ADSL Modem Öneriniz
-
duyulmamış bir marka CNet kullan 4 tane ilave portu var daha sorun yaşamadım tıkır tıkır çalışıyor..
-
arkadaşa katılıyorum U.S Robotics Güzel Alettir ...
-
Bende modem almadan önce 1 hafta filan arastirdim..
Zoom,Zxyel ve SpeedTouch arasinda kalmistim..
SpeedTouch aldim..Ve gayette memnunum..Isinma sorunu yok,düsme sorunu yok..Tas gibi mal..Biraz tuzlu ama almisken iyisini al.. -
USRobotic ilk tercihin olsun herzaman.
Ekonomik ve iyi birsey icinde Inca-IM-251 modelini dusun once bu modemi daha once kullandim simdide bir arkadasa verdim o da kullanacak kismet olursa o da baska bir arkadasa verecek o da.... :)
Ama saka biryana para kiyip USR al. Ben koskoca fabrikaya binbir cesit modem denedim ancak USR bu isi biliyor. -
inca modem tavsiyemdir.. KuLLanıorum bi sorun yaşamadım..
-
Pek duyulmasada Pikatel çok iyidir. Şu ana kadar 3 yıldır hiç sorun yaşamadım. ve Garanti süresi en uzun olan modemlerden biridir. Sanırım 5 yıl.
-
us roboticsin üstüne tanımıyorum
-
linksys almada aq zıt pıt gidip geliyo kablosuzu
-
usta ben geek adsl kullanıorum hiç bir sorun yaşamadım gayet memnunum tavsiye ederim
-
tek başına kullanacaksan DANDİK BİR USB modem al gidipte para verme!!
Toplam Hit: 10084 Toplam Mesaj: 38
