Adsl Bağlantısının Kesilmesi
-
kablolar dahil farklı bir modemle dene.
sorun telekomdan olsa bile kabul ettirmen baya bir zor oluyor. ama sen önce yapabileceklerini yap arkadaşından bir modem al dene sonra bak sorun aynımı devam etmiyorsa zaten modemindedir sorun oluyorsa ttneti ara hatta bence direkt telekomla muhattab ol bende buradaki müdürlükten bir arkadaşın telefonu var direkt kendisine ulaşıyorum sorunu hallediyorum
telekomdaki arkadaşda boyna ttnettekileri sövüp duruyor
mal bunlar diyor siz onlara bakmayın diyor aynende öyle bir boktan haberi olmayan insanları koymuşlar oraya önlerinde yazılanları okuyup duruyorlar
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı sorun bendede var,
Tlf. ahizesini kaldırdığım zaman tlf. meşgul olduğu zaman bağlantı da sorun olmuyor.
Ahizeyi kapatınca bir süre sonra net gidiyor.
Mesela msn açmaya çalışırken net gidiyor genelde.
TT 'yi aradım arıza kaydı yaptılar. 5-6 saat bağlantı kopma olayı yaşanmadı. Ertesi gün yine başladı.
Akşamlar 20:00'dan sonra biraz rahatlama oluyor gibi.
Ben en son çare " siplitter " ve diğer " bağlantı kablolarını " değiştiricem.
Bazen oksitlenme, kablo içi kopmalarda olabiliyor.
En son çare artık her ay 50 tl ödemekden bıktığım için 1 mb. sınırsıza geçicem.
Sanırım bu TT'nin kotalı kullanıcıları yıldırma taktiğide olabilir :S
-----------------------------Arkadaşlar birde TT'de 1mb sınırsız için herhangi bir kampanya varmı acaba ?
Ben sitesine giremiyorum bir türlü?
2 yıllık kotalı abonesiyim. Acaba herhangi bir kampanya varmıdır?
Mevcut aboneliğimi iptal ettirdikden sonra, 1mb sınırsız için başvursam kampayadan faydalanabilirmiyim?
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı sorun bendede var,
Tlf. ahizesini kaldırdığım zaman tlf. meşgul olduğu zaman bağlantı da sorun olmuyor.
Ahizeyi kapatınca bir süre sonra net gidiyor.
Mesela msn açmaya çalışırken net gidiyor genelde.
TT 'yi aradım arıza kaydı yaptılar. 5-6 saat bağlantı kopma olayı yaşanmadı. Ertesi gün yine başladı.
Akşamlar 20:00'dan sonra biraz rahatlama oluyor gibi.
Ben en son çare " siplitter " ve diğer " bağlantı kablolarını " değiştiricem.
Bazen oksitlenme, kablo içi kopmalarda olabiliyor.
En son çare artık her ay 50 tl ödemekden bıktığım için 1 mb. sınırsıza geçicem.
Sanırım bu TT'nin kotalı kullanıcıları yıldırma taktiğide olabilir :S
-----------------------------Senin Sorunun Tamamen adsl sinyali ile telefon sinyalinin birbirine karismasından kaynaklanıyor. Bu sorunun sebebi Ev icerisinde bulunan paralel hat varsa bundan veya splitter kullanılıyorsan bundan kaynaklıdır. Spliter cıkartilip ana hattı modeme takarak deneme yapmalısın. Sayet buda sorunu cozmuyorsa. evin icerisinde baska herhangi bir priz varsa o prizin ana hattın oldugu priz olma ihtimaline karsilik o hatta deneme yapmanı oneririm. Aksi durumda Telekom Tarafındaki Repartitor kısmında takılı olan splitterda sorun vardirki bunuda telekomun cozmesi gerekir. Ancak bu sorunlar genelde %90 Kullanıcı bazlı sorunlardır.
-
bu hafta başından itibaren kısmet olursa uydunete başvuruyorum. kablo tv. hem ttnete göre daha avantajlı hemde dsl sorunu olmuyor
-
Serial2k bunu yazdı:
-----------------------------
Senin Sorunun Tamamen adsl sinyali ile telefon sinyalinin birbirine karismasından kaynaklanıyor. Bu sorunun sebebi Ev icerisinde bulunan paralel hat varsa bundan veya splitter kullanılıyorsan bundan kaynaklıdır. Spliter cıkartilip ana hattı modeme takarak deneme yapmalısın. Sayet buda sorunu cozmuyorsa. evin icerisinde baska herhangi bir priz varsa o prizin ana hattın oldugu priz olma ihtimaline karsilik o hatta deneme yapmanı oneririm. Aksi durumda Telekom Tarafındaki Repartitor kısmında takılı olan splitterda sorun vardirki bunuda telekomun cozmesi gerekir. Ancak bu sorunlar genelde %90 Kullanıcı bazlı sorunlardır.
-----------------------------
Hocam parelel hat yok tlf. cihaz kullanıyorum.
Tel Siplitterden tek tlf. cihazına çıkış yapıyorum.
