%90 Ud Crypter Mod By Pcdoktor636
-
%100 fudda var ama public olarak bu yeterli.
avg üzerinde hexten dll'lerle oynayarak veya pec yazan yerlerde oynayarak geçebilirsiniz.
zaten tbtde antilere bilerek kasıtlı rapor göndertenler var bi süre işinizi görsün en azından.
onların karaktersizlikleri kendilerine.
VİRÜSTOTAL JOTTİ VS TÜM SİTELER RAPOR YOLLAR.
VSCAN.NOVIRUSTHANKS.ORG'DAN DO NOT DISTRIBUTEYI İŞARETLEYİN

-
gizlesene hacı bi mal çıkar taratır inadına
-
boşver ya nolcak :D çokta umrumda :D fazla vaktimi almıyor. zaten public :)
-
LAMBO 3 müsün ?
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------LAMBO 3 müsün ?
-----------------------------
neyi kastederek söyledin -
Bugün istenmeyen şeyler olduda onu kastediyo.Bazı hesaplar heyklenmişti , artık millet şüphe duyar oldu.
Konunu baltalamak gibi olmasın ama tahribatta bugüne kadar sorunlar yaşamış birisin.Her sorun yaşamanın ardından bidaha paylaşım yapmicam tarzı cümleler israf ediyosun.Ama yinede paylaşıyorsun amaç ne ? -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------Bugün istenmeyen şeyler olduda onu kastediyo.Bazı hesaplar heyklenmişti , artık millet şüphe duyar oldu.
Konunu baltalamak gibi olmasın ama tahribatta bugüne kadar sorunlar yaşamış birisin.Her sorun yaşamanın ardından bidaha paylaşım yapmicam tarzı cümleler israf ediyosun.Ama yinede paylaşıyorsun amaç ne ?
-----------------------------
can sıkıntısı. hani mastürbasyondan sonra bu son demek gibi. :D biraz abzürt bi örnek oldu ama idare edin :D sorunların alasını yaşadım milleti hacklediğim düşünüldü abye kadar ban yedim. 3 kere backdoorlu paylaşım yaptığım düşünüldü ban yedim. 1-2 kere küfürden ban yedim. 1-2 kere bazı kişilere saldırmaktan ban falan :D -
biraz abzürt bi örnek değil bildiğin saçma sapan bi örnek oldu.neyse ben çekileyim.kolay gelsin sana
-
bir süre forumda .exe uzantılı dosyaların paylasımının yasaklanması taraftarıyım.
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------biraz abzürt bi örnek değil bildiğin saçma sapan bi örnek oldu.neyse ben çekileyim.kolay gelsin sana
-----------------------------
aslında saçma değil ya. ben bu işten zevk alıyorum. millet saçma sapan şeyler söylüyo yok virüslü vs. bende kızıyorum yapmicam diyorum. sonra o hazzı bidaha yaşamak istiyorum :D elimde birsürü fud var zaten şuan. fud olmayanı paylaşıyım dedim. -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
bir süre forumda .exe uzantılı dosyaların paylasımının yasaklanması taraftarıyım.
-----------------------------
virüslü paylaşım yapılcak olsa exeyle değil scr'ylede yapılır. yapılcak olsa her türlü yapılır. .jar uzantısıyla java program vs diyerek downloader paylaşılır. html uzantıyla downloader paylaşlır yapılcak olsa her türlü yapılır. exe paylaşılmasının yasaklanması sadece yararlı paylaşımları kısıtlar
