ADSL Hattı Paylaşanların Aboneliği İptal Edilecek
-
Türk Telekom Sakarya İl Müdürü Ahmet Hamdi Zengin, adsl paylaşımının yasal olmadığını belirterek ADSL hattı paylaşımı yaptığı belirlenen abonelerin sözleşmelerini iptal ettiklerini söyledi.
Zengin, AA muhabirine açıklamada bulunurken, bir ADSL hattı ile birçok eve hat çekildiğini kaydederek vatandaşların buna izin vermemesi gerektiğini ifade etti.
Aboneleriyle yaptıkların sözleşmelerde, bunun yasal olmadığının belirtildiğini ifade eden Zengin, şunları söyledi:
"ADSL hattı paylaşan abonelerimizin sözleşmelerini iptal ediyoruz. Şu âna kadar bununla ilgili yasal yola başvurduğumuz herhangi bir vak'a gelişmedi. Kurum olarak bunları hukuki boyuta taşımadık. Zaten kurum olarak, ADSL ile ilgili birçok uygun kampanya yapıyoruz ki, insanlar evlerine internet bağlatabilsinler diye. Bu yola başvurmalarına gerek olmadığını düşünüyoruz."
"HATTINIZI PAYLAŞTIĞINIZ İNSANLARIN İNTERNETTE NELER YAPTIĞINI BİLEMEZSİNİZ"
Vatandaşların ADSL hattı paylaşımına izin verdikleri zaman, gelebilecek her türlü olumsuz şeyi baştan kabul ettikleri anlamına geldiğini kaydeden Zengin şöyle devam etti:
"Kurum olarak vatandaşlarımızı uyarıyoruz. İnternette suç oranları arttı ve eğer ADSL paylaşımına izin veriyorsanız, hangi zorluklarla karşılaşacağınızı bilemezsiniz. Komşunuza, arkadaşınıza sizin IP numaranızla internete bağlanmasına izin veriyorsunuz ama güvendiğiniz insanların internette neler yapacağını bilemezsiniz. Bunu kontrol etmeniz ya da tehlikelerin önüne geçmeniz mümkün değil. Ve karşıdaki kişi internette yasal olamayan bir iş yaptığında, yasak sitelere girdiğinde hukuki bir olayın meydana gelme olasılığı çok yüksek. Çünkü sadece sizin kullanmanız için verilen hattı başkalarının da kullanmasına izin verme gibi bir hakkınız zaten bulunmamakta."türk telekom alırsın babayı a.qoduklarım
-
abi yok kampanya yok iki ay ücretsz yok bedeva modem bunlar bitti kimseye satamıyolar bu sefer basladılar paylaşımları engelemeye amk ben birine neti veriyosam tanıyom demektir tanımadığım adama kim verir bide allah gözlerini doyursun yetmiyomu bu kada rkökledikleri
-
gelip evimi kontrol edecekde görecek sallaın zaten paylaşanda bina içindedir yani mahalşle arasında paylaşan varsa harbi manyaklık deirm
-
KaptaN bunu yazdı:
-----------------------------
gelip evimi kontrol edecekde görecek sallaın zaten paylaşanda bina içindedir yani mahalşle arasında paylaşan varsa harbi manyaklık deirm
-----------------------------hiç olmaz mı köy köy bağlantı bile yapılan yerler var o hooooo kaptancım hemde çok biz akıllı milletiz :)
-
KaptaN bunu yazdı:
-----------------------------
gelip evimi kontrol edecekde görecek sallaın zaten paylaşanda bina içindedir yani mahalşle arasında paylaşan varsa harbi manyaklık deirm-----------------------------
abicim valla biz 4 kişi kullanıyoz biri yan binamız biri karşı komşumuz diğeri de bina içindeki karşı komşumuz süper oluyor karlı iş türk milletiyiz biz bizden her şey beklenir manyaqlığında en manyaqlığını yine türkler yapar hiç şarşırma :D (=
-
Asıl ttnetin yaptıgı sacmalık interneti nasıl kullanıcagıma karışamazlar asıl yasal olmayan budur....İster tüm gün download yapar istersemde interneti acmam aynı şekilde kime interneti nasıl verdigimde onları alakadar etmez.....Var sayalım ben ADSL aldım birde çatıya kocaman dagıtıcı koyup tüm mahalleye kablosuz internet yayını yapıyorum...TTnet ne dicek millet kaçak netmi kullanıyor....Neye dayanarak diyor bunu....bu mantıkla wireless modemler yasaklansın o zaman....
-
Tek Kelimeyle Telekoma Kafam Girsin !
-
aslında haksız da sayılmazlar sanki :))
-
Hatta türkiyede wirelessıda iptal etsinler...
Onlara ne lan, istersem 5000 bilgisayara dağıtırım onlaramı soracam a.k...
-
ya benim evimde 50 tane pc varsa onlara ne amınakoyim...
hepsine ayrı ayrı abonelik mi alacam.Ha komşularla paylaşmışsın ha wireless kurmuş iş yerinde veya orda burda kullanıma sunuyosun.
bu kimseyi ilgilendirmez ki.Mesela ben cep telefonumu vermişim başkalarına konuşsun diye şimdi parasını ödeyen benim,e benim hattımı da mı kapatacaklar aynı şey A.q. sonuçta parayı kim ödüyosa masrafına da katlanacaktır.Telekoma ne bundan
-
bu sözleşmedede yer alıo hatta ilk bağlatırken görewli gayet sakin "lütfen internetinizi başkalarıyla paylaşmayın" der. telekom ahhh telekom şerefsizlik abidesisin