Tlf. hattını ( siplitteri devre dışı bırakıp ) modeme bağladığım zaman bağlantı hiç gelmiyor.
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Arkadaşlar birde TT'de 1mb sınırsız için herhangi bir kampanya varmı acaba ?
Ben sitesine giremiyorum bir türlü?
2 yıllık kotalı abonesiyim. Acaba herhangi bir kampanya varmıdır?
Mevcut aboneliğimi iptal ettirdikden sonra, 1mb sınırsız için başvursam kampayadan faydalanabilirmiyim?
-----------------------------Yanlıs hatirlamiyorsam 1 sene ya da 2 sene tahahhut ettikten sonra 1 mb SInırsız 49 yerine 39 oduyorsun.
Ancak Sunu asla unutma Mevcut ADSL aboneligini iptal ettirip herhangi bir kampanyadan yararlanamazsın.
Turkiyedeki evimde 1 mb sınırsız internet var. Gecen gun arayip tahahhut karsilignda 39 TL odenebilecegine dair aramıslar
Bizimkilerde kabul etmis :) Ordan dogru biliyorum. Kampanyası var sanırım.
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Serial2k bunu yazdı:
-----------------------------
Senin Sorunun Tamamen adsl sinyali ile telefon sinyalinin birbirine karismasından kaynaklanıyor. Bu sorunun sebebi Ev icerisinde bulunan paralel hat varsa bundan veya splitter kullanılıyorsan bundan kaynaklıdır. Spliter cıkartilip ana hattı modeme takarak deneme yapmalısın. Sayet buda sorunu cozmuyorsa. evin icerisinde baska herhangi bir priz varsa o prizin ana hattın oldugu priz olma ihtimaline karsilik o hatta deneme yapmanı oneririm. Aksi durumda Telekom Tarafındaki Repartitor kısmında takılı olan splitterda sorun vardirki bunuda telekomun cozmesi gerekir. Ancak bu sorunlar genelde %90 Kullanıcı bazlı sorunlardır.
-----------------------------
Hocam parelel hat yok tlf. cihaz kullanıyorum.
Tel Siplitterden tek tlf. cihazına çıkış yapıyorum.
Tlf. hattını ( siplitteri devre dışı bırakıp ) modeme bağladığım zaman bağlantı hiç gelmiyor.
-----------------------------Binaici hat ve ankastranda her hangi bir problem yoksa bu tamamen telekom tarafıyla ilgili.
Zaten Anladigim kadariyla ariza kaydi birakmissin. Zaten Ariza kaydi sonucunda belli olur. Bina ici tesisat derlerse elektirickiye kontrol ettirmen gerekecek
Eger telekom tarafındaysa repartitor bu sorunu cozecek :) Insallah telekom tarafındadır. Cunku diger turlu baya pis iş :)
-
Serial2k bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Arkadaşlar birde TT'de 1mb sınırsız için herhangi bir kampanya varmı acaba ?
Ben sitesine giremiyorum bir türlü?
2 yıllık kotalı abonesiyim. Acaba herhangi bir kampanya varmıdır?
Mevcut aboneliğimi iptal ettirdikden sonra, 1mb sınırsız için başvursam kampayadan faydalanabilirmiyim?
-----------------------------Yanlıs hatirlamiyorsam 1 sene ya da 2 sene tahahhut ettikten sonra 1 mb SInırsız 49 yerine 39 oduyorsun.
Ancak Sunu asla unutma Mevcut ADSL aboneligini iptal ettirip herhangi bir kampanyadan yararlanamazsın.
Turkiyedeki evimde 1 mb sınırsız internet var. Gecen gun arayip tahahhut karsilignda 39 TL odenebilecegine dair aramıslar
Bizimkilerde kabul etmis :) Ordan dogru biliyorum. Kampanyası var sanırım.
-----------------------------Hacı şimdi tt'netle görüştüm.
24 ay taahhütde bulunursam 1mb sınırsız 6 ay boyunca 39,90 küsur oluyormuş
Yani sitti sene 39 küsur tl değilmiş.
Sanırım 1 mb sınırsıza geçicem
-
şuan önümde iki tane laptop var. ikiside windows vista. ikisinide kablosuz kullanıyorum. tüm ayarları aynı. kimlik doğrulama açık şifreleme türü WEB. şifrelerde aynı. ikisinide aynı anda açıyorum. ikisindede otomatik bağlantı açık. neyse açıyorum biri eski laptop yani internet hemen açıyor. diğeri yenisi tanımlanıyor sonrada tanımlanamıyor diyor. neyse bağlantı kesiyorum tekrar bağlanıyorum busefer oluyor. 5 dk sonra bi web sayfası açıyorum bi bakıyorum net yok. modem aşıkları gayet normal . ama diğerinde hiçbir sorun yok. ben anlamıyorum. bütün swiçleri değiştim. anlamıyorum bu yeni laptopta ne sorun olabilir. ikisindede not32 yüklü. virüs taramasından geçirdim belki virüs yemiştir diye. son çare kaltırıp yere vuracağım.hocalar bütün görüşlere açığım
