ABBYY Finereader 8.0 Hakkında Bır Soru
-

şimdi arkadaşlar düzgün bir pdf to doc arıyordum türkçe karakter sorunsuz en son dün tbt de bı murıt bu programı tavsıye ettı. tahmınımce resımde gosterdıgım sekılde pdf nın doc olması gerekıyordu ama te sorun şu hatayı verıyor acaba ben mı hata yapıyorum yoksa başka bır sorun mu var bılenınız var mı
-
fine reader pdf dosyasını worde çevirmez hocam scannerden taradığın dosyaları resim formatındaki üzerindeki yazıları falan yazı formatına çevirir.. o uyarıda sana seçilmiş sayfanın arasındaki yazıları seç diyor..
-
Abby fine reader pdf çevirir zaten dosya menüsünü açtığınızda "open pdf" şeklinde seçeneği vardır.Yanlız worde çevirmeden önce ilgili sayfayı seçip önce "READ" deyip sonra "Send to word" demen gerek.Ama pdf çevirme konusunda iyi değil onun yerine abby pdf transformer var onu kullan.
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
fine reader pdf dosyasını worde çevirmez hocam scannerden taradığın dosyaları resim formatındaki üzerindeki yazıları falan yazı formatına çevirir.. o uyarıda sana seçilmiş sayfanın arasındaki yazıları seç diyor..
-----------------------------:S:S:S emın mısın essan dede senınde gece verdıgın keyler tutmadıkı kotanın aq ya ındırmedıgım kurmadıgım şey kalmadı kım bunu bana ındır demişti dur bakayım bı tövbe yarabbım topu topu bı pdf dosyasını doc yapmak için canım çıktı ya
-
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------
Abby fine reader pdf çevirir zaten dosya menüsünü açtığınızda "open pdf" şeklinde seçeneği vardır.Yanlız worde çevirmeden önce ilgili sayfayı seçip önce "READ" deyip sonra "Send to word" demen gerek.Ama pdf çevirme konusunda iyi değil onun yerine abby pdf transformer var onu kullan.
-----------------------------o trans falan belımı kırdı da zaten onun ıcın aramadıgım serıal patch ... kalmadı her boqu denedım resme n olmuyor kardeşim bır turlu full uyemedım hele dedıgını yapayım bakalım nasıl cevırecek bılgısayarı parçalayacağım neredeysse delı oldum ya
-
aslında patch olmamasının sebebi programı kurduktan sonra hiç çalıştırmadan crack işlemini yapacaksın yoksa bi kere açtıktan sonra crackler işe yaramıyor.Onun için transformer ı kaldır gerekirse regedit kayıtları varsa onları da sil tekrardan kur sonra kurulum işlemi bittiğinde sana abby çalıştırayım mı dediğinde tiki iptal et önce cracki yap sonra çalıştır.O zaman düzelikcektir merak etme.
-
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------
aslında patch olmamamasının sebebi programı kurduktan sonra hiç çalıştırmadan crack işlemini yapacaksın yoksa bi kere açtıktan sonra crackler işe yaramıyor.Onun için transformer ı kaldır gerekirse regedit kayıtları varsa onları da sil tekrardan kur sonra kurulum işlemi bittiğinde sana abby çalıştırayım mı dediğinde tiki iptal et önce cracki yap sonra çalıştır.O zaman düzelikcektir merak etme.
-----------------------------hımm öyle mı hay gözünü seveyım öyleyse ii ya yapalım bakalım kaldırdım zaten programı önce dur şu pro ya bakayım bı türkçe karakter sorunu da yapmaması için yama indirip yükledım belkı duzgun cevırır daha read aşamasında hele okusu nsonra şu send word mord yapayım bakalım olursa ne ala olmazsa onu deneyeyım patch dosyasına guvenmıyorum aslında bende bakalım hele
-
Hocam benim sana dün verdiğim 52 mb'lik dünkü linkteki dosyayı şimdi indirdim ve pacth yaptım. bak bakalım program çalışıyor mu :)) örnek olarakta bir pdf dosyasını worde çevirdim ve sonuç aşağıda..



-
o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya
ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi
-
drexler bunu yazdı:
-----------------------------o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya
ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi
-----------------------------linki tekrar vereyimde yanlış dosyayı indirme hoca..
http://rapidshare.com/files/33360488/ABBYY_PDF_Transformer_2.0.rar
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
drexler bunu yazdı:
-----------------------------o kadar çok şey ıjndırdım kı gına geldı bır tek ındırmedıgım senı nşu 50 mb lık dosyaydı çalışanı o mu yanı :S:S:S patch ını nasıl yaptı nhele onu da de ındırıyorum şimdi yıne sorun olmasın delı oldum valla ya
ne bıleyım böyle bılmem gerek nyukleme sıraasında özel birşey vaqar mı paranoya oldu artık olmuyor olmuyor işimi garantıye alayım barı şimdi
-----------------------------linki tekrar vereyimde yanlış dosyayı indirme hoca..
http://rapidshare.com/files/33360488/ABBYY_PDF_Transformer_2.0.rar
-----------------------------yok yo k bılıyom hangısı oldugunu hata olmaz basıp dun bunun dısında ne var ne y ok ındırdım ya y anarım yanarım kıçı kırık bı pdf yı doc yapmak ıcın o kadar kotadan yedıgıme yanarım :S dur ındırıyom bakalım nolcak
