulukdan değişik sistemleri denedim ama yemedi
-----------------------------XP Mode ?
-----------------------------denemedim hocam
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------virtualmachine di galiba adı kur onu oraya windowsu 32 bit olarak kur programı sanal makina üzerinden kurabilrisn herhalde
-----------------------arıyorum şimdi hocam
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------captain bunu yazdı:
-----------------------------bu programda pek arkasına bakmıyo kardeşim 64 bit uyumlu değildir hatası veriyo uyumlulukdan değişik sistemleri denedim ama yemedi
-----------------------------XP Mode ?
-----------------------------denemedim hocam
-----------------------------buyur hocam http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows7/products/features/windows-xp-mode
-
o zaman 64 bit versiyonu mevcuttur buyuk ihtimalle ara nette ve xp modu dene
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------captain bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------captain bunu yazdı:
-----------------------------bu programda pek arkasına bakmıyo kardeşim 64 bit uyumlu değildir hatası veriyo uyumlulukdan değişik sistemleri denedim ama yemedi
-----------------------------XP Mode ?
-----------------------------denemedim hocam
-----------------------------buyur hocam http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows7/products/features/windows-xp-mode
-----------------------------firari windows kullanıyorum ama sorun olurmu acep :)
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------firari windows kullanıyorum ama sorun olurmu acep :)
-----------------------------yok yok onunda lisansı varsa sorun yok firaride olsa mültecide olsa geçiyor :D
