Adsense Kardeşliği
-
İddialı bir başlık oldu farkındayım ama herkes sitesini yazsa Yazanlar her gün birbirilerinin sitelerindeki reklamları
ziyaret etse olmazmı ?
-
daha önce çok yapıldı hatırlıyorum bi sonuç alınamadı.
-
teorik olarak oluyr deniyo. 30 kişi çıkıyo yaparız diyo 3 gün sonra bi bakıyosun sitende 5 tık var :)
İşin ilginci bu konuya ne zaman başlansa bu sefer farklı olacak denir ama diğerleri gibi olur tecrübeyle sabit.
-
hoca senin gibi çok konu açan oldu hepsine dedimki bugün tıklarlar yarın kimse gelmez hep dediğim çıktı yine diyorum
isterseniz deneyin :))
-
Peki napmalı adsenseden nasıl para kazanmalı acayip kafayı taktım bu işe..
-
bunun için biri uygulama yazsa herkes programı çalıştırdığında kendi sitesini girse. program saat başı farklı sitenin reklamını gösterse. eğer reklama tıklanmazsa adamın kendi sitesi gösterilmese vs vs. ama kim uğraşcak bunla :d
-
manyak hitin olcak böyle görsen donup kalcan way aq dicen işte o zaman o zaman kazanacaksın !
-
kendi haline bıraklılmalı. hitin arttıkca tıkında artıyor aynı zamanda
-
Bişeyler yapmalı google' yi kandırmalı..
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Bişeyler yapmalı google' yi kandırmalı..
-----------------------------google bunu senden 10 yıl önce düşünmüştür =)
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Bişeyler yapmalı google' yi kandırmalı..
-----------------------------google bunu senden 10 yıl önce düşünmüştür =)
-----------------------------
çogzel o zaman bişey yapmayalım böyle oturalım ?
