Adamda Bir Boy Var...(Iraq)
-

Irakta böyle 100 tane adam olsa abd'nin sonu ne olurdu acaba =)
-
Mardinde SuLtan Adında Bi Şahsiyet Var, Bundan Daha Uzun.. Boy 2.45 Ayakkabı No : 62 :D HaberLerde BiLe Çıkmıştı
-
bnmde 1.95 ulen :D
-
maganda bunu yazdı:
-----------------------------
bnmde 1.95 ulen :D
-----------------------------
Seninkide Biraz FazLa Hacı, Benim 1.88 -
herifçi acaba amarikan askerini bi vuruşta hap ederim demeye mi getiriyür..? bitek kendi boyuna vurmamıştır abi diğer organlarıda uzundur heha..
-
Adamın bi bileği benim iki bilek =)
-
onda amerikalıyla bu pozu verecek ruh olduğu sürece isterse 3 metre olsun boyu onların vatan sevgisi bu kadar işte her zamn yenilmeye mahkumlar...
-
biz bodur kaldık 178 yada 180 :) dayımın boyu 2.10 :S demekki dayıya çekmemişiz o konuda
-
Leustad bunu yazdı:
-----------------------------Irakta böyle 100 tane adam olsa abd'nin sonu ne olurdu acaba =)
-----------------------------Bence bi bok olmazdı, görmüyormusun samimiyeti. Yüzyıllardır kendilerini, onlara yardım edenleri satmaktan çekinmeyen şerefsizler 100 değil 1 000 000 kadar böyle adamları olsa yinede ABD ile dost olarak kalır, yalakalığa devam ederlerdi.
Her millet Türkler gibi değil, savaştan yenik çıkınca tekrar tek yumruk olup Kurtuluş savasına girsin...
-
en iyisi benim boyum 1.78(yaşıma göre normal)
-
Arapkarın yapısı gereği iridirler!! normaldir
Toplam Hit: 4075 Toplam Mesaj: 24
