ACTA‘Ya Karşı Protesto!
-
Bauer bunu yazdı:
-----------------------------2007'de yapılan milyonluk eylemde "TBMM başkanı Bülent Arınç provokasyon yapacaklar, katılmayın" etiketini yapıştırırken, mitingden sonra da hala yüzsüz bir şekilde aramızda bulunabiliyorsa,
-----------------------------Bu ne kadar saçma bir laf lan. Adam 1.5 milyon kişinin havlamasıyla istifa mı edecek? Geri kalan 71 milyon ne istiyor peki? Bunu hiç sordun mu?
-
havlamak derken? Bize köpek mi diyorsun?
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------Bauer bunu yazdı:
-----------------------------2007'de yapılan milyonluk eylemde "TBMM başkanı Bülent Arınç provokasyon yapacaklar, katılmayın" etiketini yapıştırırken, mitingden sonra da hala yüzsüz bir şekilde aramızda bulunabiliyorsa,
-----------------------------Bu ne kadar saçma bir laf lan. Adam 1.5 milyon kişinin havlamasıyla istifa mı edecek? Geri kalan 71 milyon ne istiyor peki? Bunu hiç sordun mu?
-----------------------------Arkadaşım senin siyasi görüşünün ne olduğunu bilmiyorum ama yazdığın şey ciddi şekilde rahatsız edici ve provakatif, adeta kendine küfür edilmesini ister gibi bir hava yaratmışsın.
İnsanlar havlamaz köpekler havlar, o mitinge katılanlara köpek demek senin ne haddine? Burada o mitinge katılan insanlar olabilir, o insanların anneleri babaları kardeşleri olabilir.
Sana buradan güzel bir sövmek isterdim bunun yerine siteden tamamen atılmanı talep ediyorum.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------diamonique bunu yazdı:
-----------------------------Bauer bunu yazdı:
-----------------------------2007'de yapılan milyonluk eylemde "TBMM başkanı Bülent Arınç provokasyon yapacaklar, katılmayın" etiketini yapıştırırken, mitingden sonra da hala yüzsüz bir şekilde aramızda bulunabiliyorsa,
-----------------------------Bu ne kadar saçma bir laf lan. Adam 1.5 milyon kişinin havlamasıyla istifa mı edecek? Geri kalan 71 milyon ne istiyor peki? Bunu hiç sordun mu?
-----------------------------Arkadaşım senin siyasi görüşünün ne olduğunu bilmiyorum ama yazdığın şey ciddi şekilde rahatsız edici ve provakatif, adeta kendine küfür edilmesini ister gibi bir hava yaratmışsın.
İnsanlar havlamaz köpekler havlar, o mitinge katılanlara köpek demek senin ne haddine? Burada o mitinge katılan insanlar olabilir, o insanların anneleri babaları kardeşleri olabilir.
Sana buradan güzel bir sövmek isterdim bunun yerine siteden tamamen atılmanı talep ediyorum.
-----------------------------ön yargısından dolayı o konuşmaları havlama olarak duyuyor kulak tıkama misali işte.
Zaten sikimin ülkesinde görüş ne olursa olsun hoşgörü yok, tahammül var, tahammül ne kadar ? iktidara geçene kadar.
1.5 milyon havladı demekte sen bize köpek mi diyorsun demekte basit insanların reaksiyonlarıdır, 8-10 milyon engellenin olduğu ülkede sağlık bakanı kör adama "gözlerin görmüyor sana iş vermişiz" diyorsa, kaymakam "engelliler oy kullanmasada olur" diyorsa zaten bu kuklalar ne yapsın. İdeoloji farkmetmiyor, bunların zihinleri özünde bir, beyinsizler.
Sövecem diye buna ATP harcamam amk.
-
Adam 1.5 milyon kişinin havlamasıyla istifa mı edecek?
Evet.
Geri kalan 71 milyon ne istiyor peki? Bunu hiç sordun mu?
Hayır.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------1.5 milyon havladı demekte sen bize köpek mi diyorsun demekte basit insanların reaksiyonlarıdır,
-----------------------------Adama cevap verirken bana laf sokmak ne oluyor, anlamadım ben. Ne yapsaydım yani, direk ana bacı düz mü gitseydim? Onu yazmakla diamonique'den bir açıklama bekledim, belki yanlışından döner diye, yoksa bizde biliyoruz ne demek istediğini, hemen ortamı yakmaktansa, zamana bıraktım...
