Abdullah Gül Ne İş Yapar
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hacım saygı da bir yere kadar sevgide.. bundan bir kaç ay öncesine kadar bende senin gibi düşünüyor ve susuyordum şimdi ise böyle :)
-----------------------------bu ülkede cumhurbaşkanına hakaret etmek suçtur.
-----------------------------bu ülkede birşey birilerinin işine gelmiyorsa suçtur, yoksa örtbas edilir.
-
hocam var mı böle bişey ya mehmetçik şehit olunca ağıtlar yakılıyo işte ırak sınırında bilmem kac tane şehit var gene haberlerde cıkıyo.
Böle bişey var mı kac tane şehit verdik ya yeter.Kurtulmak içi dağlarda karın içinde yüzsün mehmetçik kanser oldu die sal gitsin.Kafaları basmıyo galiba.
Ahmet necdete gelince ztn terörisleri başımıza getiren bunca şehit vermemize sebep tek kişi olarak beyfendiyi kınıyorum.Lanet olsun sizin gibilere ne diim.
Gene salın bu sefer de sizin evladınızı gebertsin ne diim.Mustafa kemal bu günlere gelsin die mi kurtardı bu ülkeyi. neyse biz ne desek boş.
ya sonları gelecek yada sonumuz gelecek o kadar basit.
-
Ahmet Necdet Sezer gizliden yapiyor diyen arkadas :)
bana bitane gizliden yaptigi is gosterebilirmisin ?
gul zamaninda defalarca bilgi istendi suudi kraldan alinan hediyeler neydi diye, defalarca yazi yazildi xxxx yerden alinan hediyeler neydi diye
sonuc ?
Cumhurbaskanligina gelen hediyedir bu bilgiyi vermeyiz denildi.
Sezer kosk icin 1 lira para harcatmadi tadilatmis, onarimmis vs diyerekten, simdi trilyonlarca para harcaniyor ustelikte kriz zamaninda
Sezer ogluna yaptigi dugunde harcanan elektrigin bile parasini cebinden odedi, alinan hediyeleri vs listesini yapti bi tanesini alip gitmedi
yazsak liste daha uzardi sanirim
-
bu affetme işlemi pratikte görünüş olarak kalır
çünkü adalet bakanlığı dosyayı hazırlar inceler ve köşke gönderir cumhurbaşkanına genelde sadece onaylamak kalır
karar uygulamada adalet bakanlığındadır
nacdet sezer'e dosyaları gönderen de a. gül'e gönderen de akpnin bakanlığıdır dikkatinizi çekerim
-
sezer gibi bir cumhurbaşkanı bu saaten sonra çok zor gelir özaldan demirelden sonra böyle bir cumhurbaşkanının gelmesi inanın bizim için çok çok büyük bir şans tı değerlendiremedik bakarmısınız hala bok atma derdindeyiz yazık bu ülke dürüst insaların kıymetini bilmiyor ne yazık ki
-
cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan vazqecen SAYIN abdullah gUL
-
ummeti_bela bunu yazdı:
-----------------------------
cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan vazqecen SAYIN abdullah gUL
-----------------------------
eleştireceğim diye karıştırma hoca :) karısı değilmiydi o -
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
- Abdullah Gül Ne Iş Yapar
- O.ç
-----------------------------yaptigin kendi vatanina hakaret ,egitim ,kültür seviyesi v.s....
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
ummeti_bela bunu yazdı:
-----------------------------
cumhurbaskani olmadan once turkiyeyi avrupa insan haklari mahkemesine dava edeN;.... cumhurbaskani olduktan sonra davadan vazqecen SAYIN abdullah gUL
-----------------------------
eleştireceğim diye karıştırma hoca :) karısı değilmiydi o
-----------------------------ne farkeder? sence o kültür içindeki kadın kocasından izinsiz AİHM'e dava açabilir mi?
asıl sen savunucam diye kendine güldürme
-
yahu arkadaşlar eğer eskiye dair yaptıklarıyla ilgili eleştireceksek dert etmeyin. sayfayı dolduracak tezler dolu internette geçmişe dair yapılanları okuduğunuzda nasıl cumhurbaşkanı olur derseniz şaşırmam...
benim kanıma dokunan açılım için terörist zere + 4 teröristi daha serbest bırakmasıdır.
birileride çıkıp insani bi karardır canım nolcakki diyor..dağda asker şehit olurken insanlık nerede ? ayıp yahu
