folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder ABBYY Finereader 8.0 Hakkında Bır Soru



ABBYY Finereader 8.0 Hakkında Bır Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

     

     

     

    şimdi arkadaşlar düzgün bir pdf to doc arıyordum türkçe karakter sorunsuz en son dün tbt de bı murıt bu programı tavsıye ettı. tahmınımce resımde gosterdıgım sekılde pdf nın doc olması gerekıyordu ama te sorun şu hatayı verıyor acaba ben mı hata yapıyorum yoksa başka bır sorun mu var bılenınız var mı  


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    fine reader pdf dosyasını worde çevirmez hocam scannerden taradığın dosyaları resim formatındaki üzerindeki yazıları falan yazı formatına çevirir.. o uyarıda sana seçilmiş sayfanın arasındaki yazıları seç diyor..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Abby fine reader pdf çevirir zaten dosya menüsünü açtığınızda "open pdf" şeklinde seçeneği vardır.Yanlız worde çevirmeden önce ilgili sayfayı seçip önce "READ" deyip sonra "Send to word" demen gerek.Ama pdf çevirme konusunda iyi değil onun yerine abby pdf transformer var onu kullan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    fine reader pdf dosyasını worde çevirmez hocam scannerden taradığın dosyaları resim formatındaki üzerindeki yazıları falan yazı formatına çevirir.. o uyarıda sana seçilmiş sayfanın arasındaki yazıları seç diyor..
    -----------------------------

    :S:S:S emın mısın essan dede senınde gece verdıgın keyler tutmadıkı kotanın aq ya ındırmedıgım kurmadıgım şey kalmadı kım bunu bana ındır demişti dur bakayım bı tövbe yarabbım topu topu bı pdf dosyasını doc yapmak için canım çıktı ya 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    totalvoltage bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abby fine reader pdf çevirir zaten dosya menüsünü açtığınızda "open pdf" şeklinde seçeneği vardır.Yanlız worde çevirmeden önce ilgili sayfayı seçip önce "READ" deyip sonra "Send to word" demen gerek.Ama pdf çevirme konusunda iyi değil onun yerine abby pdf transformer var onu kullan.
    -----------------------------

    o trans falan belımı kırdı da zaten onun ıcın aramadıgım serıal patch ... kalmadı her boqu denedım resme n olmuyor kardeşim bır turlu full uyemedım hele dedıgını yapayım bakalım nasıl cevırecek bılgısayarı parçalayacağım neredeysse delı oldum ya 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    aslında patch olmamasının sebebi programı kurduktan sonra hiç çalıştırmadan crack işlemini yapacaksın yoksa bi kere açtıktan sonra crackler işe yaramıyor.Onun için transformer ı kaldır gerekirse regedit kayıtları varsa onları da sil tekrardan kur sonra kurulum işlemi bittiğinde sana abby çalıştırayım mı dediğinde tiki iptal et önce cracki yap sonra çalıştır.O zaman düzelikcektir merak etme.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    totalvoltage bunu yazdı:
    -----------------------------
    aslında patch olmamamasının sebebi programı kurduktan sonra hiç çalıştırmadan crack işlemini yapacaksın yoksa bi kere açtıktan sonra crackler işe yaramıyor.Onun için transformer ı kaldır gerekirse regedit kayıtları varsa onları da sil tekrardan kur sonra kurulum işlemi bittiğinde sana abby çalıştırayım mı dediğinde tiki iptal et önce cracki yap sonra çalıştır.O zaman düzelikcektir merak etme.
    -----------------------------

    hımm öyle mı hay gözünü seveyım öyleyse ii ya yapalım bakalım kaldırdım zaten programı önce dur şu pro ya bakayım bı türkçe karakter sorunu da yapmaması için yama indirip yükledım belkı duzgun cevırır daha read aşamasında hele okusu nsonra şu send word mord yapayım bakalım olursa ne ala olmazsa onu deneyeyım patch dosyasına guvenmıyorum aslında bende bakalım hele 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Hocam benim sana dün verdiğim 52 mb'lik dünkü linkteki dosyayı şimdi indirdim ve pacth yaptım. bak bakalım program çalışıyor mu :)) örnek olarakta bir pdf dosyasını worde çevirdim ve sonuç aşağıda..

     

     

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya 

    ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya 

    ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi 


    -----------------------------

    linki tekrar vereyimde yanlış dosyayı indirme hoca..

    http://rapidshare.com/files/33360488/ABBYY_PDF_Transformer_2.0.rar

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya 

    ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi 


    -----------------------------

    linki tekrar vereyimde yanlış dosyayı indirme hoca..

    http://rapidshare.com/files/33360488/ABBYY_PDF_Transformer_2.0.rar


    -----------------------------

    yok yo k bılıyom hangısı oldugunu hata olmaz basıp dun bunun dısında ne var ne y ok ındırdım ya y anarım yanarım kıçı kırık bı pdf yı doc yapmak ıcın o kadar kotadan yedıgıme yanarım :S dur ındırıyom bakalım nolcak 


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
Toplam Hit: 2946 Toplam Mesaj: 16