Senin de bu sözünle; diğer hoşgörü, tahammül nağmeleri birbirini tutmadığı için kendi deyiminle "basit"e girmiyor musun? -
Bauer bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------1.5 milyon havladı demekte sen bize köpek mi diyorsun demekte basit insanların reaksiyonlarıdır,
-----------------------------Adama cevap verirken bana laf sokmak ne oluyor, anlamadım ben. Ne yapsaydım yani, direk ana bacı düz mü gitseydim? Onu yazmakla diamonique'den bir açıklama bekledim, belki yanlışından döner diye, yoksa bizde biliyoruz ne demek istediğini, hemen ortamı yakmaktansa, zamana bıraktım...
Senin de bu sözünle; diğer hoşgörü, tahammül nağmeleri birbirini tutmadığı için kendi deyiminle "basit"e girmiyor musun?
-----------------------------dostum keşke basite girsem. Sorun o zaten, kompleks olma çabamız var, ÇABA.
neyin çabası, aitlik duygusu. Neden ait olmalıyız? Biz kimiz onlar kim ?
burada konu ben değilim tatmin olacaksan ben bir orospu çocuğuyum.
Tahribatta, türkiyede, dünyada birşeyler konuşalamamasının sebebi bu, ben fikir öne sürüyorum, bir çıkarımda bulunuyorum. Benim basitliğim veya benim eksikliğim ile bunun bir alakası yok. Fikrime bak sen.
Diyeceksin e sende bana basit dedin, kişisel "hakaret" yönelttin. Bak yazıma hangi kelime ile başladım, "dostum".
Aklı fikri yerinde, seviyeli adam olmana bakarak, ve fanatikliğin olmadığını gözlemleyerek senin gibi bir insanı daha düzgün şekilde düşünmeye ve tartışmaya sevk etmeye çalışıyorum. Malın biri olsan zaten mesaj yazmam kütük gebersin gitsin derim.
Mesele şu, ben orda engelli örneğini niye verdim ? 8-10 milyon gibi bir rakamdan dolayı. yani ülkenin 7 de, 8 de biri gibi bir "çoğunluğu" siklemeyen adam 1.5 milyon adamı siklemez, gelgelelim 20 milyonuda takmaz, bu Türkiye gerçeği. Sen hala zaten bu ülkede birşeylerin doğru gidebileceğini düşünüyorsan, ideolojin ne olursa olsun, gidip bir gözlük alıp bir kaç kitap daha okuman gerek, bir kaç ak sakallı sarı bıyıklı adamla daha konuşman gerek.
Ortamı yakmasını sana bırakmadılar zaten, sen şuan külden çamurla oynuyorsun. Bırak usta boşver, her köşe başı tutulmuş zaten sana söz hakkı kimse vermez, vermeyecek, yapacağın tek şey bu ülkeden siktirip gitmek. Biraz realist ol, rasyonel ol. Suyun altında 5 dk dururum dersin, derlerki "siktir git pezevenk günde 2 paket içiyosun tertemiz adam anca okadar duruyor." bir şekilde durursun azminle göt edersin onları ama nefes almadan yaşarım dediğinde dönüp bi kendine bakman lazım. ACTA'ya hayır filan hikaye. Ne teraneler dönüyor da biz anahaberde tatlı bebek videosu izliyoruz, Kıbrıs Hazar denizinde diyen adama gülüyoruz. Yarım israil tohum vermeyi keser amk kendi ellerinle modemini onlara verirsin. Şu an yatakta kelepçeliyiz, zina yok, doğar doğmaz bize musallat olan ilk nikahlımız bunlar.
"Siktir Et"
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------Bauer bunu yazdı:
-----------------------------2007'de yapılan milyonluk eylemde "TBMM başkanı Bülent Arınç provokasyon yapacaklar, katılmayın" etiketini yapıştırırken, mitingden sonra da hala yüzsüz bir şekilde aramızda bulunabiliyorsa,
-----------------------------Bu ne kadar saçma bir laf lan. Adam 1.5 milyon kişinin havlamasıyla istifa mı edecek? Geri kalan 71 milyon ne istiyor peki? Bunu hiç sordun mu?
-----------------------------salyalarını buradan uzak tut siyaset açık olsa sana vereceğim kemiği iyi bilirdim, sizin gibi faşist zorbalar malesef heryerde, acta'ya karşı hep destek...
-
Ok.
