folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Acil Servis Bakar Mı?



Acil Servis Bakar Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bildiğim kadarıyla sigortalı bir işe girersen sağlık güvencen 3 ay sonra başlıyor öyle biyerim şişti, işe gireyim demek yok


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Valla Türkiye' de yaşadığım için çok şanssız hissediyorum kendimi. Parası olmayan insanın kıymeti yokmuş şimdi anladım. Sağolun hocalar. Muayne olduğumda bir şey çıkarsa haber ederim burdan.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Bildiğim kadarıyla sigortalı bir işe girersen sağlık güvencen 3 ay sonra başlıyor öyle biyerim şişti, işe gireyim demek yok

       O olay eskidendi Holü...

       Şimdi SGK ya girişin yapılır yapılmaz muayene hakkın var, sigortalı işten çıktığın gün hastane kapıları kapanıyor sana...

     


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FahrenHeiT
    FahrenHeiT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2013
    Erkek

    sigortalı işte çalışsan bile işi bırakıp hastaneye gitmene her patron izin verir mi bu ülkede ? bütün gün çalışmamana izin verecekmi

    paran yoksa hayat işkence bide fakirler çocuk doğuruyor ya ne diyim yani

    FahrenHeiT tarafından 05/Haz/14 19:18 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    Bizim hoca hep derdi eger kanser olacaksam testis kanseri olayım diye...(tedaviye yanitı en yüksek  kanserdir kendileri)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    mrkps bunu yazdı

    Bizim hoca hep derdi eger kanser olacaksam testis kanseri olayım diye...(tedaviye yanitı en yüksek  kanserdir kendileri)

    Öyle olmasına öylede çok ilerlemeden tespit edilirse geçerli o , çok büyümüş ise alıyorlar testisi.

    Zaten ilk muayenede doktor el ile anlıyo tümör mü yoksa varikosel yada başka bişeyin mi olduğunu. şu renkli ultrasyon + sperm testi isteyecek doktor büyük ihtimal hocam.
    Acilde para alıyo artık abi gitsen bile seni ürolojiye yolluyacak..

    tolgaStain tarafından 06/Haz/14 00:43 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3618 Toplam Mesaj: 27