Açık Öğretimle İlgili Soru...?
-
müridler ben 2 yıllık myo mezunuyum ve suanda açık ögretime iktisat veya işletme bölümüne sınavsız sekilde kayıt yaptırıp 3-4. sınıfları okuyabiliyormusum...Bu konuda bilgisi olan müridler sistemi tam bi anlatabilirler mi?Birde benim çıkıs belgem henüz mezun oldugum okulda mutlaka isteniyor mu kayıt olurken? ve harç olayı nasıl nedir ne kadar ödeyeceğim bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim..
-
Bu arada bir soru daha soram işletme mi - iktisat mı hangisi daha kolay biter müridler...
-
2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun Dikey Geçiş yönetmeliğinin 10. maddesinde açıköğretime dikey geçiş açıkça belirtilmiştir.
10. madde :Meslek yüksekokulu mezunları ile açıköğretim önlisans programlarından mezun olanlardan, kendi alanlarındaki açıköğretim lisans programlarına devam etmek isteyenler, kendi alanlarındaki açıköğretim lisans programlarına doğrudan kayıt hakkı elde ederler. Farklı alanlardan mezun olanlara Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanır.
Belge istenmiyor olabilir isteniyorsada kayıt tarihine kadar çıkabilir çıkmazsada o kadar kişiyi madur etmezler herhalde:)
İşletme kolaydır. İktisatta biraz daha matamatik vardır. Kelle yapacağım diyorsan kamu oku: )
Bende üniversitede okuyorum bu sene başlayacağım ilerde siyasete filan atılırsam işime yarar kamu okuyacağım.
Sanırsam sen 158 lira vereceksin. 2 taksite bölecekler bunuda.
-
açıklamaların saolasın hocam aslında bende kamu yönetimi olsa iyi olur diye düşünüyorum yarın birde aöf bürosuna gidip net bilgi aldıktan sonra eger oluyosa kamu olmadı işletme ye kayıt yaptırak bakalım....
-
iktisatçıların çok büyük özellikleri var kamu ve işletmenin birleşimi gibi bişey bende kamu öğrencisiyim. tavsiyem hiç uğraşma işletmeye git sonra zaten bitiremezsen 2 yıllık diplomanda orda kalıyo lise mezunu kalırsın ortada
-
karizma_coder bunu yazdı:
-----------------------------
iktisatçıların çok büyük özellikleri var kamu ve işletmenin birleşimi gibi bişey bende kamu öğrencisiyim. tavsiyem hiç uğraşma işletmeye git sonra zaten bitiremezsen 2 yıllık diplomanda orda kalıyo lise mezunu kalırsın ortada
-----------------------------saolasın hocam...bende öyle bişey istiyorum baslayınca bitireyim... verdiğiniz bilgiler doğrultusunda doğru bi secim yapacam...
-
hazır konusu açılmışken sorayım kayıt tarihleri ne zaman? veya tahmini ne zaman oluyor ?
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
hazır konusu açılmışken sorayım kayıt tarihleri ne zaman? veya tahmini ne zaman oluyor ?
-----------------------------hocam internetten öğrendiğim kadarıyla 31 agustos - 7 eylül aralıgında yapılacakmıs...
-
4 yıllık okuyan yada mezunlar için kayıt tarihi
2009-2010 Öğretim yılı için planlanan başvuru tarihi ve kayıt tarihi aşağıda verilmiştir.
Planlanan İnternet Başvuru Tarihi Planlanan AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi
Planlanan AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi
26 Ekim 2009 - 25 Kasım 2009
26 Ekim 2009 - 20 Kasım 2009
21 Kasım 2009 - 25 Kasım 2009
2 yıllık mezunları [dikey geçiş başvurusu ve kayıt]
Planlanan İnternet Başvuru Tarihi Planlanan AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi
Planlanan AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi
26 Ekim 2009 - 25 Kasım 2009
26 Ekim 2009 - 20 Kasım 2009
21 Kasım 2009 - 25 Kasım 2009
-
Ben 4 yıllık programa yerleştim.
Şimdi direk gidip açıköğretimden bir dal alabilir miyim?
Kayıt oldum diyelim istediğim zaman dondurabilir miyim nası dondururum?
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------Ben 4 yıllık programa yerleştim.
Şimdi direk gidip açıköğretimden bir dal alabilir miyim?
Kayıt oldum diyelim istediğim zaman dondurabilir miyim nası dondururum?
-----------------------------
Dondurabilir misin bilmiyorum ama kayıt yaptırabilirsin hocam.
