folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Abi Bi Bakın Be . Üniversiteyle İlgili



Abi Bi Bakın Be . Üniversiteyle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    compi la olum siz manyaksınız keşke bende yapsaydım :D
    bu arada kimse kimseyi ezemez sert ol bak bakalım takılabliyorlar mı
    ben 86 doğumluyum adamlar 78-80-82 doğumlulardı bize ağızlarını açamazlardı.
    kendini ezdirme ve kimseye fazla yüz verme birisi en ufak bir şey yaptında hemen kavga çıkar ki sana karşı daha temkinli olurlar yoksa hep susarsan sırtına binen çok olur...

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    a.q. tıp okuyan adama kimse bişey diyemez :))) sende karizma o biçim olucak söyliyim ama ot gibi olma yeter :)))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    hacı valla taşak gececekler seinle soleyeyim bizim unide vardı bitane senin gibi(yaşı benzemesin oda 16ydı) tüm getir gotur işlerini o yapardı cocuk gibi kimin canı sıkılırsa gelir pat diye tokatı yapıştırırdı kızlarında dalgası olucan sen orda bitakım esprilere göğüs germen gerekecek ve şaka tokatlarına hehe yazık sana ya

    tabiki boyle deil ben zaten üni okumadım boyle bişeyde yok hajı sen tıp fakultesi okuyacan korkma kimse bişey yapamaz sana yapmaz daha dogrusu tıptaki adamların o tur seylere pek kafsı calısmaz efendi terbiyeli olurlar doktor olacaklar ya
    :),
    compü senin şaka güselmiş:)
Toplam Hit: 3667 Toplam Mesaj: 24