Acil Servis Bakar Mı?
-
Bildiğim kadarıyla sigortalı bir işe girersen sağlık güvencen 3 ay sonra başlıyor öyle biyerim şişti, işe gireyim demek yok
-
Valla Türkiye' de yaşadığım için çok şanssız hissediyorum kendimi. Parası olmayan insanın kıymeti yokmuş şimdi anladım. Sağolun hocalar. Muayne olduğumda bir şey çıkarsa haber ederim burdan.
-
HolyOne bunu yazdı
Bildiğim kadarıyla sigortalı bir işe girersen sağlık güvencen 3 ay sonra başlıyor öyle biyerim şişti, işe gireyim demek yok
O olay eskidendi Holü...
Şimdi SGK ya girişin yapılır yapılmaz muayene hakkın var, sigortalı işten çıktığın gün hastane kapıları kapanıyor sana...
-
sigortalı işte çalışsan bile işi bırakıp hastaneye gitmene her patron izin verir mi bu ülkede ? bütün gün çalışmamana izin verecekmi
paran yoksa hayat işkence bide fakirler çocuk doğuruyor ya ne diyim yani
FahrenHeiT tarafından 05/Haz/14 19:18 tarihinde düzenlenmiştir -
Bizim hoca hep derdi eger kanser olacaksam testis kanseri olayım diye...(tedaviye yanitı en yüksek kanserdir kendileri)
-
mrkps bunu yazdı
Bizim hoca hep derdi eger kanser olacaksam testis kanseri olayım diye...(tedaviye yanitı en yüksek kanserdir kendileri)
Öyle olmasına öylede çok ilerlemeden tespit edilirse geçerli o , çok büyümüş ise alıyorlar testisi.
tolgaStain tarafından 06/Haz/14 00:43 tarihinde düzenlenmiştir
Zaten ilk muayenede doktor el ile anlıyo tümör mü yoksa varikosel yada başka bişeyin mi olduğunu. şu renkli ultrasyon + sperm testi isteyecek doktor büyük ihtimal hocam.
Acilde para alıyo artık abi gitsen bile seni ürolojiye yolluyacak..
