Adanalı Yeni Canlımız Oldu :|
-
vay be hangi köyde acaba yeniKonacıklı babam tarafı..farklı şeyler pozantıdan çıkıyor abi.
-
zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
vay be hangi köyde acaba yeniKonacıklı babam tarafı..farklı şeyler pozantıdan çıkıyor abi.
-----------------------------alpu köyünü biliyorum ben. Sonrasında fındıklı falan var. güzel yerler. :) Şeker pınarı anlatılmaz zaten :)
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------crafty bunu yazdı:
-----------------------------
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
pozantının halka tatlısı meşhur o tatlı şirelerinden besleniyor olabilir. :)
özledim lan adanayı böhühü
-----------------------------
hacı gel adanaya ısmarlarız istediğin halka tatlı olsun :D
-----------------------------çalışıyoruz olum bana kalsa gelirim :)
-----------------------------
hacı sen yerini söyle olmadı biz burdan yollarız sana tatlıyı :D -
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------zomby3073 bunu yazdı:
-----------------------------
vay be hangi köyde acaba yeniKonacıklı babam tarafı..farklı şeyler pozantıdan çıkıyor abi.
-----------------------------alpu köyünü biliyorum ben. Sonrasında fındıklı falan var. güzel yerler. :) Şeker pınarı anlatılmaz zaten :)
-----------------------------
hocam bu kadar iç geçiriyon senin adanaya bi kaçamak yapman şart... -
pek de ufakmış o şey...
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------
pek de ufakmış o şey...
-----------------------------
hocam su kaynaklarında 2 cm devlik oluyo genelde mikronlarla ölçülür :D
