Adana"Da Şok "Oy Yakma" Görüntüleri
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
sizce akpnin böyle ufak numaralara başvurmaya ihtiyacı varmı ?
-----------------------------bunlar ufakmı :S
-----------------------------abicim bak seçimlerde hile filan yapılmış olabilir.hani gizli kapaklı..
ama kimse açık açık oyları yakmaz + yakarken videosunu çekip internete koymaz.
bunlar provikasyon için yapılmış ufak oyunlardır.
30 tane oy yakılsa nolucak?
binküsür oy 0,001 değiştiriyor zaten..
yanlış anlama bak tekrar ediyorum hile yoktur demiyorum ama böyle açık saçık yapılmaz..
tamamen kasti yapıldğı kanısındayım.bu benim düşüncem
-
2009-04-02 18:50:00
SİYASİ HABER
Ben bu yazıyı İstanbuldan yazıyorum.AKP'nin bu kadar basit bir duruma düşeceğini tahmin etmezdim.İl başkanı kendisini kurtarmak için görüntü yayınlayacağına neden kaybettikleri üzerinde fikir yorsun.Bilindiği gibi oy kullanan ve imzaalınan listedeki sayılar ile zarflar sayı olarak birbirini tutmadığı zaman zarflar açılmadan rastgele bir zarf çekilir ve açılmadan yakılır.Bu görüntüyü basına verenler hangi sandıkta olduğunuda bilir çünkü görüntü okul içinden ve gereği yapılır.Lütfen borazanlık yapmayalım.
-
eğer seçim tekrar edilirse saadet akp ye destek veriri mhp kazanamaz zaten çok az oy farkı var inş. iptal edilmez
-
Yakılan oylar zaten akp nin miş :|
-
yakılan oyların geçersiz oylar oldugunu biliyorum
-
Ya bence önemli olan oylar değil önce partiler aday gösterdikleri kişilere bakmalılar.Aytaç Durak gibi 1 gün A partisinde 1 gün B partisinde 1 gün C partisinde olan adamla MHP nin ne işi olur anlamadım gitti.:S Aytaç DUrak bu yapmıştırda diyemem yapmamıştırda diyemem :)))
-
yakanların akp li mhp li chp falanlı filanlı olmadıgı ne malum..
ayrıca kaldıki kimse oyları ulu orta yerde yakmaz
yaksada video ya çekmez
ceksede nette yayınlamaz :D ayrıca ne diim ki allah sonumuzu hayır etsin :|
-
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------
haber7 de ve 24 de ankaradaki elektrik kesintisi ile ilgili haberi gören varmı?
-----------------------------var
-
biz hala beyinsiz beyinsiz oy pusulalarıyla uğraşıyoruz
sonra:
yok oyları saydık toplamlarıyla pusula sayısı eşit çıkmadı
yok iki kere mühür vurmuş
yok çembere otutamamış
yok çöpten civciv çıkmış kuş çıkmış ...
ya bilgisayar, internet ve parmak izi tanıma sistemi bu gün çıkmadı ya bu seçimler 5 senede bir yapılıyo bi karar veriyorsun ve beş sene ona uyuyorsun sonra oyum kaydoldumu yakıldımı diye şüpheye düşmenin ne alemi var o kadar eleman çalıştırılacağına adam gibi bi sitem yapılır adam parmak izini okutur oyunu bi kere kullanır olur biter hem daha kısa sürer hem sonradan saymaya gerek kalmaz...
ama kime diyosun bunu yapabileclerini bilmiyolarmı oylara hile karıştırmak işlerine geliyo
-
Ohaa Resmen Halkın Oylarını yakıyolar, Ve Bunlara Yak emri verenler kimler. Kadının dediğine Bakılırsa Birileri Bunlardan bunu yapmalarını istemiş. Olacak iş değil.
