Adsense Kardesliği
-
Arkdslar bu konularda yeniyim eger bilindik birseyi bilmiyorsam hor görmeyin :)
adsenseye 2 gün önce basvuru yaptım dün onaylandı...
düşüncem herkes sitesini belirtse şöyle kalabalık bir topluluk oluştursak hergün herkez birbirinin sitesine sistematik şekilde tıklasa nasıl olur.
Yani aynı şekil değilde önceden belirlediğimiz şekilde değişik zamanlarda değişik sıralamayla değişik kişilere tıklasak google anlayıp banlarmı hemen...
yada aranızda böle bi sistem oluşşturdunuzmu bu sistemii deneyen varmı sonucları nasıl ?
Bilgi alabilirmiyim..
Adsense hakkında?
-
şerefsiz adsense benı kabul etmıyo bı turlu :D hacı su gunde bı kere tıklama olayını ayarlayın bencede guzel olur :) ban olayını bende bılmıyorum...
ben aslında bıde sole bıse dıyorum hacı facebookta tahribat.coma ait ama tahribat olmıyacak ısım bır hayran sayfası acalım tahribat murıdlerı ıle bınlerı buluruz orda murıdlerın sıtelerının reklamını yapalım ne diyorsunuz... yonetıcıler fılan tahribat murıdlerı olacak bılınkdık murıtler...
-
hacı bu yolda n uğraşlar verildi olmuyor kasma boşuna.
bi group kuruyosun 1-2 hafta içinde dağılıyor sen tıklıyorsn o tıklamamaya başlıyor hepsinin sonundada banlanıyosun zaten :)
özgün içerikli bi site kur gerisini oluruna bırak.
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
hacı bu yolda n uğraşlar verildi olmuyor kasma boşuna.
bi group kuruyosun 1-2 hafta içinde dağılıyor sen tıklıyorsn o tıklamamaya başlıyor hepsinin sonundada banlanıyosun zaten :)
özgün içerikli bi site kur gerisini oluruna bırak.
-----------------------------oluruna bırakırsam 4-5 ayda 100 dolar siddinsene olmaz hocam :)
bazıları basarılı bi şekilde uyguluyormus... aynı sekilde değilde mesela biri diğerinin sitesine tıklıyor diğerininkine 3 gün sonra tıklıyor tıkladığı ona 2 gün sonra tıklıyor yani sistem oturursa iyi birseyler olur mgibime geliyor
googlenin anlamaması için baska neler yapılabilir :d
-
9089023423. geleneksel tahribat adsense kardeşliği yardım kampanyası.
bi arama yap.
-
daha önce bu tbt de bu grupta yer alanlardan biri olarak rahatlıkla konusabilirim
ilk 1 hafta sorunsuz geçiyor daha sonra diil adama tıklattırmak ulaşamıosun bile
ayrıca bu işe adsenseyle girilmez hesabına yazık olur adtech adhood yada benzeri reklam firmalarıyla girişceksin
güzel bi script var onu bulcaksın yada olan birinden rica etceksin tbt de vardır ( reklamlara sistematik olarak tıklama oalyı )
-
biz sınıf+dışardan toplam 30-40 kişilik bi grupla yılmadan devam ettik ama anlıyo abi tüm tıklayan kişiler hergün aynı yerden olunca yemiyo .
sonuç banlandık :D 5-6 sitesi 3-4k hit alan kişiler kaldı :)
editcan :
bi görevli vardı hergün liste veriyodu biz tıklıyoduk, girilen sitelerin toplu başlık bölümlerini ve tıklanan reklamları bide ip adresimizi resme yapıştırıyoduk site sahipleri kontrol ediyodu sorun varsa şikayet ediyolardı felan..
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
biz sınıf+dışardan toplam 30-40 kişilik bi grupla yılmadan devam ettik ama anlıyo abi tüm tıklayan kişiler hergün aynı yerden olunca yemiyo .
sonuç banlandık :D 5-6 sitesi 3-4k hit alan kişiler kaldı :)
-----------------------------anladım
-
Günlük tekili 1k altında olanlar için banlanmakla sonuçlanan kampanyalar zinciri. Hacı konu güzel, ben neredeyse hepsinde yer aldım ama arkadaşların dediği gibi ömürsüz oluyor. Banlanmadım ama banlanan onlarca arkadaşım var. Az hitliler kazanmak istiyorlarsa adsense'nin yerli ve yabancı alternatiflerini kullanmalılar. Ona harcanan zamana ilgili arkadaşlarla link kasma vs. birlikte uğraşılsa hem hit artar hem de organik tıklama daha yüksek olur.
-
http://tahribat.com/Forum-Birbirimizin-Sitelerine-Yorum-Yapalim-108233/ Bu daha olabilitesi yüksek ve gerçekten site için yararlı gibi.
-
opensource2009 bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-Birbirimizin-Sitelerine-Yorum-Yapalim-108233/ Bu daha olabilitesi yüksek ve gerçekten site için yararlı gibi.
-----------------------------hacı konuyu tekrar uygun oldugu yere acsana tam okuyamamıstım rene abi yanlıs yere actın dıye sılmıste...
