Adsl Sınırsıza Geçiş
-
Ben aradım ve şöyle bir bilgi verdi.
13 üne kadar 13 TL borcunuz oluyor. 17 gün kullanıyorsunuz 49 tl üzerinden. ordan da 27 tl geliyor.40 tl. KDV ve ÖTV si ekleniyor. ve fatura kesiliyor..
40 tlnin vergi eklenmiş hali ne kadardır ttnet adsl kullanıcısıyım. -
3 yıldır kullanınca sınırlıyı sınırsız 45 beyler ben ayın 22 sinde geçtim bende bi tek 45 aldılar ve o ay 99 gb indirdim
-
Ben aradım ve şöyle bir bilgi verdi.
13 üne kadar 13 TL borcunuz oluyor. 17 gün kullanıyorsunuz 49 tl üzerinden. ordan da 27 tl geliyor.40 tl. KDV ve ÖTV si ekleniyor. ve fatura kesiliyor..
40 tlnin vergi eklenmiş hali ne kadardır ttnet adsl kullanıcısıyım. -
RootB bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Ben tekrar aradım, bana sınırsız hesaba geçtiğini teyit etmişler download yapabilirsiniz dedi.
-----------------------------bana da öle dedi. fatura kaç geldi? :)
-----------------------------
Ne faturası? daha dün geçtim.
Toplam Hit: 2914 Toplam Mesaj: 35
