folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Abdullah Gül Ne İş Yapar



Abdullah Gül Ne İş Yapar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım saygı da bir yere kadar sevgide.. bundan bir kaç ay öncesine kadar bende senin gibi düşünüyor ve susuyordum şimdi ise böyle :)

    -----------------------------

    bu ülkede cumhurbaşkanına hakaret etmek suçtur.

    -----------------------------

    bu ülkede birşey birilerinin işine gelmiyorsa suçtur, yoksa örtbas edilir.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicoo
    Cicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2008
    Erkek

    hocam var mı böle bişey ya mehmetçik şehit olunca ağıtlar yakılıyo işte ırak sınırında bilmem kac tane şehit var gene haberlerde cıkıyo.

    Böle bişey var mı kac tane şehit verdik ya yeter.Kurtulmak içi dağlarda karın içinde yüzsün mehmetçik kanser oldu die sal gitsin.Kafaları basmıyo galiba.


    Ahmet necdete gelince ztn terörisleri başımıza getiren bunca şehit vermemize sebep tek kişi olarak beyfendiyi kınıyorum.Lanet olsun sizin gibilere ne diim.

    Gene salın bu sefer de sizin evladınızı gebertsin ne diim.Mustafa kemal bu günlere gelsin die mi kurtardı bu ülkeyi. neyse biz ne desek boş.


    ya sonları gelecek yada sonumuz gelecek o kadar basit.


    Zor günler geçirdi ama hala ayakta. :/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    Ahmet Necdet Sezer gizliden yapiyor diyen arkadas :)

    bana bitane gizliden yaptigi is gosterebilirmisin ?

    gul zamaninda defalarca bilgi istendi suudi kraldan alinan hediyeler neydi diye, defalarca yazi yazildi xxxx yerden alinan hediyeler neydi diye

    sonuc ?

    Cumhurbaskanligina gelen hediyedir bu bilgiyi vermeyiz denildi.

    Sezer kosk icin 1 lira para harcatmadi tadilatmis, onarimmis vs diyerekten, simdi trilyonlarca para harcaniyor ustelikte kriz zamaninda

    Sezer ogluna yaptigi dugunde harcanan elektrigin bile parasini cebinden odedi, alinan hediyeleri vs listesini yapti bi tanesini alip gitmedi

    yazsak liste daha uzardi sanirim


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    bu affetme işlemi pratikte görünüş olarak kalır

    çünkü adalet bakanlığı dosyayı hazırlar inceler ve köşke gönderir cumhurbaşkanına genelde sadece onaylamak kalır

    karar uygulamada adalet bakanlığındadır

     

    nacdet sezer'e dosyaları gönderen de a. gül'e gönderen de akpnin bakanlığıdır dikkatinizi çekerim


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    sezer gibi bir cumhurbaşkanı bu saaten sonra çok zor gelir özaldan demirelden sonra böyle bir cumhurbaşkanının gelmesi inanın bizim için çok çok büyük bir şans tı değerlendiremedik bakarmısınız hala bok atma derdindeyiz yazık bu ülke dürüst insaların kıymetini bilmiyor ne yazık ki


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan  vazqecen  SAYIN abdullah gUL


    yok biSi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ummeti_bela bunu yazdı:
    -----------------------------

    cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan  vazqecen  SAYIN abdullah gUL


    -----------------------------

    eleştireceğim diye karıştırma hoca :) karısı değilmiydi o


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    - Abdullah Gül Ne Iş Yapar

    - O.ç


    -----------------------------

    yaptigin kendi vatanina hakaret ,egitim ,kültür seviyesi v.s....


    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ummeti_bela bunu yazdı:
    -----------------------------

    cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan  vazqecen  SAYIN abdullah gUL


    -----------------------------

    eleştireceğim diye karıştırma hoca :) karısı değilmiydi o


    -----------------------------

    ne farkeder? sence o kültür içindeki kadın kocasından izinsiz AİHM'e dava açabilir mi?

    asıl sen savunucam diye kendine güldürme


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    yahu arkadaşlar eğer eskiye dair yaptıklarıyla ilgili eleştireceksek dert etmeyin. sayfayı dolduracak tezler dolu internette geçmişe dair yapılanları okuduğunuzda nasıl cumhurbaşkanı olur derseniz şaşırmam...

    benim kanıma dokunan açılım için terörist zere + 4 teröristi daha serbest bırakmasıdır.

    birileride çıkıp insani bi karardır canım nolcakki diyor..dağda asker şehit olurken insanlık nerede ?  ayıp yahu


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 6757 Toplam Mesaj: 35