Adsense Kardeşliği
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Bişeyler yapmalı google' yi kandırmalı..
-----------------------------google bunu senden 10 yıl önce düşünmüştür =)
-----------------------------
çogzel o zaman bişey yapmayalım böyle oturalım ?
-----------------------------sitenin hitini arttırmaya çalışabilirsin mesela
-
hoca zamanında ben yaptım sistemi filan oturttuk ama bi süreden sonra
millet kolpa yapıyor siteye girmiyor yada hemen tıklayıp çıkıyor böyle olunca gogıl kıl oluyor ya banlıyor
yada tık'ı saymıyor
ne yapalım dersen güzel proje bol hitli site = para
-
bu daha önce çok açıldı sistemimizde sağlamdı tıklayanı tıklamaynı herşeyi kontrol edebilioduk fakat hiç birinin ömrü uzun olmadı.Zaten adsense hesapları kapananlarda oldu çünkü adsense en akıllı reklam hizmetlerini sunan şirketlerde biri.browser agentından,ipne ,ekran çözünürlüğüne tutabildigi her logu tutup karşılaştırma yapabiliyor.Ayrıca hitin yoksa ve Sayfa TO oranın yüksekse bu yine bir şüphe uyandırıcı durum %75 lerle sayfa to oranları siteleri biliyorum ama hitleri tamamen organik hit günde 10 kişi girip 9 u tıklamıo <br>
yani emin ol senden önce düşünen çoktur bu oalyı :)
-
@ cosmic
Hocam Hiti arttırmak için gerekli çalışmaları yapıyorum..
@ kreyzi
projem iyi ama daha yeniyim bilemiyorum nasıl olucak , olucakmı ?
Edit : Özel reklam alıyım o zaman pet-shoptan , herhangi bir veterinerden :| -
108 bin sayfa görüntüleme 544 tık TO 0,50 almak isteyen :D:D
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
@ cosmic
Hocam Hiti arttırmak için gerekli çalışmaları yapıyorum..
@ kreyzi
projem iyi ama daha yeniyim bilemiyorum nasıl olucak , olucakmı ?
Edit : Özel reklam alıyım o zaman pet-shoptan , herhangi bir veterinerden :|
-----------------------------dayı hem yenisin hemden hemencecik zengin olmak istiyosun :D
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
@ cosmic
Hocam Hiti arttırmak için gerekli çalışmaları yapıyorum..
@ kreyzi
projem iyi ama daha yeniyim bilemiyorum nasıl olucak , olucakmı ?
Edit : Özel reklam alıyım o zaman pet-shoptan , herhangi bir veterinerden :|
-----------------------------dayı hem yenisin hemden hemencecik zengin olmak istiyosun :D
-----------------------------
Yok öyle değil aslında =) -
hoca yapılacak tek iş var adsenseden para kazanmak için en başında şunu kafana sok illegal değil,legal olucan 90$ 'da ban yiyen topla adam gördüm hepsi uyanıktı :D
wp site kurup adsense teması kurucaksın 2k gitli siteden günde 1$ alan arkadaşım vardı. günde 2k hiti nasıl vurursun onun içinde seocularla konuşucaksın çevren
genişse pr4-5 vs.. link alıcaksın çaprak link takasları bilmem ne. Aynı formatta üşenmeden 10 site kurucaksın günlük gelirin 10 $ olucak. Ayda 300 $ da kimse kötü
diyemez sonuçta yattığın yerden alıcaksın. Ama yattığın yerden alman için 2-3 ay boyunca bu 10 siteyi adam ediceksin ki sonra meyvasını yiyebilesin. Başka türlü
adsenseden kuruş çıkmaz.
İşin cinliklerine ben zamanında çok kafa yordum tam oldu yırttık derken 2 hesap 90 küsür $ banı yedi.Çünkü farkedilmeyen bi cinliği 1000 kişi yapsa bunun googleye zararı büyük olur bunu bildikleri için professional anlamda açıklarını arıyolar.
+
Dediğin gibi adsense kardeşliğini yaptın diyelim. Google anlamazmı? Emin ol anlar. bi ortalaması var çünkü.1000 kişi giriyorsa 25-30 tık diyelim.Senin 200 hitli
sitene 30 kişi tıklarsa ilgi çekmez mi ? burdanda çok temiz farkediyolar.Kaldıki ben google'ın senin sitende ne kadar kalıp reklama tıklayıp o sitede ne kadar
kaldığını bile incelediğini düşünüyorum. İllede Yaparım dersen hadi kolay gelsin.
-
imzalarınızdan ulaştığım sitelerde reklam warsa tıkladım üye olabildiklerime oldum ne kadar işe yarar bilinmez ama elimden gelen bu :/
-
Sevabına şunada tıklayın :)
6 aydır 30,00 usd'de duruyor, 100 usd olsun sizinle paylaşacağım :)
