Adsense Kardesliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Arkdslar bu konularda yeniyim eger bilindik birseyi bilmiyorsam hor görmeyin :)

    adsenseye 2 gün önce basvuru yaptım dün onaylandı...

    düşüncem herkes sitesini belirtse şöyle kalabalık bir topluluk oluştursak hergün herkez birbirinin sitesine sistematik şekilde tıklasa nasıl olur.

    Yani aynı şekil değilde önceden belirlediğimiz şekilde  değişik zamanlarda değişik sıralamayla değişik kişilere tıklasak google anlayıp banlarmı hemen...

    yada aranızda böle bi sistem oluşşturdunuzmu bu sistemii deneyen varmı sonucları nasıl ?

     

    Bilgi alabilirmiyim..

    Adsense hakkında?


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    şerefsiz adsense benı kabul etmıyo bı turlu :D hacı su gunde bı kere tıklama olayını ayarlayın bencede guzel olur :) ban olayını bende bılmıyorum...

     

    ben aslında bıde sole bıse dıyorum hacı facebookta tahribat.coma ait ama tahribat olmıyacak ısım bır hayran sayfası acalım tahribat murıdlerı ıle bınlerı buluruz orda murıdlerın sıtelerının reklamını yapalım ne diyorsunuz... yonetıcıler fılan tahribat murıdlerı olacak bılınkdık murıtler...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    hacı bu yolda n uğraşlar verildi olmuyor kasma boşuna.

    bi group kuruyosun 1-2 hafta içinde dağılıyor sen tıklıyorsn o tıklamamaya başlıyor hepsinin sonundada banlanıyosun zaten :)

    özgün içerikli bi site kur gerisini oluruna bırak.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı bu yolda n uğraşlar verildi olmuyor kasma boşuna.

    bi group kuruyosun 1-2 hafta içinde dağılıyor sen tıklıyorsn o tıklamamaya başlıyor hepsinin sonundada banlanıyosun zaten :)

    özgün içerikli bi site kur gerisini oluruna bırak.


    -----------------------------

    oluruna bırakırsam 4-5 ayda 100 dolar siddinsene olmaz hocam :)

    bazıları basarılı bi şekilde uyguluyormus... aynı sekilde değilde mesela biri diğerinin sitesine tıklıyor diğerininkine 3 gün sonra tıklıyor  tıkladığı ona 2 gün sonra tıklıyor yani sistem oturursa iyi birseyler olur mgibime geliyor

    googlenin anlamaması için baska neler yapılabilir :d


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    9089023423. geleneksel tahribat adsense kardeşliği yardım kampanyası.

    bi arama yap.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    daha önce bu tbt de bu grupta yer alanlardan biri olarak rahatlıkla konusabilirim

    ilk 1 hafta sorunsuz geçiyor daha sonra diil adama tıklattırmak ulaşamıosun bile

    ayrıca bu işe adsenseyle girilmez hesabına yazık olur adtech adhood yada benzeri reklam firmalarıyla girişceksin

    güzel bi script var onu  bulcaksın yada olan birinden rica etceksin tbt de vardır ( reklamlara sistematik olarak tıklama oalyı )

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    biz sınıf+dışardan toplam 30-40 kişilik bi grupla yılmadan devam ettik ama anlıyo abi tüm tıklayan kişiler hergün aynı yerden olunca yemiyo .

     

    sonuç banlandık :D    5-6 sitesi 3-4k hit alan kişiler kaldı :)

     

    editcan :

    bi görevli vardı hergün liste veriyodu biz tıklıyoduk, girilen sitelerin toplu başlık bölümlerini ve tıklanan reklamları bide ip adresimizi resme yapıştırıyoduk site sahipleri kontrol ediyodu sorun varsa şikayet ediyolardı felan..


    (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    biz sınıf+dışardan toplam 30-40 kişilik bi grupla yılmadan devam ettik ama anlıyo abi tüm tıklayan kişiler hergün aynı yerden olunca yemiyo .

    sonuç banlandık :D    5-6 sitesi 3-4k hit alan kişiler kaldı :)


    -----------------------------

    anladım 


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Günlük tekili 1k altında olanlar için banlanmakla sonuçlanan kampanyalar zinciri. Hacı konu güzel, ben neredeyse hepsinde yer aldım ama arkadaşların dediği gibi ömürsüz oluyor. Banlanmadım ama banlanan onlarca arkadaşım var. Az hitliler kazanmak istiyorlarsa adsense'nin yerli ve yabancı alternatiflerini kullanmalılar. Ona harcanan zamana ilgili arkadaşlarla link kasma vs. birlikte uğraşılsa hem hit artar hem de organik tıklama daha yüksek olur.


    !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    http://tahribat.com/Forum-Birbirimizin-Sitelerine-Yorum-Yapalim-108233/ Bu daha olabilitesi yüksek ve gerçekten site için yararlı gibi.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    opensource2009 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://tahribat.com/Forum-Birbirimizin-Sitelerine-Yorum-Yapalim-108233/ Bu daha olabilitesi yüksek ve gerçekten site için yararlı gibi.


    -----------------------------

     

    hacı konuyu tekrar uygun oldugu yere acsana tam okuyamamıstım rene abi yanlıs yere actın dıye sılmıste...

Toplam Hit: 2756 Toplam Mesaj: 16