folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Adolf Hitler Suikastta Ölseydi Nolurdu



Adolf Hitler Suikastta Ölseydi Nolurdu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Senin kullandigin avatar olmazdi :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    çok yüzeysel bakıyorsunuz arkadaşlar.. o maddelerin çoğu yine olurdu zira hitlerde bi kuklaydı...

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya bunlar olmazdı da kimbilir başka neleeer olurdu neler... bilemeeeen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    ama bir şekiklde olmak zorundaydı ..... ve ben kullanıyorum :)

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    compu ağzımdan aldın lafı :)

    hitler gibi adam varmı ya eğer o olmasaydı şimdi onun yüzünden ölen yaklaşık 15-20 milyon ve onların çocukları bu 60 yıl içinde üreyip 150 milyondan fazla olacaktı.. bu da işsizlik geçim sıkıntısı vs vs gibi sorunlara yol açacaktı yani onun sayesinde şu an dünyanın nüfusu 150 milyon daha az :D

    gerçi dünyanın nüfusunun 5te 1ini çinliler kaplıo amk ipneleri küçücük çükleri var nası ürüyolar ben anlamıom :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    senin avatardaki bill gates değilmi yav...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    bill gates olması önemli diil orjinali hitler, doal oalrak hitlero lmasadı o resim de olmazdı..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    "neden saçma olsun söylesen. . almanlar savaşa girmeseydi  şuanki halleri ne olurdu bi düşün. ABD yi yöneten yahudiler bu kdar kudurmaz etrafa saldırmazdı. bunca yahudi ölzmezdi. ABD ALMANYA gibi bir belayla daha uğraşmak zorunda kalırdı. AVRUPALILAR ABD lilerin esiri olmazdı.. çünkü daha iyi duurmda olurlardı... vs.. vss.."

     

    sanirim almanya/avrupa tarihi hakkinda arastirman gereken seyler var...almanya'daki enflasyon o zamanlar türkiyeyi bile gecmisti =) yahudilerin kudurmalarinin sebebi adolf hitler degildir siyonizmi ideoloji olarak yayan theodor herzeldir.herzel siyonizm hakkinda konferanslarda tezler okurken hitler daha 10 yasinda bebe'ydi. marsal plani sayesinde avrupaya damardan girmistir amerika dogrudur fakat bu yüzden söyle böyle oldu demek pek fazla objektiv olmaz..bunun bircok neden ve faktörü var... 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    cogu sacmalık maddelerin. savas 1944 de deilde 1950de biterdi belkide hitler olseydi. hitlerin salakca askeri manevraları yuzunden nazi almanyası savasın son donemlerinde yenilgiye yenilgi katmıstır. japonya maddesi dahada sacma. dogu batı blokları ap ayrı bi sacmalık. dunyayı bloklastıran rusya-abd dir almanya ile ne alakası var bunun. kore savası baska bir sacmalık. kore savası komunizm ile alakalı bir savas. nazi almanyası komunistmiydi ne alaka? abd nin vietnama saldırması ile ne alakası var onuda cozemedim. pkk ile de alakası tabiki yoktur. ırkcılıkda fransız devriminden sonra boy gostermeye baslamıstır bununlada alakası yoktur. kuresel terorlede uzaktan yakından bag kuramadım. valla hocam hangi gazeteden buldun bilmiyorum ama alıntı yaptıgın yazar okuzun onde gideniymiş

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birdubleraki
    birdubleraki's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Dişi

    Olurdu veya olmazdı.bunu kimse bilemez.adolf hitler olmasaydı belki onlara nee olan başka bi olay veya kişiler olacaktı.

     

    ama benim burada hoşuma giden tarihle oynamak.

    mithat bereket demişti geçenlerde;hayatınızda hiç tarihla oynadınız mı?çok zevkli...

    o bi tane örnek verdi.mesela mustafa kemal samsuna çıktığında yanında hiç birşeyi yoktu.görevinden istifa etmişti.yetkiside yoktu.işte o anda kazım paşa(karabekir)emrindeki askerleri mustafa kemal'e göstererek,'hepsi emirlerinizi yerine getirmeye hazır paşam'demiştir...

    bu olay kurtuluş savaşında bir dönüm noktasıdır.eğer o gün kazım paşa askerlerini mustafa kemalin emrine vermeseydi kurtuluş savaşı kazanılmayacaktı...

     

    (teşekkürler mithat bereket)


    Sana ben hayaller düşler büyüttüm Sana ben gözümde yaşlar büyüttüm Sana ben hummalı aşklar büyüttüm Söyleyemedim ((((hepsenolacaksın))))
Toplam Hit: 2331 Toplam Mesaj: 23