7 Yaş Farkeder Mi?
-
Peki bide şöyle bi sorun var kız çok zengin ama acayip zengin :D...
-
hocam sen erkek 20 veya 19 yaşında ise birşey fark etmez ama erkek 16 yaşında ise çok şey fark eder şahsen 2 yaş dan bir şey olmuyor kendimden biliyom :Dedit büdüt : hocam 1.45 lik kızı ne yapıcan yav
-
Hepaq bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sen erkek 20 veya 19 yaşında ise birşey fark etmez ama erkek 16 yaşında ise çok şey fark eder şahsen 2 yaş dan bir şey olmuyor kendimden biliyom :Dedit büdüt : hocam 1.45 lik kızı ne yapıcan yav
-----------------------------45 diil yaw 59 =)))
-
zenginse kaçırma a.q
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------
zenginse kaçırma a.q
-----------------------------
hem devrimci hem kapitalist
ama doğru diyo kaçırma



-
RIPER bunu yazdı:
-----------------------------
Bu 7 yaş küçük 40 cm kısa erkek sensin heralde.
-----------------------------,yani naptın 7 yaş küçük ve 40 cm kısa yuh !!
-
Haci zenginlik fakirlik yas fark etmez, onemli olan gonul istesin , pesimde bela bi kiz var , okuz gibi zengin ama gonul kabul etmeyince isterse dunyalarin sahibi olsun :|
-
HiGHVoLTaGe bunu yazdı:
-----------------------------RIPER bunu yazdı:
-----------------------------
Bu 7 yaş küçük 40 cm kısa erkek sensin heralde.
-----------------------------,yani naptın 7 yaş küçük ve 40 cm kısa yuh !!
-----------------------------Bakalım konuyu açan de demiş;
sizce bir erkeğin kendisinden 7 yaş büyük birisiyle evlenmesi doğru olur mu??
Sonra ne demiş ?
Peki boy farkeder mi?? :D :D (O çok farkeder dimi arada 40 cm varsa??)
Konuyu okumayı deneyin.Gördüğünüz mesaja uçuyosunuz yorum yapmaya.
-
Konu Çok kRıştı Ama Ben Bişi Bilir Bişi Sölerim..bi insan seviorsa ne yaş tanır ne boy pos ne para pul..Seviyorsan sonuna kadar git derim hocam..saygılar
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Haci zenginlik fakirlik yas fark etmez, onemli olan gonul istesin , pesimde bela bi kiz var , okuz gibi zengin ama gonul kabul etmeyince isterse dunyalarin sahibi olsun :|
-----------------------------abicim saygısızlık yapmak istemem ama zengin kızsa kaçarmı yaa...kese kağıdı denen bişi var..göz görmeyince gönül katlanır merak etme :D..... 2-3 sne sora boşanırsın.. bi şekilde servettende pay kaparsın... :D
