folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder ABD Yaptırımları İle İlgili Hazırlık



ABD Yaptırımları İle İlgili Hazırlık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Yabancı basında izlediğim haberlerde ABD li senatorlerin Türkiyeye cehennemden çıkan yaptırımlar uygulayacağız dedikleri söyleniyor.

    İşin siyasi tarafını merak etmiyorum da böyle bir uygulama yapılması durumunda neler pahalılanır onu merak ediyorum.

    Yani mesela gidip SSD, Ram falan mı toplamalıyız. Uygulanma ihtimali olan bir ambargoya karşı nasıl hazırlık yapmalıyız?

    HolyOne tarafından 14/Eki/19 16:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    Bankada döviz'in varsa çek bence, ya da fizikî altın'a göm. 

    RitmFarbRacourci tarafından 14/Eki/19 17:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Zenith.Nâdir UniVerse^^D` YakındaOrtaSüreliBirTatilYapabilirim I'şıkY'ılı/sny @@,? ^^D` AnChrno KlmeSySnye/Sre BlgMntkSrç GönlTekn. M'tşâbh SbMrne,Avitr,Astr,Wtch√. AirRce PrMtr Gri'yÇlnMvi ,. Sey'Sy'Sml'Frb'Srç'Şkl'Prprtn *TkAsl* LugerP08 (3+2N,1K) YelYutan'SağanGil'Ebâbil(Ula, bu nasıl kuş. uçarken uyu'yormuş, ya da @@,) ) NeverMore (VrgllüNokt: ,. 12:[1Çşn,(2AnMlzm)]) YvşDzgndr,DzgnHzldr/shter* MssaoKzuoBro's Trnd.Leak (mv.krmz;syh,pmb)/t  DefnsngOfcontrIda* JstSml&WvBys,JstSml&Wv .. CrispR/cas9 TraCpy DznlDntl avas'vam DğrdnV/VyDlylı;SrlrV/VyCvplr Jvnoia(^^D`) UpHgh5 127hEvrythngMvs* ManInFire WmnAtWar,ÇzmÜrt* DnTccrı,AtzmTccrı* SeWhtisNtThre* SmmrBrk LstFrqncy.Crzy ChldrnOfCenghs ThGretJurny CphrneumZeyd DenOfThievs ThArtst.MllnsOfUsKbr LeGrndeVyge OurBrndisCrss(2005-2015) LstCstle Drive2016 Crtx.Lmbc(Umt.Krk) Kntrst 'mAlwaysUp^^F` KBoardKiller^^D` SaraBande O.Fortuna MneyBll.5wy 5Pozsyn EcnmcsYleBsebll Scout Sttükoİhtyr Ylnzlk.BenetMiller KrkuÖzgvnKnşma Str.Eştlk EnjyThShw StrSatr GamChngr N.Explinng Demoltn PinHâni&DumanÖzel BrdOfPassg ByondClods Blod.BrinBrire MedteMSSbecn thred,Asenk MünicH(Pssngr) MarcoK.StarB SquaTringWave KepClm,BeQit,AlwySmle. Duman-özel Tr.Gov KepİtSmpl 2Çellos.SydneyLive.SmllsLkTinSprit CtchThLne rt-pcr ByndPrcptn Pity ThRtrn @ibisile Lneer3pnt gesTay+b EgzrszTkrr Sd.iNtrSdRltn RakmAlfabTemp Sym'blism Okunabilir'lik Broca'sBrain PaulGrhm ?SearchUser= FugAzzi^^` Çalgılar:TelliYaylıÜflemeliVurmalıTuşluPerdeliSizZilElektroAkustikManyetikSynthesizer BrainFuck.b.bf^^D` BarlowLens KmStar ConcptMaps FormNmass. İnfoGrafc Classfcton Nocturnl gtAFastReadngCours AgodRedrİsAReRedr CommaAddict &EyMovemntsEducatn NowIsGood^^D` Alin,MhmtAçar "Cpt.Fantstc @.^,) " "be adventurous, be bold, but savor it. it goes fast." "myFace is mine, myHands are mine, myMouth is mine, but i'm not. i'm yours. O.o," "it was a Beautiful mistake, but a Mistake. O.o," ; SaE.AhT: "PersnPoisndWthWrd " "zahr hitzk, zuhr hitzk."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Öyle bişey olursa elektronik haricinde de hemen hemen herşey zaten pahalanır.

    En iyi yapılacak önlem yüklü para TL varsa dolara ya da altına çevirmektir.


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam doları çekeyim de hazıra dağ dayanmaz diye bir söz var. Zaten ambargo demek parayla da bişey alamamak demek. Yani stoklamak gereken şeyin para değil mal olduğunu düşünüyorum


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Altın/ Fiziki altın iyi bir değer koruma ve yatırım aracı olabilir.

    turkz tarafından 14/Eki/19 17:00 tarihinde düzenlenmiştir

    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    kasım aralık ayları çok çetin geçebilir. döviz olmadık rakamlara uçar. mal olarak ta büyükşehirler sıkıntı yaşar. kuru bakliyat ve su arıtıcı sistemlerini bulundurmakta fayda var.


    Temel adalettir .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Piyasa dolara endeksli olduğundan her şeye zam gelecek demektir. Ekonomi zaten yaprağı yemiş durumda. Kimsede canlı para yok. Millet 5 lirayı bile kartla ödemek istiyor. 


    https://www.guzel.net.tr/aff.php?aff=638
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Uveys
    Uveys's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2015
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Öyle bişey olursa elektronik haricinde de hemen hemen herşey zaten pahalanır.

    En iyi yapılacak önlem yüklü para TL varsa dolara ya da altına çevirmektir.

    böyle bir mantık olabilir mi? adamlar alelen türk düşmanı türkiye düşmanı.

    sende dolar alarak ülkenin zaten kötü olan ekonomisine bal, kaymak sürüyorsun.

    bunu fırsat adı altında dolar alan net vatan hainidir.


    Sadelik demek güzellik demektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    En mantıklı yatırım fiziki altın.

    dolar almak bence ahmaklık.

     
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Dolar alan fedöcüdür. O yüzden hemen maket iPhone kırıp, sahte dolar yakıp şov yapmalıyız.

    Sonra baktık olmuyor iPhone'umu geri ver deriz. 

    https://www.ulusal.com.tr/gundem/iphone-kiran-mhp-li-vekil-pisman-oldu-telefonumu-geri-verin-h214093.html

     


    https://www.guzel.net.tr/aff.php?aff=638
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek
    esinti bunu yazdı

    En mantıklı yatırım fiziki altın.

    dolar almak bence ahmaklık.

     

    Neden?


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
Toplam Hit: 6014 Toplam Mesaj: 81
usa abd trump abd yaptırımları ambargo