Afganistanda Canım Yandı
-
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
başın saolsun. Ama bence dayın şehit değil sonuçta oraya vatan için gitmedi birincisi bir ikinciside kazada öldü çatışmada şehit olmadı :(
-----------------------------öncelikle başın sağolsun hacım CEO bence kardeşimiizn acısı tazeyken bu konulardan konuşmak yanlış olur hem ona bakılırsa kimse kusura bakmasın ama T.C. sınırları içinde ölen bazı askerlerinde şehit olup olmadığı tartışmalı.şimdilik bu konuları geçelim lütfen
-
Hocam başın sağolsun. En azından güzel bir görev uğruna öldüğünü düşün. Babam da üzüldü haberleri görünce, Erzincan'da beraber çalışmışlar.
-
Allah sabır versin kardeşim. Başımız sağolsun... Şehitler ölmez ... Şehitlik mertebesi her yiğide nasip olmaz üzülmeyin kardeşim...
-
O bu göreve başlarken bunu göze almıştı. üzülecek kederlenecek dertleneceğiz elbet ..ama bu onunda isteğiydi buna eminim .
Vatan için şehit olmuş hemde gurbet elde daha ne olsun..
her şehitte hepimizin canı yanıyor acını paylaşıyoruz dostum..
-
Basınız sağolsun hocam allah sabır versin,her defasında yeter diyorum yeter artık bitsin ne canlar aileler yürekleri yanıyor
-
Başın sağolsun...
-
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
başın saolsun. Ama bence dayın şehit değil sonuçta oraya vatan için gitmedi birincisi bir ikinciside kazada öldü çatışmada şehit olmadı :(
-----------------------------
oraya ne için gitti hocam şehidimiz ülkesini temsil etmek için barış gücü olarak ordaydı ikinci kazada kazada şeht olunca şehit olmmuyor mu bırakta bunu yaratan karar versinkardeşim başımız sağolsun
-
başın sağolsun hacı..eyvallah..
-
Başın sağolsun,şehit olmak;Tek gerçeğin en şereflisidir.
-
Allah rahmet eylesin. şehitler ölmez kardeşim... Allah sabırlar versin...
