folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Adana"Da Şok "Oy Yakma" Görüntüleri



Adana"Da Şok "Oy Yakma" Görüntüleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------
    sizce akpnin böyle ufak numaralara başvurmaya ihtiyacı varmı ?
    -----------------------------

    bunlar ufakmı :S


    -----------------------------

     abicim bak seçimlerde hile filan yapılmış olabilir.hani gizli kapaklı..

    ama kimse açık açık oyları yakmaz + yakarken videosunu çekip internete koymaz.

    bunlar provikasyon için yapılmış ufak oyunlardır.

    30 tane oy yakılsa nolucak?

    binküsür oy 0,001 değiştiriyor zaten..

    yanlış anlama bak tekrar ediyorum hile yoktur demiyorum ama böyle açık saçık yapılmaz..

    tamamen kasti yapıldğı kanısındayım.bu benim düşüncem 


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    2009-04-02 18:50:00

    SİYASİ HABER

    Ben bu yazıyı İstanbuldan yazıyorum.AKP'nin bu kadar basit bir duruma düşeceğini tahmin etmezdim.İl başkanı kendisini kurtarmak için görüntü yayınlayacağına neden kaybettikleri üzerinde fikir yorsun.Bilindiği gibi oy kullanan ve imzaalınan listedeki sayılar ile zarflar sayı olarak birbirini tutmadığı zaman zarflar açılmadan rastgele bir zarf çekilir ve açılmadan yakılır.Bu görüntüyü basına verenler hangi sandıkta olduğunuda bilir çünkü görüntü okul içinden ve gereği yapılır.Lütfen borazanlık yapmayalım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    eğer seçim tekrar edilirse saadet akp ye destek veriri mhp kazanamaz zaten çok az oy farkı var inş. iptal edilmez

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Yakılan oylar zaten akp nin miş :|  
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    yakılan oyların geçersiz oylar oldugunu biliyorum

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    Ya bence önemli olan oylar değil önce partiler aday gösterdikleri kişilere bakmalılar.Aytaç Durak gibi 1 gün A partisinde 1 gün B partisinde 1 gün C partisinde olan adamla MHP nin ne işi olur anlamadım gitti.:S Aytaç DUrak bu yapmıştırda diyemem yapmamıştırda diyemem :)))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    yakanların akp li mhp li chp falanlı filanlı olmadıgı ne malum..

    ayrıca kaldıki kimse oyları ulu orta yerde yakmaz

    yaksada video ya çekmez

    ceksede nette yayınlamaz :D ayrıca  ne diim ki allah sonumuzu hayır etsin :|


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    olivetti bunu yazdı:
    -----------------------------
    haber7 de ve 24 de ankaradaki elektrik kesintisi ile ilgili haberi gören varmı?
    -----------------------------

    var

    "Sabotaj değil, iddialar spekülasyon"


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    biz hala beyinsiz beyinsiz oy pusulalarıyla uğraşıyoruz

    sonra:

    yok oyları saydık toplamlarıyla pusula sayısı eşit çıkmadı 

    yok iki kere mühür vurmuş

    yok çembere otutamamış

    yok çöpten civciv çıkmış kuş çıkmış ...

    ya bilgisayar, internet ve parmak izi tanıma sistemi bu gün çıkmadı ya bu seçimler 5 senede bir yapılıyo bi karar veriyorsun ve beş sene ona uyuyorsun sonra oyum kaydoldumu yakıldımı diye şüpheye düşmenin ne alemi var o kadar eleman çalıştırılacağına adam gibi bi sitem yapılır adam parmak izini okutur oyunu bi kere kullanır olur biter hem daha kısa sürer hem sonradan saymaya gerek kalmaz...

    ama kime diyosun bunu yapabileclerini bilmiyolarmı oylara hile karıştırmak işlerine geliyo 


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Ohaa Resmen Halkın Oylarını yakıyolar, Ve Bunlara Yak emri verenler kimler. Kadının dediğine Bakılırsa Birileri Bunlardan bunu yapmalarını istemiş. Olacak iş değil.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 3958 Toplam Mesaj: 26